детонация в М50Б20
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
детонация в М50Б20
здравеите колеги днес при запалване на загрял двигател М50Б20 получих детонация и бял пушек под капака(струва ми се че димеше при бушоните) и жабката веднага го изгасих и запалих отново само на бензин и започна да мени обороти стигна 1-2 пъти до мн ниски без да гасне и после се оправи.всико проверих (така мисля) дали работи и си работи без проблем
.Колата е 520 24в 150к. 94г.. с обикновенна газ и 6 кихалки не е инжекцион(копчето е с 3 положения:ляво само газ,средно авто прехвърляне веднага,дясно само бензин) ,сменено наскоро двигателно масло БМВ 10 на 40 и задни дискове и накладки с нов датчик,но без индикация на таблото (както и от стария нз дали има нещо общо ) , преди време ми изгасна и няколко пъти въртях да запали и запали с натискане на педала държеше ниски обороти и изгасна после запали изфорсира се и все едно нищо не е станало
.Моля някой да помогне защото наскоро съм си збъднал една мечта да карам БМВ и искам да е изрядно благодаря предварително.


- mim4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 6.01.2009
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 E34
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: детонация в М50Б20
колега детонация от ауспуха или от мотора се чу?ако е от мотора значи имаш някъде проблем с тоците,ако е от ауспуха значи малко по богата смес...а това с оборотите може да се нуждае от настройка на изпарителя,или да е заминал изпарителя.
- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
Re: детонация в М50Б20
от мотора,а каде може да е проблема защото всичко си работи както беше и преди.има ли вариянт да е била запушена кихалка и да се е отпушила по този начин ?
- mim4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 6.01.2009
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 E34
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: детонация в М50Б20
тя кихалката е точно за това...ако детонира да не си намериш всмукателния колектор на парчета...проблема най вероятно е от тоците някъде...
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
Re: детонация в М50Б20
///MILEN написа:Лули или бубина
ако е нещо такова няма ли нещо да не работи както трябва защото и днес я пробвах с/у един голф


- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: детонация в М50Б20
Ако е лула се усеща само на ниски и при рязко подаване на газ
Във високите почти не се усеща

- mim4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 6.01.2009
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 E34
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: детонация в М50Б20
Съгласен съм с колегата. 

- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: детонация в М50Б20
Само мен ли ме притеснява пушека откъм бушоните и кутията на компютъра?
Колкото до гърменето на газ - проблем по запалителната система, проблем с изпарителя ( или и двете)... и не я смачквай толкова рязко на газ.. по-плавно й подавай газ.ако търсиш тяга, поне го прави на бензин.
Колкото до гърменето на газ - проблем по запалителната система, проблем с изпарителя ( или и двете)... и не я смачквай толкова рязко на газ.. по-плавно й подавай газ.ако търсиш тяга, поне го прави на бензин.
- Zero_Mercy
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 2000
- Мечтае да кара: M
- Детайли за колата: E46 318 118КС 00' - ГИ
Re: детонация в М50Б20
С риск да се изкажа глупаво, като човек със същия двигател на обикновена газ, едни газаджий наскоро ми казаха че на тия двигатели въобще не трябва да се слага обикновена газ а само инжекционна такава, също имам детонаций
понякога но ми казаха че това не може да се оправи, до колко може да се вярва на тия газаджий е отделен въпрос, факт е обаче че за ДВГ с инжекцион си трябва АГУ инжекцион.
понякога но ми казаха че това не може да се оправи, до колко може да се вярва на тия газаджий е отделен въпрос, факт е обаче че за ДВГ с инжекцион си трябва АГУ инжекцион.
- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
Re: детонация в М50Б20
Нз дали е от това но днеска при прехвурляне на газ даде на късо от копчетата.Сега си работи добре но ще го погледна и ще пиша.А за колегата Zero_Mercy правилно са ти казали тези газаджий наистина за тоя двигател не трябва да е такава ГУ но аз още не съм стигнал дотам.Ако сичко си е наред по колата ще си сложа ГИ. 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: детонация в М50Б20
Zero_Mercy написа:С риск да се изкажа глупаво, като човек със същия двигател на обикновена газ, едни газаджий наскоро ми казаха че на тия двигатели въобще не трябва да се слага обикновена газ а само инжекционна такава, също имам детонаций
понякога но ми казаха че това не може да се оправи, до колко може да се вярва на тия газаджий е отделен въпрос, ...
Колега, отговорил си си сам на въпроса. Естествено, че ще предпочетат да ти сложат ГИ. Хем за тях е по-лесно, хем ти взимат повече пари. Лично от моя скромен опит с обикновените газови уредби(10 год. на москве и 6 год. на Е34) съм се убедил в едно: трябва всичко по колата да ти е наред и няма гърмежи, няма шумежи! Специално за обикновената газова уредба - оставете майсторът да ви я нагласи по неговите си данни(обикновено я удушават до последно, а от там идват и гърмежите), а като си тръгнете, пуснете малко повечко газ. И няма да ви гърми. ДА, няма да гори 8/100 но пък няма да се чуе гръм. Аз преди време сам си я бях нагласил и години колата не се "обади". Сега, след смяната на мембраната(отново благодаря на Мишо за помощта) трябва малко да се бутне, защото погорява повечко и пригърмява при висока предавка, ниска скорост и рязко натискане на педала. Ама няма кой да намери 1 час свободно време.


- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: детонация в М50Б20
TheBoss написа:Zero_Mercy написа:С риск да се изкажа глупаво, като човек със същия двигател на обикновена газ, едни газаджий наскоро ми казаха че на тия двигатели въобще не трябва да се слага обикновена газ а само инжекционна такава, също имам детонаций
понякога но ми казаха че това не може да се оправи, до колко може да се вярва на тия газаджий е отделен въпрос, ...
Колега, отговорил си си сам на въпроса. Естествено, че ще предпочетат да ти сложат ГИ. Хем за тях е по-лесно, хем ти взимат повече пари. Лично от моя скромен опит с обикновените газови уредби(10 год. на москве и 6 год. на Е34) съм се убедил в едно: трябва всичко по колата да ти е наред и няма гърмежи, няма шумежи! Специално за обикновената газова уредба - оставете майсторът да ви я нагласи по неговите си данни(обикновено я удушават до последно, а от там идват и гърмежите), а като си тръгнете, пуснете малко повечко газ. И няма да ви гърми. ДА, няма да гори 8/100 но пък няма да се чуе гръм. Аз преди време сам си я бях нагласил и години колата не се "обади". Сега, след смяната на мембраната(отново благодаря на Мишо за помощта) трябва малко да се бутне, защото погорява повечко и пригърмява при висока предавка, ниска скорост и рязко натискане на педала. Ама няма кой да намери 1 час свободно време.



- tuning441
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740i e38
- Мечтае да кара: samo BMW
Re: детонация в М50Б20
Колеги днес погледнах ключето наистина дава на късо обаче се оказа лош монтаж на газовата.При двигателя кабелите за газта минават под пластмасата на чистачките (кадето се оттича водата) и просто не беше затворена изолацията на кабелите
и по нея та чак до копчетата и от там идва проблема с даването на късо надявам се и от там да са другите проблеми.Но намерих под кората в ляво до педалите доста гнезда за букси и стърчащи букси и някакво малко копче което незнам за какво е някои има ли представа
дали е за рестарт на компа или нещо друго и за какво другите неща ще се постарая утре да карча и снимки


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани