Ъпгрейд на ходовата част
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Ъпгрейд на ходовата част
Карам 520-ка и имам няколко въпроса относно ъпгрейд на ходовата част с части от по мощни Е34 като 525, 530, 540 и М5.
Сложих си окачване от М5 отпред комплект с главините и шенкелите и отзад само амортисьорите и вече съм с големите тампони и малко по големите главини. Купих си и по дебела предна стабилизираща щанга 25мм, като издирвам задна 20мм или в краен случай 18мм ако някой има да свирка.
Тампони навсякъде където може ще сложа powerflex и бг полиуретанови. Въпросите ми са следните: 
1. Разбрах, че има различни предни носачи. Знам, че има алуминиеви и железни. Железните се поставяли на 518 и 520. Въпроса ми е на кой модел се поставят алуминиевите носачи и да попитам и четирите носача отпред (напречните и надлъжните) ли са алуминиеви?
2. Разбрах, че има различни задни носачи. Доколкото прочетох разликата е в големината на лагера и главината. Искам да попитам на кой модел се слагат тези носачи и стават ли plug and play на 20-ката? И те ли са алуминиеви или пак са железни?
3. Прочетох, че има разлика и в задния мост. Знам, че от 525 нагоре слагат по различен заден мост. Доколкото прочетох разликата в моста почти нямало. Разликата била в по горе споменатите носачи и полуоските. Въпроса ми е има ли смисъл от смяна на моста (наистина ли нямат почти никаква разлика) или да сменя само носачите с тези с по големите главини и лагери, и полуоските с по големите или да търся цял мост?
4. Има ли някаква разлика при биалетките и черешките(незнам точно как се казват затова им викам така) при различните модели?
5. И последно да попитам. Отпред ще слагам алуминиеви четири бутални спирачни апарати от е38. От какво да сложа отзад малко по големи апарати поне да е с вентилирани дискове? И трябва ли да сменям помпата ако сложа по големите апарати?
Благодаря предварително!



1. Разбрах, че има различни предни носачи. Знам, че има алуминиеви и железни. Железните се поставяли на 518 и 520. Въпроса ми е на кой модел се поставят алуминиевите носачи и да попитам и четирите носача отпред (напречните и надлъжните) ли са алуминиеви?
2. Разбрах, че има различни задни носачи. Доколкото прочетох разликата е в големината на лагера и главината. Искам да попитам на кой модел се слагат тези носачи и стават ли plug and play на 20-ката? И те ли са алуминиеви или пак са железни?
3. Прочетох, че има разлика и в задния мост. Знам, че от 525 нагоре слагат по различен заден мост. Доколкото прочетох разликата в моста почти нямало. Разликата била в по горе споменатите носачи и полуоските. Въпроса ми е има ли смисъл от смяна на моста (наистина ли нямат почти никаква разлика) или да сменя само носачите с тези с по големите главини и лагери, и полуоските с по големите или да търся цял мост?
4. Има ли някаква разлика при биалетките и черешките(незнам точно как се казват затова им викам така) при различните модели?
5. И последно да попитам. Отпред ще слагам алуминиеви четири бутални спирачни апарати от е38. От какво да сложа отзад малко по големи апарати поне да е с вентилирани дискове? И трябва ли да сменям помпата ако сложа по големите апарати?

Благодаря предварително!

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Ъпгрейд на ходовата част
мога да ти помогна частично по т.1:
Като гледахме в каталога, носачите, за ТДС-а кривите си бяха само железни, а тия другите имаше 2 варианта (според годината явно
) или железни или алумин.
Като гледахме в каталога, носачите, за ТДС-а кривите си бяха само железни, а тия другите имаше 2 варианта (според годината явно



Re: Ъпгрейд на ходовата част
И аз сега гледах в платени обяви две обяви - от тея кривите само железни предлагат, а от тея другите има и алуминиеви. Явно от кривите няма алуминиеви, а само от другите. 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Малко офтопик ще дойде, ама така и така си почнал изфърли и 20ката та да усетиш ефекта от окачването 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Да, от горните носачи (кривите) няма алуминиеви!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ъпгрейд на ходовата част
JIKI_RACER написа:Малко офтопик ще дойде, ама така и така си почнал изфърли и 20ката та да усетиш ефекта от окачването
Изцяло съм зад това мнение.Ъпгрейда на на 520-та трябва да почне от двигателя или със смяната и с нещо ,което е по-бързо от малолитражките при потегляне от светофар.В противен случай си харчиш парите напразно.

Re: Ъпгрейд на ходовата част
Знаех си, че трябваше да го напиша още в първото мнение ... 20-ката ще се сменя края на май и началото на юни месец.
Иначе по точка 1 вече разбрах каквото ми трябваше. 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Е сега мога с открито сърце да те поздравя за ъпгрейда.
И диференциала е различен.При 520 е „малко прасе“ след това става голямо.
Най-доброто според мен е да видиш какво освен двигателя е по-различно и да го вземеш всичкото-сигурно конструкторите на БМВ са имали причина да го направят различно за 520 и за 525 да кажем.В противен случай става както казва Кольо-„Изкарват известно време и после...“

И диференциала е различен.При 520 е „малко прасе“ след това става голямо.

Най-доброто според мен е да видиш какво освен двигателя е по-различно и да го вземеш всичкото-сигурно конструкторите на БМВ са имали причина да го направят различно за 520 и за 525 да кажем.В противен случай става както казва Кольо-„Изкарват известно време и после...“

Последна промяна zvetiko на 17 Мар 2012, 12:36, променена общо 1 път
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Благодаря!
А от диференциала ли зависи колко са големи полуоските? Или може на малкото прасе да се сложат от най големите полуоски? 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ъпгрейд на ходовата част
mitaka21 написа:А от диференциала ли зависи колко са големи полуоските? Или може на малкото прасе да се сложат от най големите полуоски?
Не ме питай мен за това-има доста по-големи специалисти в тази област.



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ъпгрейд на ходовата част
За задния мост положението е доста по-сложно от колкото очакваш
Принципно и да сложиш носачи от 25-ца и нагоре, нищо не правиш, щото ти трябват големи полуоски, а за големите полуоски ти трябват големи чашки на дифа, а на малко прасе не става да се сложат големи чашки защото има разлика в шлиците, от там пък голям диф не става на малкия мост(демек греда) защото захващането му е съвсем различно и съответно трябва да сложиш голямата греда, само дето трябва и кардан да вземеш друг, защото 25-вия(и нагоре) е със 6 болта към диф-а, а 20-те са с 4.
И най-лесно и безболезнено е да си вземеш цял мост, със все носачи, полуоски диф и кардан от 25-ца или нагоре.
Аз ще я правя тази галимация и понеже съм хитър като стадо гумени лисици, малко не пресметнах правилно нещата и сега трбява да купувам 2-ри мост комплект.
Ако си мазохист като мен и ти се хваща с заниманието, пиши на лично, имам един излишен мост комплект със всичко

Принципно и да сложиш носачи от 25-ца и нагоре, нищо не правиш, щото ти трябват големи полуоски, а за големите полуоски ти трябват големи чашки на дифа, а на малко прасе не става да се сложат големи чашки защото има разлика в шлиците, от там пък голям диф не става на малкия мост(демек греда) защото захващането му е съвсем различно и съответно трябва да сложиш голямата греда, само дето трябва и кардан да вземеш друг, защото 25-вия(и нагоре) е със 6 болта към диф-а, а 20-те са с 4.
И най-лесно и безболезнено е да си вземеш цял мост, със все носачи, полуоски диф и кардан от 25-ца или нагоре.
Аз ще я правя тази галимация и понеже съм хитър като стадо гумени лисици, малко не пресметнах правилно нещата и сега трбява да купувам 2-ри мост комплект.

Ако си мазохист като мен и ти се хваща с заниманието, пиши на лично, имам един излишен мост комплект със всичко

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Колега каква е целта на изброените трансплантации и какъв ефект се търси ако не е тайна де?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ъпгрейд на ходовата част
От голям диф и полуоски, съответно и носачи и кардан се извлича по-яко силово предаване.
Демек ако сложиш Ве10 от е39 на 20-та да не строшиш диф и/или полуоски за втория старт
Демек ако сложиш Ве10 от е39 на 20-та да не строшиш диф и/или полуоски за втория старт

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Ъпгрейд на ходовата част
VesoPesa написа:От голям диф и полуоски, съответно и носачи и кардан се извлича по-яко силово предаване.
Демек ако сложиш Ве10 от е39 на 20-та да не строшиш диф и/или полуоски за втория старт



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Така де
Ма така е като мисля само за джанти, само числото 10 ми е в главата

Ма така е като мисля само за джанти, само числото 10 ми е в главата

57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани