М50В25, не пали.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

М50В25, не пали.

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2012, 17:46

Здравейте.
Колата работеше чудесно. Карам.. гася. След 3-4 часа отивам да паля и само върти, без каквито и да е признаци да се мъчи да пали. Вече 2 дни се човъркам по нея и какво ли не правих, но не и не.
Като въртя, дюзите си пръскат бензин. Звъннах на опитен наш колега, който ми каза - свали едната свещ и ако дава искра, значи си я задавил, ако не дава-датчик колянов вал. Въпреки, че не знам как ще я задавя, при все че дори и -30*С да е - само й подавам ключа и си пали.. без какъвто и да било зор.. Направих го с 1-ви цилиндър - изкарах свеща, завъртях и искра има. Въпреки това смених датчика на коляновия вал, понеже имам под ръка (имам още един мотор в нас). Същата работа. Смених и компютъра-същата работа. Смених и релетата, които са в кутията на компютъра. Аларма/имобилайзер няма. Големия бушон под задната седалка е здрав...

:dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50В25, не пали.

Мнение от zvetiko » 16 Фев 2012, 17:56

Датчик на разпределителният вал. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: М50В25, не пали.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Фев 2012, 18:07

1.Недостатъчно налягане на бензинова помпа
2.Неработещ втори датчик колянов вал.
3.Капут релета с мисълта че са здрави .
4.ЕКу.
5.Бушони
БЕз датчик разпределителен вал пали без грижи.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: М50В25, не пали.

Мнение от ddddk » 16 Фев 2012, 18:09

Здравей Ненко,

Луда работа... :confused: ... сигурен съм, че си пробвал всичко възможно...
Само не си написъл за датчика на разпределителния вал. Питам, защото съвсем наскоро в една тема коментирахме и него, че и от него може и да не пали. При мен специално като изпищя тоя колата си палеше и се "движеше", но в оная тема колеги споделиха, че при тях колата въобще не палела без датчика на разпределителния вал.
Явно е малко индивидуална работата... :confused:

Тъй или иначе нищо не губиш да пробваш и с негова смяна.

Поздрави и успех,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: М50В25, не пали.

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2012, 18:38

zvetiko написа:Датчик на разпределителният вал. ;)

БРАВО!

Излезнах сега в тъмното с фенерче и го смених и кошницата проклета запали без проблем. 2 дни ми скъса нервичките! Не знам защо и аз съм останал с мисълта, че от датчик рапределителен вал не може да не иска да запали, но ето!
Благодаря ВИ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50В25, не пали.

Мнение от zvetiko » 16 Фев 2012, 19:03

Ненко Вранков написа:
zvetiko написа:Датчик на разпределителният вал. ;)

БРАВО!

Излезнах сега в тъмното с фенерче и го смених и кошницата проклета запали без проблем. 2 дни ми скъса нервичките! Не знам защо и аз съм останал с мисълта, че от датчик рапределителен вал не може да не иска да запали, но ето!
Благодаря ВИ!


Един колега накрая да потвърди ,че съм прав.Всеки казва ,че без датчик на разпределителният вал палела,а този датчик се нарича също и датчик за начало на работният цикъл. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 21.07.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i vanus 94г.

Re: М50В25, не пали.

Мнение от CivilWarrior » 16 Фев 2012, 19:20

Аз 4 месеца карах с изгорял датчик на разпред вал. Колата си палеше без проблеми само че се давеше в ниските обороти и гърмеше в колекторите
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50В25, не пали.

Мнение от zvetiko » 16 Фев 2012, 19:35

Айде пак се почна. ;) Абе откакто сложиха пластмастмасови елементи,нагъчкаха всичко и обслужването стана гадно,а електрониката стана Сименс, двигателите на БМВ не са това ,което бяха. ;)Когато електрониката беше Бош имаше една тъпа бобина на коляновият вал,която практически е вечна.След това сложиха два полупроводникови датчици на Хол,които после се оказа ,че не са на Хол,а нещо друго,оказа се ,че стареят,скапват се когато си поискат,диагностиката не винаги ги лови,когато остареят стават температуро зависими и колите полудяват,а нито вървят по-добре,нито харчат по-малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: М50В25, не пали.

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2012, 20:42

Това забелязвам и аз!
При Siemens, пали без този датчик, но няма мощност... придърпва и т.н.
При Bosch явно нещата стоят доста по-различно! Аз потвърждавам - никакви признаци на живот от мотора! До толкова никакви, че свалих и капака на главата за да видя дали веригите са здрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: М50В25, не пали.

Мнение от ddddk » 16 Фев 2012, 20:51

Във всички случай имаме 2 добрини:

Първата: колата тръгна.
Втората: най-накрая се получи една полезна тема.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: М50В25, не пали.

Мнение от cod-cdbp » 17 Фев 2012, 4:12

Само едно уточнение - Сименс има само на М50Б20 с ванус и на много ограничения серия Б20 без ванус (за цвят явно :mhihi: ) (конкретизирам моторите за Е34 САМО)


ПС И аз не съм му фен на тоя цименс, ама хич.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: М50В25, не пали.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Фев 2012, 11:09

cod-cdbp написа:Само едно уточнение - Сименс има само на М50Б20 с ванус и на много ограничения серия Б20 без ванус (за цвят явно :mhihi: ) (конкретизирам моторите за Е34 САМО)


ПС И аз не съм му фен на тоя цименс, ама хич.


Не си му фен щото само кошари сте имале. Аз 3 мотора сименс имам и един няма яд , не с Еку не с датчиици.
Наплащиха ме в началото , маса пари дадох за резервни датчици , ЕКУ и дебитомер ,после 3 години не мое ги продам...дрън дрън е общо взето, като с ваноса е приказката.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: М50В25, не пали.

Мнение от KPETEH » 17 Фев 2012, 15:41

След това сложиха два полупроводникови датчици на Хол,които после се оказа ,че не са на Хол,а нещо друго,оказа се ,че стареят,скапват се когато си поискат,диагностиката не винаги ги лови,когато остареят стават температуро зависими и колите полудяват,а нито вървят по-добре,нито харчат по-малко.


Това са датчците на коляновия и разпределителния вал или?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: М50В25, не пали.

Мнение от .:BENZINO:. » 17 Фев 2012, 22:06

Да ама като набиеш Б20-то на прекъсвач,Сименса се чува като изнемогващо Балканче на баир,
за разлика от Боша на 25-цата,където всичко е както при М20-тата,яко и отсечено

пс.Ненко не знаех че си сложил 25-ца ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: М50В25, не пали.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Фев 2012, 0:45

BENZINO VN написа:Да ама като набиеш Б20-то на прекъсвач,Сименса се чува като изнемогващо Балканче на баир,
за разлика от Боша на 25-цата,където всичко е както при М20-тата,яко и отсечено

пс.Ненко не знаех че си сложил 25-ца ;)

Б20 и прекъсвач се едно умряло куче да риташ :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook