Датчик за аербег в седалките
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Датчик за аербег в седалките
От известно време ми прави впечатление че лампата за бега свети..Ходих до един френд с диагностика (тъкмо си беше взел апаратурата и си нямаше понятие как се работи) и изчистихме грешката,но след 1 месец пак се появи до колкото си спомням (а и някой ми беше казал че така може да се прецака датчика в седалката) веднъж ми се беше наложило да правя гимнастики по седалката понеже ми се беше прецакал акумулатора (познайте къде е)..Та може ли въпросния датчки да се смени с такъв от Е39 дори и да се приспособи, по парт номера си приличат доста,но само си приличат май ???
Поздрави Д.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 номер 15 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 номер 9 от схемата
Е34-65778367598
Е39-65778383550
Поздрави Д.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 номер 15 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 номер 9 от схемата
Е34-65778367598
Е39-65778383550
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Датчик за аербег в седалките
А кой ти каза че е от датчика със сигурност. Мисля тая грешка се изписва обобщено и ако проблема е в буксичката под седалката мисля има точно определено ел. съпротивление и ако се промени мъничко ( различни причини , разместване най-често, зацапване примерно ) та обърни и на нея внимание почистване и преглед за добро "заключване" и добро закрепване към седалката после изчисти грешката и ако не се повтори добре .
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Датчик за аербег в седалките
Навежда ме на мисълта че сами датчик е повреден (скъсан) защото има няма 15 мин бях с колене върху седалката и доста я мачках а тежа 90 килограма..Прав си ще проверя въпросната букса ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик за аербег в седалките
90% е тензо датчика на пасажерската седалка.Колега,намери буксата от тензо съпротивлението към модула закрепен под седалката-ще я познаеш по белият и синият проводник .Режеш някъде белият и синият проводник.Взимаш следните елементи:
*диод 1N4002 1A 100V
*съпротивление 56 kohm
*кондензатор ker. 100pF/100V
Връзваш ги паралелно и после ги връзваш към белият и синият проводник ,които си срязал и които водят към модула под седалката,като диода трябва да е с маркираното към синята жица.После нулираш грешката и си готов.Схемата симулира тензо съпротивление в условия на нормално натоварване,проверена е и действа безотказно.
*диод 1N4002 1A 100V
*съпротивление 56 kohm
*кондензатор ker. 100pF/100V
Връзваш ги паралелно и после ги връзваш към белият и синият проводник ,които си срязал и които водят към модула под седалката,като диода трябва да е с маркираното към синята жица.После нулираш грешката и си готов.Схемата симулира тензо съпротивление в условия на нормално натоварване,проверена е и действа безотказно.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Датчик за аербег в седалките
zvetiko написа:90% е тензо датчика на пасажерската седалка.Колега,намери буксата от тензо съпротивлението към модула закрепен под седалката-ще я познаеш по белият и синият проводник .Режеш някъде белият и синият проводник.Взимаш следните елементи:
*диод 1N4002 1A 100V
*съпротивление 56 kohm
*кондензатор ker. 100pF/100V
Връзваш ги паралелно и после ги връзваш към белият и синият проводник ,които си срязал и които водят към модула под седалката,като диода трябва да е с маркираното към синята жица.После нулираш грешката и си готов.Схемата симулира тензо съпротивление в условия на нормално натоварване,проверена е и действа безотказно.
Демек и да няма пасажер се задейства този бег при налични условия . Бях чел и преди за това лечение обаче описаното от колегата е повече от ясно и точно . И аз съм за важни теми да отива

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Датчик за аербег в седалките
Добреее възможност за приспособяване от Е39 на такъв датчик ? Май трябва да се знаят какви са стойностите на другия ?
Ето го и оригинала http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f39b0218e2
Ето го и оригинала http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f39b0218e2
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик за аербег в седалките
BABHOMED написа:Добреее възможност за приспособяване от Е39 на такъв датчик ? Май трябва да се знаят какви са стойностите на другия ?
Ето го и оригинала http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f39b0218e2
Оргинала е един чуждестранен сайт ,където един пич изследва с осцилоскоп сигнала на тензосъпротивлението при нормално натоварване и после го имитира с една проста схема.
От Е39 сигурно ще стане защото и там прилагат гореописаното приспособление.Но не знам дали си свалял тапицерията на седалка и после обратният монтаж без специални клещи за скобите-доста изнервящо е.Като добавим и самата смяна на тензосъпротивлението...Не знам дали си заслужава-ако удариш колата отпред така ,че да гръмнат еърбековете,последна грижа ще ти е ,че е гръмнал и пасажерският който можеш да го намериш за 20лв.
Гледам ,че искаш да промиваш и правиш профилктика на секторната кутия без да и има нищо...Повечето сме минали по този път


Re: Датчик за аербег в седалките
zvetiko написа:BABHOMED написа:Добреее възможност за приспособяване от Е39 на такъв датчик ? Май трябва да се знаят какви са стойностите на другия ?
Ето го и оригинала http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f39b0218e2
Оргинала е един чуждестранен сайт ,където един пич изследва с осцилоскоп сигнала на тензосъпротивлението при нормално натоварване и после го имитира с една проста схема.
От Е39 сигурно ще стане защото и там прилагат гореописаното приспособление.Но не знам дали си свалял тапицерията на седалка и после обратният монтаж без специални клещи за скобите-доста изнервящо е.Като добавим и самата смяна на тензосъпротивлението...Не знам дали си заслужава-ако удариш колата отпред така ,че да гръмнат еърбековете,последна грижа ще ти е ,че е гръмнал и пасажерският който можеш да го намериш за 20лв.
Гледам ,че искаш да промиваш и правиш профилктика на секторната кутия без да и има нищо...Повечето сме минали по този пътно най-доброто ,което можеш да направиш за себе си и колата е да запазиш силите и парите си за неща ,които наистина ще имат нужда от разни манипулации- една кола на 15-20 години ще ти ги предостави в изобилие,само трябва да поизчакаш малко.


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани