Проблем с водата 525 тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.02.2012
Пол: Мъж

Проблем с водата 525 тдс

Мнение от sandio80 » 27 Фев 2012, 17:42

Проблема е следният:смених термостата,че сдаде багажа и оттам почнаха проблемите.Почна да дига темп.след средата въпреки че трябва да отваря на 78 градуса.Отначало беше гору долу добре,но сега даже иска да отива до червеното.Забелязах че надува маркучите и че беше запушен малкия маркуч,който влиза в разшерителния съд.Продухах го и за малко се оправи,но пак иска да загрява?Интересно че,че парното не се губи даже като вдигне много градусите го надувам до края и те падат много бързо.Някой ако му се е случвало такова нещо да помага моля???Дали термостата е менте въпреки че го смених два пъти като си мислех че е от него или да нямам запушване по системата??Но въпреки това има много силно и горещо парно.И ако знае някой колко събира системата антифриз?Ще чакам вашата помощ благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от stambo_81dg » 27 Фев 2012, 19:38

sandio80 написа:Проблема е следният:смених термостата,че сдаде багажа и оттам почнаха проблемите.Почна да дига темп.след средата въпреки че трябва да отваря на 78 градуса.Отначало беше гору долу добре,но сега даже иска да отива до червеното.Забелязах че надува маркучите и че беше запушен малкия маркуч,който влиза в разшерителния съд.Продухах го и за малко се оправи,но пак иска да загрява?Интересно че,че парното не се губи даже като вдигне много градусите го надувам до края и те падат много бързо.Някой ако му се е случвало такова нещо да помага моля???Дали термостата е менте въпреки че го смених два пъти като си мислех че е от него или да нямам запушване по системата??Но въпреки това има много силно и горещо парно.И ако знае някой колко събира системата антифриз?Ще чакам вашата помощ благодаря предварително.


Кога ги надува тея маркучи?
Като загрее много провери дали целия радиатор е топъл, долния маркуч също. Да не би да ти е запушен радиатора :idea:
Това маркучле тънкото го провери пак, че моето беше се запушило -продухах го и на другия ден гледам пак се е запушило с некви "шетове"
Термостата може да го свалиш ида го пробваш в един съд на котлона и термометър да видиш кога отваря :idea:
По моя скромен опита съм разбрал, че надува ли ти 99% имаш проблеми с парното- изчезва
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от sandio80 » 27 Фев 2012, 20:21

Надува ги когато се запуши тънкото маркуче.Забелязах че долния маркуч не е топъл този преди термостата.Може ли да имам задръстен радиатор или да има боклуци и те да правят проблеми.Чудя се дали ще е добре да източа системата и да не я промия?Дали няма да има ефект?Как мислите?Само не знам колко събира системата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от vladobate » 28 Фев 2012, 1:19

sandio80 написа:Надува ги когато се запуши тънкото маркуче.Забелязах че долния маркуч не е топъл този преди термостата.Може ли да имам задръстен радиатор или да има боклуци и те да правят проблеми.Чудя се дали ще е добре да източа системата и да не я промия?Дали няма да има ефект?Как мислите?Само не знам колко събира системата

Системата събира 9.75литра. Ако не си пипал долния мъркуч топъл как го обезвъздуши тоя двигател . Сега зимата като е по-студено може да не отваря термостата дълго време особено на място е мъка голяма ако не му помогнеш ще има да чакаш цял ден. Мркучлето малкото е колкото малко толова и важно не може се обезвъздуши системата и ако не отвори и термостата има да надува щото надува нето е от въздуха дет се разширява . Казвал съм го много пъти че и тдс-а си иска да му се обърне внимание и да му се помогне в първоначалното обезвъздушаване щото много колеги заявяват ка се самообезвъздушавал , да така е но се приема твърде пряко и безотговорно . Та също е съвзсем възможно и да имаш запушване в радиатора ама по-първо си обезвъздуши и долей колкото си иска системата пък и следи малкото мъркучле дали пускаохл. течност към разширителния съд трябва да циркулира постоянно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от Пресиян Василев » 28 Фев 2012, 20:33

vladobate написа:
sandio80 написа:Надува ги когато се запуши тънкото маркуче.Забелязах че долния маркуч не е топъл този преди термостата.Може ли да имам задръстен радиатор или да има боклуци и те да правят проблеми.Чудя се дали ще е добре да източа системата и да не я промия?Дали няма да има ефект?Как мислите?Само не знам колко събира системата

Системата събира 9.75литра. Ако не си пипал долния мъркуч топъл как го обезвъздуши тоя двигател . Сега зимата като е по-студено може да не отваря термостата дълго време особено на място е мъка голяма ако не му помогнеш ще има да чакаш цял ден. Мркучлето малкото е колкото малко толова и важно не може се обезвъздуши системата и ако не отвори и термостата има да надува щото надува нето е от въздуха дет се разширява . Казвал съм го много пъти че и тдс-а си иска да му се обърне внимание и да му се помогне в първоначалното обезвъздушаване щото много колеги заявяват ка се самообезвъздушавал , да така е но се приема твърде пряко и безотговорно . Та също е съвзсем възможно и да имаш запушване в радиатора ама по-първо си обезвъздуши и долей колкото си иска системата пък и следи малкото мъркучле дали пускаохл. течност към разширителния съд трябва да циркулира постоянно.

Така е ,е34-ката е проблемна с обезвъздушаването.Не става раз два ,три.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от Stanchev » 28 Фев 2012, 21:38

sandio80 написа:Проблема е следният:смених термостата,че сдаде багажа и оттам почнаха проблемите.

да разбираме, че преди това си нямал никакви проблеми с повишаване на температурата?
Виж случайно как си го монтирал новия термостат.
Ако е правилно монтиран направи една хубава (с качествен препарат примерно на лики моли) промивка, един термостат WAHLER или BMW и късай джуките на четириоката скумрия :bchug:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от sandio80 » 09 Мар 2012, 11:16

Моя проблем продължава,открих че в казанчето е проникнало двигателно масло,малко е но все пак ме плаши?Какво може да означава това?Дали ми се е пукнала главата или почва да издухва гарнитура?Как мислите как да разбера?Това явно се е получило при това надуване и дигане на градуси?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с водата 525 тдс

Мнение от sandio80 » 09 Мар 2012, 13:17

stambo_81dg написа:
sandio80 написа:Проблема е следният:смених термостата,че сдаде багажа и оттам почнаха проблемите.Почна да дига темп.след средата въпреки че трябва да отваря на 78 градуса.Отначало беше гору долу добре,но сега даже иска да отива до червеното.Забелязах че надува маркучите и че беше запушен малкия маркуч,който влиза в разшерителния съд.Продухах го и за малко се оправи,но пак иска да загрява?Интересно че,че парното не се губи даже като вдигне много градусите го надувам до края и те падат много бързо.Някой ако му се е случвало такова нещо да помага моля???Дали термостата е менте въпреки че го смених два пъти като си мислех че е от него или да нямам запушване по системата??Но въпреки това има много силно и горещо парно.И ако знае някой колко събира системата антифриз?Ще чакам вашата помощ благодаря предварително.


Кога ги надува тея маркучи?
Като загрее много провери дали целия радиатор е топъл, долния маркуч също. Да не би да ти е запушен радиатора :idea:
Това маркучле тънкото го провери пак, че моето беше се запушило -продухах го и на другия ден гледам пак се е запушило с некви "шетове"
Термостата може да го свалиш ида го пробваш в един съд на котлона и термометър да видиш кога отваря :idea:
По моя скромен опита съм разбрал, че надува ли ти 99% имаш проблеми с парното- изчезва


Проверих радоатора и не беше много топъл,в смисъл съвсем малко,а маркуча който излиза от радиатора си е все студен.Дали това означава че имам запушен радиоатор и как да го почистя?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook