Проблем с М20В25
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с М20В25
Привет колеги!
Пиша Ви тъй като от няколко дни имам проблеми с работата на бензин на моя М20В25 двигател.
Най-общо казано мотора не държи празен ход. Когато го запаля студен се форсира доста, до около 2500-3000 оборота, държи така една-две минути, след което започва да се мъчи и накрая гасне.
Преди това положението беше същото, само че като поработи на въпросните високи обороти, постепенно ги намалява и в крайна сметка ги нормализира на около 800, макар постоянно да играеха. Държа да отбележа, че колата има обикновена газова, като на газ нямам такива проблеми.
Другата особеност е, че при форсиране много бавно се дефорсира. На старата ми Е34 с М20Б20 двигател при форсаж стрелката на оборотите се връщаше моментално, а сега понякога остава на 2500-2000, според зависи.
Сменил съм свещите, кабелите имат леки отклонения от нормалните стойности, стъпковото моторче работи, тъй като с напълно проверено и изправно от един приятел положението е същото, смених рейката с дюзите от старият ми мотор, тъй като се съмнявах в изправността им, а старите бяха почиствани месец преди да я сваля окончателно от колата - все същото.
Единствено дебитомер не съм сменял, но на пръв поглед ми изглежда добре (с нажежаема жичка е, която е здрава, а клапата не личи да е деформирана).
Колата има ламбда сонда, а от скоро е без катализатор, ако това има някакво значение.
Има ли вероятност причината да е по вакуумната система, да смуче въздух от някъде? Опитах се да проверя съединенията, но всичко ми се стори наред, а и не би ли се влошила работата на газ при това положение?
Някакви предположения, че се изчерпах?
Пиша Ви тъй като от няколко дни имам проблеми с работата на бензин на моя М20В25 двигател.
Най-общо казано мотора не държи празен ход. Когато го запаля студен се форсира доста, до около 2500-3000 оборота, държи така една-две минути, след което започва да се мъчи и накрая гасне.
Преди това положението беше същото, само че като поработи на въпросните високи обороти, постепенно ги намалява и в крайна сметка ги нормализира на около 800, макар постоянно да играеха. Държа да отбележа, че колата има обикновена газова, като на газ нямам такива проблеми.
Другата особеност е, че при форсиране много бавно се дефорсира. На старата ми Е34 с М20Б20 двигател при форсаж стрелката на оборотите се връщаше моментално, а сега понякога остава на 2500-2000, според зависи.
Сменил съм свещите, кабелите имат леки отклонения от нормалните стойности, стъпковото моторче работи, тъй като с напълно проверено и изправно от един приятел положението е същото, смених рейката с дюзите от старият ми мотор, тъй като се съмнявах в изправността им, а старите бяха почиствани месец преди да я сваля окончателно от колата - все същото.
Единствено дебитомер не съм сменял, но на пръв поглед ми изглежда добре (с нажежаема жичка е, която е здрава, а клапата не личи да е деформирана).
Колата има ламбда сонда, а от скоро е без катализатор, ако това има някакво значение.
Има ли вероятност причината да е по вакуумната система, да смуче въздух от някъде? Опитах се да проверя съединенията, но всичко ми се стори наред, а и не би ли се влошила работата на газ при това положение?
Някакви предположения, че се изчерпах?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем с М20В25
Мислиш, че може да навлиза газ при работа на бензин и двигателя да се дави?
Имам стоп клапан на газовата, който се отваря само при работа на газ - вчера го инспектирах и си работи нормално. Но за всеки случай ще пробвам
Някакви други предложения?
Имам стоп клапан на газовата, който се отваря само при работа на газ - вчера го инспектирах и си работи нормално. Но за всеки случай ще пробвам

Някакви други предложения?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с М20В25
manos написа:... Имам стоп клапан на газовата, който се отваря само при работа на газ - вчера го инспектирах и си работи нормално...
Как го инспектира?
Сигурният начин е: Демонтираш тръбата на изхода на клапана. Палиш на бензин и при работещ двигател правиш сапунка на изхода на клапана. Не трябва да има ни едно мехурче.
Всички останали методи с почукване, слушане дали "чатка" стержена, проверяване на тока по кабелите и прочие са ала-бала.
Поздрави,
Д

Re: Проблем с М20В25
Знам, защото го инсталирах миналия ден. Клапана е от старата ми кола и работеше перфектно, тъй като съм го разглобявал и почиствал.
Аз също имах съмнения, че може да смесва двата вида гориво, и затова го сложих.
И с него, и без него, и на спряна газ и на пусната газ резултата е същия
Помагайте че така преглед не мога да мина
Аз също имах съмнения, че може да смесва двата вида гориво, и затова го сложих.
И с него, и без него, и на спряна газ и на пусната газ резултата е същия

Помагайте че така преглед не мога да мина

Re: Проблем с М20В25
Мотора вече не се форсира, но все така продължава да гасне. Единия от вакумните маркучи беше леко цепнат и явно от там е смучела въздух.
Открих също, че когато изключа дебитомера, мотора държи празен ход, но не може да се форсира, когато отворя дросела започва да пука и се чуват леки гърмежи. Включа ли буксата се форсира и дефорсира нормално, но в крайна сметка гасне
Открих също, че когато изключа дебитомера, мотора държи празен ход, но не може да се форсира, когато отворя дросела започва да пука и се чуват леки гърмежи. Включа ли буксата се форсира и дефорсира нормално, но в крайна сметка гасне

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с М20В25
В крайна сметка този мотор има 7 сензора.
Една част се мерят с обикновен мултицет, останалите с осцилоскоп. Нищо сложно за ел.грамотен човек.
Проблемът е, че тук няма тема, където да е синтезирана информацията, какво аджеба трябва да показват 7-те сензора при различните мотори и как точно се мерят.
Но в аутодатата го пише, така че хамалогията по изравянето на инфото се пада на теб.
Пък после, ако ти се занимава може и да го публикуваш.
Всичко това с уговорката, че гарантирано не смуче въздух, дюзите не пикаят, регулатора на рейката регулира акуратно, бензиновата помпа работи коректно, стъпковият мотор работи коректно и си със сравнително нов въздушен филтър.
Поздрави,
Д
Една част се мерят с обикновен мултицет, останалите с осцилоскоп. Нищо сложно за ел.грамотен човек.
Проблемът е, че тук няма тема, където да е синтезирана информацията, какво аджеба трябва да показват 7-те сензора при различните мотори и как точно се мерят.
Но в аутодатата го пише, така че хамалогията по изравянето на инфото се пада на теб.
Пък после, ако ти се занимава може и да го публикуваш.
Всичко това с уговорката, че гарантирано не смуче въздух, дюзите не пикаят, регулатора на рейката регулира акуратно, бензиновата помпа работи коректно, стъпковият мотор работи коректно и си със сравнително нов въздушен филтър.
Поздрави,
Д

Re: Проблем с М20В25
За момента съм сигурен в това, че мотора не смуче въздух, че моторчето за празен ход работи нормално, и че въздушния филтър е нов.
Интересува ме какъв би бил ефекта, ако заменя дюзите с такива от М50В25? Имат ли голяма разлика в дебита и как би се отразило това на работата и съответно на икономията на двигателя?
Интересува ме какъв би бил ефекта, ако заменя дюзите с такива от М50В25? Имат ли голяма разлика в дебита и как би се отразило това на работата и съответно на икономията на двигателя?
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Проблем с М20В25
manos написа:Интересува ме какъв би бил ефекта, ако заменя дюзите с такива от М50В25? Имат ли голяма разлика в дебита и как би се отразило това на работата и съответно на икономията на двигателя?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=290231&p=3226949#p3226949
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=280451


Re: Проблем с М20В25
Благодаря за информацията, колега
Явно ще си чистя старите дюзи и ще карам със тях 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани