М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
здравейте колеги,въпроса ми е дали на М50Б20 пасва без преработка колянов вал от 2.5ТДС с цел увеличаване на кубиците и малко конете,чел съм много но отговори конкретно дали ще пасне веригата,зъбните колела дали са еднакви,основните и биелните шийки дали са като на М50Б20... и си мисля да шлайфам блока от 80мм до 84мм и да ползвам бутала от М50Б25 примерно..а за гарнитурата незнам каква да ползвам
може би пак от М50Б25...за биелите е ясно от М20Б20 и да се скъсят....и ако стане това мисля и да турбинирам тоз получен мотор и колко мм трябва да скъся биелите ако ползвам горе изброените части?
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
В тунинг раздела не мога да пиша и затова пиша тук все пак се отнася за Е34


МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
В тунинг раздела не мога да пиша и затова пиша тук все пак се отнася за Е34

ТУРБО
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
или по добре ще е буталата да са от 1.8ИС,понеже са ковани 

ТУРБО
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
Не мисля че ще стане блока от 80 на 84мм
сигурно няма да държи

- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
е защо да не стане колега?какво му има на блока....между другото аз съм без ванос!
и има ли разлика между 2.5ТДС и 2.5ТД в коляновия вал?
и има ли разлика между 2.5ТДС и 2.5ТД в коляновия вал?
ТУРБО
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
На дизеловия вал трябва да се изработи втори шпонков канал, който бензиновия има в повече. Всичко останало е с размери, който съвпадат с тези на бензиновите валове.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
angel910419 написа:е защо да не стане колега?какво му има на блока....между другото аз съм без ванос!
и има ли разлика между 2.5ТДС и 2.5ТД в коляновия вал?
Според мен, стените ще станат много тънки и цилиндрите ще станат като бурета
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
stambo_81dg написа:angel910419 написа:е защо да не стане колега?какво му има на блока....между другото аз съм без ванос!
и има ли разлика между 2.5ТДС и 2.5ТД в коляновия вал?
Според мен, стените ще станат много тънки и цилиндрите ще станат като бурета
ОК за цилиндрите ясно....а по принцип струва ли си като цяло???тва дето съм го написал горе?а ако шлайфам блока колко време ще държи така,другия вариант е ако това което съм написал за коляновия вал от ТДС+бутала от 1.8ИС+турбо което ще надува до 0.5бара да си купя блок от М50Б25 тогава или направо да ползвам ТДС блок дали ще стане?
дайте др. предложения!
МЕРСИ ЗА ОТГОВОРИТЕ! :yes:
ТУРБО
Re: М50Б20 смяна на колянов вал с на ТДС
Колега, виждам че темата залита в тунинг все повече и се отдалечава от заглавието, а Е34 не е раздел където се обсъжда тунинг по причина, че тунинга се подчинява на правила, които не са непременно свързани с техническите проблеми обсъждани в този раздел.
Ако искаш да обсъждаш тунинга, в частност силов тунинг, на твоята кола (без значение че е Е34), ще се наложи да кандидатстваш в групата, която може да пише в Тунинг разделите.
Ако искаш да обсъждаш тунинга, в частност силов тунинг, на твоята кола (без значение че е Е34), ще се наложи да кандидатстваш в групата, която може да пише в Тунинг разделите.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани