M50b20 Проблем
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Zero_Mercy
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 2000
- Мечтае да кара: M
- Детайли за колата: E46 318 118КС 00' - ГИ
M50b20 Проблем
Проблема ми е следния : след като сам си настройвах газовата уредба, получих детонация и двигателят угасна след около 10-15 мин въртене запали, паркирах колата и след около 10 час я запалих след не повече от 5 км отново детонация
и загасване, когато дойдоха да ме дърпат на въже при дърпане запали от раз но като пуснах газта изгасна после пак пробвах но след като запалих прехвърлих на газ и там вече си държеше обороти сама, но след няколко минути работа пак гаснеше, не знам дали наистина има връзка, но все гаснеше (на газ) когато спирахме, мисля че е това.
Особености :1 Дебитомера е за смяна на бензин не държи обороти и няма мощност докато не загрее после се оправя.
:2 Газовата уредба както ми казаха не е за този двигател понеже не е газов инжекцион отделно едни газаджий ми казаха че не е инсталирана както трябва така я купих и така я карам почти година, настройка правих защото нямаше сила да върви на газ.
:3 Уредбата пали само на бензин и след това прехвърлям на газ, след 2500 оборота.
Надявам се бях изчерпателен и ясен
, поздрави!
и загасване, когато дойдоха да ме дърпат на въже при дърпане запали от раз но като пуснах газта изгасна после пак пробвах но след като запалих прехвърлих на газ и там вече си държеше обороти сама, но след няколко минути работа пак гаснеше, не знам дали наистина има връзка, но все гаснеше (на газ) когато спирахме, мисля че е това.
Особености :1 Дебитомера е за смяна на бензин не държи обороти и няма мощност докато не загрее после се оправя.
:2 Газовата уредба както ми казаха не е за този двигател понеже не е газов инжекцион отделно едни газаджий ми казаха че не е инсталирана както трябва така я купих и така я карам почти година, настройка правих защото нямаше сила да върви на газ.
:3 Уредбата пали само на бензин и след това прехвърлям на газ, след 2500 оборота.
Надявам се бях изчерпателен и ясен

Re: M50b20 Проблем
Колега от толкова детонации няма как да пали и върви нормално колата.Прегледай си всички маркучи около колектора и самия колектор,защото 100% имаш пробив и ти смуче въздух от някъде.И разбери защо ти гърми толкова често,при изрядно поставено агу гърмежите са изключитело рядко явление 

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: M50b20 Проблем
Колкото и тъпо да прозвучи, инвестирай в един газов инжекцион, ако е читава колата.
Доста хора тук карат на газ, включително и аз за момента, но каквото и да ти приказват "факирите" на тема газ- козата си иска пръч. Пак мое.., ама си иска нейното.
За гасненето, предполагам смуче въздух. А колкото и тривиално да звучи- свещи сменял ли си, от кога започна да пука дзвера- веднага след намесата ти или и преди това е давал наченки?
Доста хора тук карат на газ, включително и аз за момента, но каквото и да ти приказват "факирите" на тема газ- козата си иска пръч. Пак мое.., ама си иска нейното.
За гасненето, предполагам смуче въздух. А колкото и тривиално да звучи- свещи сменял ли си, от кога започна да пука дзвера- веднага след намесата ти или и преди това е давал наченки?
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: M50b20 Проблем
pepitoooooooooo написа:Колкото и тъпо да прозвучи, инвестирай в един газов инжекцион, ако е читава колата.
Доста хора тук карат на газ, включително и аз за момента, но каквото и да ти приказват "факирите" на тема газ- козата си иска пръч. Пак мое.., ама си иска нейното.
За гасненето, предполагам смуче въздух. А колкото и тривиално да звучи- свещи сменял ли си, от кога започна да пука дзвера- веднага след намесата ти или и преди това е давал наченки?
1200 лв кой ще инвестира за е34 90та?
Няма кво да се пише тука , трябва д се види от човек който вижда .Той човека ако ги разбираше немаше да пише тука.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Zero_Mercy
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 2000
- Мечтае да кара: M
- Детайли за колата: E46 318 118КС 00' - ГИ
Re: M50b20 Проблем
Свещите не съм сменял, каня се да си купя иридиеви, че били хубави за газ, а детонаций имаше и преди от време на време, но чак след намесата ми спря да пали, днес пробвах да запаля но пак не поиска. ще пробвам сега да сипя бензин и да пробвам пак, макар че преди не повече от седмица сипах за 30лв пък го ползвам само за палене, а ако смуче въздух откъде може да става това, при положение че предполагам детонацията е причината, къде да търся ми е идеята за дупка или сцепено, някъде по колектора ли ?!
П.С. Всъщност смятам да сложа инжекцион понеже ми изпадна един изпарител за инжекцион и от Фобос казаха че ще ми направят монтажа за 600 лв плюс окабеляване и компютър, но и тях трябва да събера.

П.С. Всъщност смятам да сложа инжекцион понеже ми изпадна един изпарител за инжекцион и от Фобос казаха че ще ми направят монтажа за 600 лв плюс окабеляване и компютър, но и тях трябва да събера.
- Zero_Mercy
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 2000
- Мечтае да кара: M
- Детайли за колата: E46 318 118КС 00' - ГИ
Re: M50b20 Проблем
Проблема е решен, оказа се, че било холов датчик 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани