замяна на деференциал?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

замяна на деференциал?

Мнение от angel910419 » 12 Ное 2011, 18:52

привет колеги,карам Е34 М50Б20,понеже въртящият момент на този мотор е малък за това купе,си мислех дали ако сменя деференциала или скоростната кутия с друга дали ще се повиши въртящият момент(смъсъл да има по къси скорости,примерно на 1-ва да развива 40км вместо 50км при 6000 оборота)ако е възможно какъв диф. или скорости да си търся :?: до колкото съм запознат съм с скорости ГЕТРАГ 260...не съм много на ясно с БМВ-тата,понеже до преди месец карах все опели и знам всичко за тях,но за БМВ нв съм много на ясно,какви деференциали имат и др..
Благодаря ви за настоящите отговори :yes:
ТУРБО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: замяна на деференциал?

Мнение от .:BENZINO:. » 12 Ное 2011, 21:47

най-добре смени мАторя :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: замяна на деференциал?

Мнение от NikiNikolov » 12 Ное 2011, 22:05

Тц, тц, тц, остави человеко намира, може да сложиш кутия от М-ка, потърси Георги Пенчев на ЛС, той ще ти обясни нещата. Иначе каручката ми е с М50Б20, Гетраг 260 и диф 3,45. Оборудвана с обикновена газова и си върви доволно, зорлем извън града и правя 12 литра на газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: замяна на деференциал?

Мнение от angel910419 » 12 Ное 2011, 22:41

а кутията на М-ката как и е номера(гетраг ли е) :?: и от каква М-ка да е кутията пак от 5 серия ли :?:
ТУРБО

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: замяна на деференциал?

Мнение от angel910419 » 12 Ное 2011, 23:00

а освен скорости от М-ка,други по къси от друга серия на БМВ мога ли да ползвам и диф.и кои :?: :?:
ТУРБО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: замяна на деференциал?

Мнение от ///peter » 12 Ное 2011, 23:30

angel910419 написа:привет колеги,карам Е34 М50Б20,понеже въртящият момент на този мотор е малък за това купе,си мислех дали ако сменя деференциала или скоростната кутия с друга дали ще се повиши въртящият момент(смъсъл да има по къси скорости,примерно на 1-ва да развива 40км вместо 50км при 6000 оборота)ако е възможно какъв диф. или скорости да си търся :?: до колкото съм запознат съм с скорости ГЕТРАГ 260...не съм много на ясно с БМВ-тата,понеже до преди месец карах все опели и знам всичко за тях,но за БМВ нв съм много на ясно,какви деференциали имат и др..
Благодаря ви за настоящите отговори :yes:


Колега, можеш да сложиш по-къс деференциал (по-голямо число) и ще имаш по-добро ускорение, но ще падне максималната скорост, респективно ще увеличиш разхода извънградско :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: замяна на деференциал?

Мнение от VesoPesa » 12 Ное 2011, 23:33

Диф-а или скоростите няма да ти решат проблема :!:

Единя вариант е да си върви нормално, ама понеже си свикнал на самоолекотяващите се и без това 900кг-ви каляски и 1700кг-та е34-ка да ти идва мудна ;)
В тоя вариант ако не ти харесва се вкарваш във филма с турбини, компресори и/или по-голям мотор.

Другия вариант е мотора да е в предродилно състояние и за това да няма сила да завърти полуоските.
Решението е ремонт, ако ще си я караш дълго време, или друг мотор за 300-400 лева дето да изкрета година.

Трети вариант е, да му трябва обслужване на тоя мотор, ама хубаво обслужване дето трябва да смениш:
-Дебитомер
-Ламбда сонда
-Свещи
-Лули
-Бубини
-Датчици колянов и разпределителен вал
-Термостат
-Датчици за температури
-други
Решението е 100 лева дебитомер(втора ръка), 150 лева сонда(ако м50-то е без ванос, демек с БОШ ЕКУ, или 250+ ако е с ванос, демек СИМЕНС ЕКУ), свещи по 15 лева бройката(90 лева 6-те броя) САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ДАРУ КАР, лули ~100 лева за 6 броя - БОШ, БЕРУ или БРЕМИ, бубини ~300 лева за 6 броя нови(най-добре оригинални, алтернативата е БРЕМИ) или около 100 а втора употреба(само 6 еднакви взимай), датчици 2 броя по ~150лева, термостат - 15-30 лева БЕР или ВАЛЕР(внимавай с градусите), датчиците за температурата на охладителната течност на главите бяха по ~100 лева всеки, 2 на брой, този на радиатора за климатичната перка беше около 60 лева. Общо сам си смятай.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: замяна на деференциал?

Мнение от .:BENZINO:. » 13 Ное 2011, 1:04

Абе щом сте рекли...Мисля че Гетраг 280 е неговата кутия,ама може и да греша...

Ако си мислиш обаче че с една кутия ще биеш ХЕ-та объркал си рейса...
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: замяна на деференциал?

Мнение от angel910419 » 13 Ное 2011, 1:15

аз не съм казал че ще се дърпам с нея,просто казах че въртящият момент е много малък за толкоз тежко купе,просто искам да набира малко по бързо,знам че максималната скорост ще спадне бая според предавателното число.....за ХЕ е ясно че не мога да го бия :lol: и самата ми мисъл е каква кутия или диф да сложа с по голямо предавателно число :yes:
ТУРБО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: замяна на деференциал?

Мнение от BULL3T » 13 Ное 2011, 3:06

VesoPesa написа:Диф-а или скоростите няма да ти решат проблема :!:

Единя вариант е да си върви нормално, ама понеже си свикнал на самоолекотяващите се и без това 900кг-ви каляски и 1700кг-та е34-ка да ти идва мудна ;)
В тоя вариант ако не ти харесва се вкарваш във филма с турбини, компресори и/или по-голям мотор.

Другия вариант е мотора да е в предродилно състояние и за това да няма сила да завърти полуоските.
Решението е ремонт, ако ще си я караш дълго време, или друг мотор за 300-400 лева дето да изкрета година.

Трети вариант е, да му трябва обслужване на тоя мотор, ама хубаво обслужване дето трябва да смениш:
-Дебитомер
-Ламбда сонда
-Свещи
-Лули
-Бубини
-Датчици колянов и разпределителен вал
-Термостат
-Датчици за температури
-други
Решението е 100 лева дебитомер(втора ръка), 150 лева сонда(ако м50-то е без ванос, демек с БОШ ЕКУ, или 250+ ако е с ванос, демек СИМЕНС ЕКУ), свещи по 15 лева бройката(90 лева 6-те броя) САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ДАРУ КАР, лули ~100 лева за 6 броя - БОШ, БЕРУ или БРЕМИ, бубини ~300 лева за 6 броя нови(най-добре оригинални, алтернативата е БРЕМИ) или около 100 а втора употреба(само 6 еднакви взимай), датчици 2 броя по ~150лева, термостат - 15-30 лева БЕР или ВАЛЕР(внимавай с градусите), датчиците за температурата на охладителната течност на главите бяха по ~100 лева всеки, 2 на брой, този на радиатора за климатичната перка беше около 60 лева. Общо сам си смятай.


Весо за тия пари дето ще си обслужи 20ката щет си купи още 2 мотора... Аз не знам вече кой се занимава с тия глупости... Тва са коли на 20 години все пак,не си заслужава толкова грижа и пари,за нещо вече умряло... Сега ако си кара някой гаражен екпонат,както е на Веско 20ката съм навит.... Ама иначе файда няма...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: замяна на деференциал?

Мнение от .:BENZINO:. » 13 Ное 2011, 10:37

BULL3T написа:
VesoPesa написа:...


Весо за тия пари дето ще си обслужи 20ката щет си купи още 2 мотора... Аз не знам вече кой се занимава с тия глупости... Тва са коли на 20 години все пак,не си заслужава толкова грижа и пари,за нещо вече умряло... Сега ако си кара някой гаражен екпонат,както е на Веско 20ката съм навит.... Ама иначе файда няма...


и аз си го помислих това,ама викам ае да не му убивам мерака ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: замяна на деференциал?

Мнение от VesoPesa » 13 Ное 2011, 10:56

Момчета, аз не съм казал че си заслужава, просто му дадох варианти на момчето. ;)
Въпреки че нищо не пречи да измери една компресия и ако там покаже хубави стойности да си го нагласи мотора като хората, въпреки че цифрите са убийствени ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: замяна на деференциал?

Мнение от NikiNikolov » 13 Ное 2011, 11:45

Аууууууууууууу, кви са тез кинти бре Весо, направо утрепа рибата с тез цифри. За тез пари поне 2 читави мотора ще вземе нов внос :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: замяна на деференциал?

Мнение от VesoPesa » 13 Ное 2011, 12:19

Ми това са цените... аз не карам никой да ги плаща. Всеки си преценява сам кво ще прави ;)

А за моторите нов внос... евтиното излиза скъпо в повечето случеи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: замяна на деференциал?

Мнение от angel910419 » 13 Ное 2011, 14:10

http://angel910419.snimka.bg/automobiles/manta-b.603144
http://angel910419.snimka.bg/automobiles/manta.563299
ей тва е моя проект,тъй че съм наясно какво трябва да направя за да колата почне да върви повече,но сега не мисля за сега да турбинирам колата си,минах на БМВ защото самите коли имат повече потенциал..
та за сега мисълта ми е от каква серия ще ми паснат диф. или ск.кутия..защото на ниски колата е малко мудна,искам да ускорява МАЛКО по бързо,иначе мотора е много запазен,държи се много добре,върви много за 150 коня и тва тежко купе,след 3К оборота се развърта бая бързо и ускорението се усеща много повече от колкото аз си мислех :D
та за сега си мисля да сложа диф. или ск.кутия за се изтрелва малко по бъзо,много добре знам че чудеса да не очаквам само с смяна на диф.примерно,но за сега това съм намислил,знам че максималната скорост ще спадне бая и разходъд извън града ще се увеличи,но колата се кара само градско :mhihi:
ТУРБО

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook