замяна на деференциал?
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
замяна на деференциал?
привет колеги,карам Е34 М50Б20,понеже въртящият момент на този мотор е малък за това купе,си мислех дали ако сменя деференциала или скоростната кутия с друга дали ще се повиши въртящият момент(смъсъл да има по къси скорости,примерно на 1-ва да развива 40км вместо 50км при 6000 оборота)ако е възможно какъв диф. или скорости да си търся
до колкото съм запознат съм с скорости ГЕТРАГ 260...не съм много на ясно с БМВ-тата,понеже до преди месец карах все опели и знам всичко за тях,но за БМВ нв съм много на ясно,какви деференциали имат и др..
Благодаря ви за настоящите отговори

Благодаря ви за настоящите отговори

ТУРБО
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: замяна на деференциал?
Тц, тц, тц, остави человеко намира, може да сложиш кутия от М-ка, потърси Георги Пенчев на ЛС, той ще ти обясни нещата. Иначе каручката ми е с М50Б20, Гетраг 260 и диф 3,45. Оборудвана с обикновена газова и си върви доволно, зорлем извън града и правя 12 литра на газ.
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: замяна на деференциал?
а кутията на М-ката как и е номера(гетраг ли е)
и от каква М-ка да е кутията пак от 5 серия ли 


ТУРБО
- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: замяна на деференциал?
а освен скорости от М-ка,други по къси от друга серия на БМВ мога ли да ползвам и диф.и кои



ТУРБО
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: замяна на деференциал?
angel910419 написа:привет колеги,карам Е34 М50Б20,понеже въртящият момент на този мотор е малък за това купе,си мислех дали ако сменя деференциала или скоростната кутия с друга дали ще се повиши въртящият момент(смъсъл да има по къси скорости,примерно на 1-ва да развива 40км вместо 50км при 6000 оборота)ако е възможно какъв диф. или скорости да си търсядо колкото съм запознат съм с скорости ГЕТРАГ 260...не съм много на ясно с БМВ-тата,понеже до преди месец карах все опели и знам всичко за тях,но за БМВ нв съм много на ясно,какви деференциали имат и др..
Благодаря ви за настоящите отговори
Колега, можеш да сложиш по-къс деференциал (по-голямо число) и ще имаш по-добро ускорение, но ще падне максималната скорост, респективно ще увеличиш разхода извънградско

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: замяна на деференциал?
Диф-а или скоростите няма да ти решат проблема
Единя вариант е да си върви нормално, ама понеже си свикнал на самоолекотяващите се и без това 900кг-ви каляски и 1700кг-та е34-ка да ти идва мудна
В тоя вариант ако не ти харесва се вкарваш във филма с турбини, компресори и/или по-голям мотор.
Другия вариант е мотора да е в предродилно състояние и за това да няма сила да завърти полуоските.
Решението е ремонт, ако ще си я караш дълго време, или друг мотор за 300-400 лева дето да изкрета година.
Трети вариант е, да му трябва обслужване на тоя мотор, ама хубаво обслужване дето трябва да смениш:
-Дебитомер
-Ламбда сонда
-Свещи
-Лули
-Бубини
-Датчици колянов и разпределителен вал
-Термостат
-Датчици за температури
-други
Решението е 100 лева дебитомер(втора ръка), 150 лева сонда(ако м50-то е без ванос, демек с БОШ ЕКУ, или 250+ ако е с ванос, демек СИМЕНС ЕКУ), свещи по 15 лева бройката(90 лева 6-те броя) САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ДАРУ КАР, лули ~100 лева за 6 броя - БОШ, БЕРУ или БРЕМИ, бубини ~300 лева за 6 броя нови(най-добре оригинални, алтернативата е БРЕМИ) или около 100 а втора употреба(само 6 еднакви взимай), датчици 2 броя по ~150лева, термостат - 15-30 лева БЕР или ВАЛЕР(внимавай с градусите), датчиците за температурата на охладителната течност на главите бяха по ~100 лева всеки, 2 на брой, този на радиатора за климатичната перка беше около 60 лева. Общо сам си смятай.

Единя вариант е да си върви нормално, ама понеже си свикнал на самоолекотяващите се и без това 900кг-ви каляски и 1700кг-та е34-ка да ти идва мудна

В тоя вариант ако не ти харесва се вкарваш във филма с турбини, компресори и/или по-голям мотор.
Другия вариант е мотора да е в предродилно състояние и за това да няма сила да завърти полуоските.
Решението е ремонт, ако ще си я караш дълго време, или друг мотор за 300-400 лева дето да изкрета година.
Трети вариант е, да му трябва обслужване на тоя мотор, ама хубаво обслужване дето трябва да смениш:
-Дебитомер
-Ламбда сонда
-Свещи
-Лули
-Бубини
-Датчици колянов и разпределителен вал
-Термостат
-Датчици за температури
-други
Решението е 100 лева дебитомер(втора ръка), 150 лева сонда(ако м50-то е без ванос, демек с БОШ ЕКУ, или 250+ ако е с ванос, демек СИМЕНС ЕКУ), свещи по 15 лева бройката(90 лева 6-те броя) САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ДАРУ КАР, лули ~100 лева за 6 броя - БОШ, БЕРУ или БРЕМИ, бубини ~300 лева за 6 броя нови(най-добре оригинални, алтернативата е БРЕМИ) или около 100 а втора употреба(само 6 еднакви взимай), датчици 2 броя по ~150лева, термостат - 15-30 лева БЕР или ВАЛЕР(внимавай с градусите), датчиците за температурата на охладителната течност на главите бяха по ~100 лева всеки, 2 на брой, този на радиатора за климатичната перка беше около 60 лева. Общо сам си смятай.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: замяна на деференциал?
Абе щом сте рекли...Мисля че Гетраг 280 е неговата кутия,ама може и да греша...
Ако си мислиш обаче че с една кутия ще биеш ХЕ-та объркал си рейса...
Ако си мислиш обаче че с една кутия ще биеш ХЕ-та объркал си рейса...


- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: замяна на деференциал?
аз не съм казал че ще се дърпам с нея,просто казах че въртящият момент е много малък за толкоз тежко купе,просто искам да набира малко по бързо,знам че максималната скорост ще спадне бая според предавателното число.....за ХЕ е ясно че не мога да го бия
и самата ми мисъл е каква кутия или диф да сложа с по голямо предавателно число 


ТУРБО
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: замяна на деференциал?
VesoPesa написа:Диф-а или скоростите няма да ти решат проблема![]()
Единя вариант е да си върви нормално, ама понеже си свикнал на самоолекотяващите се и без това 900кг-ви каляски и 1700кг-та е34-ка да ти идва мудна
В тоя вариант ако не ти харесва се вкарваш във филма с турбини, компресори и/или по-голям мотор.
Другия вариант е мотора да е в предродилно състояние и за това да няма сила да завърти полуоските.
Решението е ремонт, ако ще си я караш дълго време, или друг мотор за 300-400 лева дето да изкрета година.
Трети вариант е, да му трябва обслужване на тоя мотор, ама хубаво обслужване дето трябва да смениш:
-Дебитомер
-Ламбда сонда
-Свещи
-Лули
-Бубини
-Датчици колянов и разпределителен вал
-Термостат
-Датчици за температури
-други
Решението е 100 лева дебитомер(втора ръка), 150 лева сонда(ако м50-то е без ванос, демек с БОШ ЕКУ, или 250+ ако е с ванос, демек СИМЕНС ЕКУ), свещи по 15 лева бройката(90 лева 6-те броя) САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ДАРУ КАР, лули ~100 лева за 6 броя - БОШ, БЕРУ или БРЕМИ, бубини ~300 лева за 6 броя нови(най-добре оригинални, алтернативата е БРЕМИ) или около 100 а втора употреба(само 6 еднакви взимай), датчици 2 броя по ~150лева, термостат - 15-30 лева БЕР или ВАЛЕР(внимавай с градусите), датчиците за температурата на охладителната течност на главите бяха по ~100 лева всеки, 2 на брой, този на радиатора за климатичната перка беше около 60 лева. Общо сам си смятай.
Весо за тия пари дето ще си обслужи 20ката щет си купи още 2 мотора... Аз не знам вече кой се занимава с тия глупости... Тва са коли на 20 години все пак,не си заслужава толкова грижа и пари,за нещо вече умряло... Сега ако си кара някой гаражен екпонат,както е на Веско 20ката съм навит.... Ама иначе файда няма...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: замяна на деференциал?
BULL3T написа:VesoPesa написа:...
Весо за тия пари дето ще си обслужи 20ката щет си купи още 2 мотора... Аз не знам вече кой се занимава с тия глупости... Тва са коли на 20 години все пак,не си заслужава толкова грижа и пари,за нещо вече умряло... Сега ако си кара някой гаражен екпонат,както е на Веско 20ката съм навит.... Ама иначе файда няма...
и аз си го помислих това,ама викам ае да не му убивам мерака



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: замяна на деференциал?
Момчета, аз не съм казал че си заслужава, просто му дадох варианти на момчето. 
Въпреки че нищо не пречи да измери една компресия и ако там покаже хубави стойности да си го нагласи мотора като хората, въпреки че цифрите са убийствени

Въпреки че нищо не пречи да измери една компресия и ако там покаже хубави стойности да си го нагласи мотора като хората, въпреки че цифрите са убийствени

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: замяна на деференциал?
Аууууууууууууу, кви са тез кинти бре Весо, направо утрепа рибата с тез цифри. За тез пари поне 2 читави мотора ще вземе нов внос 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: замяна на деференциал?
Ми това са цените... аз не карам никой да ги плаща. Всеки си преценява сам кво ще прави 
А за моторите нов внос... евтиното излиза скъпо в повечето случеи

А за моторите нов внос... евтиното излиза скъпо в повечето случеи

- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: замяна на деференциал?
http://angel910419.snimka.bg/automobiles/manta-b.603144
http://angel910419.snimka.bg/automobiles/manta.563299
ей тва е моя проект,тъй че съм наясно какво трябва да направя за да колата почне да върви повече,но сега не мисля за сега да турбинирам колата си,минах на БМВ защото самите коли имат повече потенциал..
та за сега мисълта ми е от каква серия ще ми паснат диф. или ск.кутия..защото на ниски колата е малко мудна,искам да ускорява МАЛКО по бързо,иначе мотора е много запазен,държи се много добре,върви много за 150 коня и тва тежко купе,след 3К оборота се развърта бая бързо и ускорението се усеща много повече от колкото аз си мислех
та за сега си мисля да сложа диф. или ск.кутия за се изтрелва малко по бъзо,много добре знам че чудеса да не очаквам само с смяна на диф.примерно,но за сега това съм намислил,знам че максималната скорост ще спадне бая и разходъд извън града ще се увеличи,но колата се кара само градско
http://angel910419.snimka.bg/automobiles/manta.563299
ей тва е моя проект,тъй че съм наясно какво трябва да направя за да колата почне да върви повече,но сега не мисля за сега да турбинирам колата си,минах на БМВ защото самите коли имат повече потенциал..
та за сега мисълта ми е от каква серия ще ми паснат диф. или ск.кутия..защото на ниски колата е малко мудна,искам да ускорява МАЛКО по бързо,иначе мотора е много запазен,държи се много добре,върви много за 150 коня и тва тежко купе,след 3К оборота се развърта бая бързо и ускорението се усеща много повече от колкото аз си мислех

та за сега си мисля да сложа диф. или ск.кутия за се изтрелва малко по бъзо,много добре знам че чудеса да не очаквам само с смяна на диф.примерно,но за сега това съм намислил,знам че максималната скорост ще спадне бая и разходъд извън града ще се увеличи,но колата се кара само градско

ТУРБО
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани