Хидравлика на е34
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Хидравлика на е34
Здравейте на всички БМВ манияци. Искам да попитам някой знае ли какви са размерите на всички маркучи за хидравликата на Е34 М50В20 БЕЗ НИВОМАТ. Питам, защото искам да сменя всичките, като си ги поръчам да ми ги направят.
Последна промяна hardge34 на 05 Фев 2012, 1:18, променена общо 1 път
Re: Хидравлика на е34
Сваляш всичките , отиваш при мастора мъркучар , пиеш едно дълго кафе бавно , след половин час си ги взимаш и после си ти . Размери на диаметри и евентуално и налягане може и някой да каже ама дължини и накрайници как и ти и накрайнис=ците ли искаш да си ги купуваш. Действай по първото изречение доволен ще останеш то и без туй майстора ролетка не ползва налага стария кат дължина и бичи даже на доста по-голямо налягане ми сложи за 15-на кинта парчето кво му е .Успех.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Хидравлика на е34
Здравей колега,
Аз съм я правил тази процедура.
Вадиш всичките маркучи наведнъж. Отиваш там, където могат да кербоват и те ти мерят старите маркучи, режат и кербоват новите маркучи на оригиналните уши (накрайници).
Схемата работи успешно.
Колко са дълги отделните маркучи няма кой да ти каже, освен ако не си ги свали от колата и да ги измери специално за теб.
Поздрави и успех,
Д
Аз съм я правил тази процедура.
Вадиш всичките маркучи наведнъж. Отиваш там, където могат да кербоват и те ти мерят старите маркучи, режат и кербоват новите маркучи на оригиналните уши (накрайници).
Схемата работи успешно.
Колко са дълги отделните маркучи няма кой да ти каже, освен ако не си ги свали от колата и да ги измери специално за теб.
Поздрави и успех,
Д

Re: Хидравлика на е34
Хора, ясно мие, че никой няма да си свали маркучите за моята "величествена" особа, просто питах, има ли някой, който като си ги е сменял (като вас) да си е измерил старите, защото наистина искам да сменя и накрайниците. Инаше процедурата със старите накраиници на нов маркуч съм я правил на друга е34, ама там нямах време (гръмна маркуча на десен амортисьор на нивомата), а и накрайниците тогава бяха такива, че майстора нямаше в момента.
Re: Хидравлика на е34
Процедурата със стари накрайници на наов маркуч в повечето случаи се прави по неволя, а не по желание и както сам си се убедил Е34 не е изключение... Проблемът е в това, че повечето фирми за хидравлични маркучи работят със стандартни накрайници, но стандартни за хидравлика, и колкото и да е странно, нямат нови всички накрайници за Е34, и не само за Е34, ами и за много други коли. На моята Е34 преместих казанчето за хидравлика и се наложи да удължа маркучите от и към него като големия е 16мм а малкия 12мм - в една от най0известните софийски фирми за маркучи нямаха 16мм, а имаха 15мм (стената зад приемната е пълна с накрайници), а банджо фитинга с размер като този на маркуча беше с много малък диаметър на накрайника - т.е. практически нямаха нищо от това, което ми трябваше. Купих си от друго място 16мм маркуч и извадих стария накрайник от моя маркуч, след което отидох само да ги съединят, т.е. да ми пресоват чашата.
Същото нещо се получи преди година с един японски автомобил - там побългарихме по друг начин, щото накрайника го нямаха...
Та така - автомобилните накрайници са специфични и по-скоро е изключение ако ги намериш нови в магазините за хидравлични маркучи...
Което разбира се означава да не се занимаваш ако нямаш теч
или когато дойде течът да направиш както колегите те посъветваха - сваляш всички или само проблемния маркуч и отиваш да го ремонтират със старите накрайници... или си го поръчваш нов в дилъра ако не ти се занимава...
Същото нещо се получи преди година с един японски автомобил - там побългарихме по друг начин, щото накрайника го нямаха...
Та така - автомобилните накрайници са специфични и по-скоро е изключение ако ги намериш нови в магазините за хидравлични маркучи...
Което разбира се означава да не се занимаваш ако нямаш теч

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Хидравлика на е34
Внимавай какви маркучи слагаш, да няма после
Понякога тия новите са големи боклуци, не ме питай откъде знам

Понякога тия новите са големи боклуци, не ме питай откъде знам

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Хидравлика на е34
Пичове това, което ми го казвате го знам.Змам още, че мога и да не запресовам новите маркучи, които са към казанчето, а като сваля старите от накрайниците да хвана новите със скоби и само този, който е от помпата до кутията да се пресова(задължително), но май тука си пишете и показвате колко много знаете (което не оспорвам-много глави много идеи), но май не четете какво точно ви питам. За нови накрайници същия размер като старите вие не ме мислете откъде ще си намеря.
Re: Хидравлика на е34
Извинявай ако съм те обидил споделяйки минималния натрупан опит, също се извинявам и че не мога да ти помогна с отделните дължини.
Имам обаче една молба - когато си направиш маркучите, моля те да споделиш дължините и с нас, за да бъде полезна темата и на други колеги.
Имам обаче една молба - когато си направиш маркучите, моля те да споделиш дължините и с нас, за да бъде полезна темата и на други колеги.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Хидравлика на е34
Ще направи вятър и мъгла!
Нищо няма да направи!
Само пише за да трупа мнения, щото в извън темата не се броят.
Той ако имаше зор наистина, щеше да изрови старите теми. Аз лично поне 3 пъти съм писал цялата процедура най-подробно.
Поредната спам тема в технически подфорум. Нищо ново.
Мен, ако питаш, Пощальоне, тая тема си е за изтриване. Нищо ново, нищо техническо и нищо добро няма да излезе от нея.
Поздрави,
Д
Нищо няма да направи!
Само пише за да трупа мнения, щото в извън темата не се броят.
Той ако имаше зор наистина, щеше да изрови старите теми. Аз лично поне 3 пъти съм писал цялата процедура най-подробно.
Поредната спам тема в технически подфорум. Нищо ново.
Мен, ако питаш, Пощальоне, тая тема си е за изтриване. Нищо ново, нищо техническо и нищо добро няма да излезе от нея.
Поздрави,
Д

Re: Хидравлика на е34
hardge34 написа:Хора, ясно мие, че никой няма да си свали маркучите за моята "величествена" особа, просто питах, има ли някой, който като си ги е сменял (като вас) да си е измерил старите, защото наистина искам да сменя и накрайниците. Инаше процедурата със старите накраиници на нов маркуч съм я правил на друга е34, ама там нямах време (гръмна маркуча на десен амортисьор на нивомата), а и накрайниците тогава бяха такива, че майстора нямаше в момента.
Аз за моя обиколих цял Пловдив и мастерите всичките ми отказаха , ти отде намери .
Re: Хидравлика на е34
vladobate написа:hardge34 написа:Хора, ясно мие, че никой няма да си свали маркучите за моята "величествена" особа, просто питах, има ли някой, който като си ги е сменял (като вас) да си е измерил старите, защото наистина искам да сменя и накрайниците. Инаше процедурата със старите накраиници на нов маркуч съм я правил на друга е34, ама там нямах време (гръмна маркуча на десен амортисьор на нивомата), а и накрайниците тогава бяха такива, че майстора нямаше в момента.
Аз за моя обиколих цял Пловдив и мастерите всичките ми отказаха , ти отде намери .
Ако питаш за нивомата, нали точно това казвам, че използвах стария накрайник, понеже той беше здрав, ама маркуча не издържа
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани