М50В25, не пали.
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
М50В25, не пали.
Здравейте.
Колата работеше чудесно. Карам.. гася. След 3-4 часа отивам да паля и само върти, без каквито и да е признаци да се мъчи да пали. Вече 2 дни се човъркам по нея и какво ли не правих, но не и не.
Като въртя, дюзите си пръскат бензин. Звъннах на опитен наш колега, който ми каза - свали едната свещ и ако дава искра, значи си я задавил, ако не дава-датчик колянов вал. Въпреки, че не знам как ще я задавя, при все че дори и -30*С да е - само й подавам ключа и си пали.. без какъвто и да било зор.. Направих го с 1-ви цилиндър - изкарах свеща, завъртях и искра има. Въпреки това смених датчика на коляновия вал, понеже имам под ръка (имам още един мотор в нас). Същата работа. Смених и компютъра-същата работа. Смених и релетата, които са в кутията на компютъра. Аларма/имобилайзер няма. Големия бушон под задната седалка е здрав...

Колата работеше чудесно. Карам.. гася. След 3-4 часа отивам да паля и само върти, без каквито и да е признаци да се мъчи да пали. Вече 2 дни се човъркам по нея и какво ли не правих, но не и не.
Като въртя, дюзите си пръскат бензин. Звъннах на опитен наш колега, който ми каза - свали едната свещ и ако дава искра, значи си я задавил, ако не дава-датчик колянов вал. Въпреки, че не знам как ще я задавя, при все че дори и -30*С да е - само й подавам ключа и си пали.. без какъвто и да било зор.. Направих го с 1-ви цилиндър - изкарах свеща, завъртях и искра има. Въпреки това смених датчика на коляновия вал, понеже имам под ръка (имам още един мотор в нас). Същата работа. Смених и компютъра-същата работа. Смених и релетата, които са в кутията на компютъра. Аларма/имобилайзер няма. Големия бушон под задната седалка е здрав...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50В25, не пали.
1.Недостатъчно налягане на бензинова помпа
2.Неработещ втори датчик колянов вал.
3.Капут релета с мисълта че са здрави .
4.ЕКу.
5.Бушони
БЕз датчик разпределителен вал пали без грижи.
2.Неработещ втори датчик колянов вал.
3.Капут релета с мисълта че са здрави .
4.ЕКу.
5.Бушони
БЕз датчик разпределителен вал пали без грижи.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: М50В25, не пали.
Здравей Ненко,
Луда работа...
... сигурен съм, че си пробвал всичко възможно...
Само не си написъл за датчика на разпределителния вал. Питам, защото съвсем наскоро в една тема коментирахме и него, че и от него може и да не пали. При мен специално като изпищя тоя колата си палеше и се "движеше", но в оная тема колеги споделиха, че при тях колата въобще не палела без датчика на разпределителния вал.
Явно е малко индивидуална работата...
Тъй или иначе нищо не губиш да пробваш и с негова смяна.
Поздрави и успех,
Д
Луда работа...

Само не си написъл за датчика на разпределителния вал. Питам, защото съвсем наскоро в една тема коментирахме и него, че и от него може и да не пали. При мен специално като изпищя тоя колата си палеше и се "движеше", но в оная тема колеги споделиха, че при тях колата въобще не палела без датчика на разпределителния вал.
Явно е малко индивидуална работата...

Тъй или иначе нищо не губиш да пробваш и с негова смяна.
Поздрави и успех,
Д

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: М50В25, не пали.
zvetiko написа:Датчик на разпределителният вал.
БРАВО!
Излезнах сега в тъмното с фенерче и го смених и кошницата проклета запали без проблем. 2 дни ми скъса нервичките! Не знам защо и аз съм останал с мисълта, че от датчик рапределителен вал не може да не иска да запали, но ето!
Благодаря ВИ!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50В25, не пали.
Ненко Вранков написа:zvetiko написа:Датчик на разпределителният вал.
БРАВО!
Излезнах сега в тъмното с фенерче и го смених и кошницата проклета запали без проблем. 2 дни ми скъса нервичките! Не знам защо и аз съм останал с мисълта, че от датчик рапределителен вал не може да не иска да запали, но ето!
Благодаря ВИ!
Един колега накрая да потвърди ,че съм прав.Всеки казва ,че без датчик на разпределителният вал палела,а този датчик се нарича също и датчик за начало на работният цикъл.

- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: М50В25, не пали.
Аз 4 месеца карах с изгорял датчик на разпред вал. Колата си палеше без проблеми само че се давеше в ниските обороти и гърмеше в колекторите
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50В25, не пали.
Айде пак се почна.
Абе откакто сложиха пластмастмасови елементи,нагъчкаха всичко и обслужването стана гадно,а електрониката стана Сименс, двигателите на БМВ не са това ,което бяха.
Когато електрониката беше Бош имаше една тъпа бобина на коляновият вал,която практически е вечна.След това сложиха два полупроводникови датчици на Хол,които после се оказа ,че не са на Хол,а нещо друго,оказа се ,че стареят,скапват се когато си поискат,диагностиката не винаги ги лови,когато остареят стават температуро зависими и колите полудяват,а нито вървят по-добре,нито харчат по-малко.


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: М50В25, не пали.
Това забелязвам и аз!
При Siemens, пали без този датчик, но няма мощност... придърпва и т.н.
При Bosch явно нещата стоят доста по-различно! Аз потвърждавам - никакви признаци на живот от мотора! До толкова никакви, че свалих и капака на главата за да видя дали веригите са здрави.
При Siemens, пали без този датчик, но няма мощност... придърпва и т.н.
При Bosch явно нещата стоят доста по-различно! Аз потвърждавам - никакви признаци на живот от мотора! До толкова никакви, че свалих и капака на главата за да видя дали веригите са здрави.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: М50В25, не пали.
Във всички случай имаме 2 добрини:
Първата: колата тръгна.
Втората: най-накрая се получи една полезна тема.
Поздрави,
Д
Първата: колата тръгна.
Втората: най-накрая се получи една полезна тема.
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: М50В25, не пали.
Само едно уточнение - Сименс има само на М50Б20 с ванус и на много ограничения серия Б20 без ванус (за цвят явно
) (конкретизирам моторите за Е34 САМО)
ПС И аз не съм му фен на тоя цименс, ама хич.

ПС И аз не съм му фен на тоя цименс, ама хич.

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50В25, не пали.
cod-cdbp написа:Само едно уточнение - Сименс има само на М50Б20 с ванус и на много ограничения серия Б20 без ванус (за цвят явно) (конкретизирам моторите за Е34 САМО)
ПС И аз не съм му фен на тоя цименс, ама хич.
Не си му фен щото само кошари сте имале. Аз 3 мотора сименс имам и един няма яд , не с Еку не с датчиици.
Наплащиха ме в началото , маса пари дадох за резервни датчици , ЕКУ и дебитомер ,после 3 години не мое ги продам...дрън дрън е общо взето, като с ваноса е приказката.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: М50В25, не пали.
След това сложиха два полупроводникови датчици на Хол,които после се оказа ,че не са на Хол,а нещо друго,оказа се ,че стареят,скапват се когато си поискат,диагностиката не винаги ги лови,когато остареят стават температуро зависими и колите полудяват,а нито вървят по-добре,нито харчат по-малко.
Това са датчците на коляновия и разпределителния вал или?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: М50В25, не пали.
Да ама като набиеш Б20-то на прекъсвач,Сименса се чува като изнемогващо Балканче на баир,
за разлика от Боша на 25-цата,където всичко е както при М20-тата,яко и отсечено
пс.Ненко не знаех че си сложил 25-ца
за разлика от Боша на 25-цата,където всичко е както при М20-тата,яко и отсечено
пс.Ненко не знаех че си сложил 25-ца



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50В25, не пали.
BENZINO VN написа:Да ама като набиеш Б20-то на прекъсвач,Сименса се чува като изнемогващо Балканче на баир,
за разлика от Боша на 25-цата,където всичко е както при М20-тата,яко и отсечено
пс.Ненко не знаех че си сложил 25-ца
Б20 и прекъсвач се едно умряло куче да риташ


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани