датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
колеги, мотора ми м50б20 бош електроника работи с голямо закъсненеи на запалването...търсихме какви ли не причини и стигнахме до датчика на разпределиетелния вал.
самия датчик е здрав има нужното по аутодата съпротивление. буксата е с три крачета две от които са маса и средното по което датчика "би трябвало, така си мисля" получава от компа 5 волта и връща при работа на мотора сигнала от вала. На практика при откачен датчик давам контакт меря на буксата която идвая от компа и показва 2 волта, като постепенно падат до 0 волта...........нормални ли е това при вас как е и какво точно се случва с тия уж елементарни датчици на Хол
Коляновия вал мери със същщиа датчик на Хол там при контакт и разкачен от буксата датчик 5 волта, а при свързването на датчика напрежението пада на 0..., но все пак стигат 5 волта до датчика
различни ли са тия датчици и как би трябвало да работят
самия датчик е здрав има нужното по аутодата съпротивление. буксата е с три крачета две от които са маса и средното по което датчика "би трябвало, така си мисля" получава от компа 5 волта и връща при работа на мотора сигнала от вала. На практика при откачен датчик давам контакт меря на буксата която идвая от компа и показва 2 волта, като постепенно падат до 0 волта...........нормални ли е това при вас как е и какво точно се случва с тия уж елементарни датчици на Хол
Коляновия вал мери със същщиа датчик на Хол там при контакт и разкачен от буксата датчик 5 волта, а при свързването на датчика напрежението пада на 0..., но все пак стигат 5 волта до датчика
различни ли са тия датчици и как би трябвало да работят
Последна промяна jorji6i6i на 24 Ное 2011, 23:55, променена общо 1 път
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
Е батка сори, ама май си имаш нелицензиран сервиз и ремонтирваш разни колички. Нямаш ли си аутодата, с тоз интернет дет си изпраскал трепеш рибата, ама дата да нямаш, мултицет да нямаш, някъв компот за диагностика да си си спретнал поне на 400-800 Mhz, все задаваш баси въпросите. Да ти поръчам едно ЕЛМ за диагностика, нямаш грижи ?







- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
какъв сервиз бе човек...става дума за моята си кола..нали ви описах проблема - датчика е здрав има съпротивление 1560 ома, но се съмнявам , че не стига правилния ток до него при контакт идват 2 волта за 1 секунда и това е
просто питам дали това е нормално или не
защо само упреци срещам тук...ти пук чак ми предлагаш да си купувам компютри да си правя дигностика
просто ви помолих за помощ??????
нямам сервиз, а си правя колата сам, щото в сервиза ми викат че всичко е наред, но колата не е наред...мотора тресе и няма никаква тяга - не върви и това е...и не ми казвайте че е така с 20-ките, щото знам , че не е така
карам е36 м50б2о и питам само за моята кола, но пуснах темата тук щото тоя мотор без ванос го има на повече е34-ки
ако можете помагаите, но не пишете, че имам сервиз и други, ала бала....защото и други които четат форума се влияят от глупостите които пишете и нямата желания да споделят ако знаят нещо по проблема ми....
просто питам дали това е нормално или не
защо само упреци срещам тук...ти пук чак ми предлагаш да си купувам компютри да си правя дигностика



просто ви помолих за помощ??????

нямам сервиз, а си правя колата сам, щото в сервиза ми викат че всичко е наред, но колата не е наред...мотора тресе и няма никаква тяга - не върви и това е...и не ми казвайте че е така с 20-ките, щото знам , че не е така
карам е36 м50б2о и питам само за моята кола, но пуснах темата тук щото тоя мотор без ванос го има на повече е34-ки
ако можете помагаите, но не пишете, че имам сервиз и други, ала бала....защото и други които четат форума се влияят от глупостите които пишете и нямата желания да споделят ако знаят нещо по проблема ми....
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
Виж си кабелите за окъсяване при буксите и до ЕКУ-то, свали си ЕТМ-а за е34 М50Б20 и всичко ще ти стане ясно, ето ти в нета схеми http://download.golgofa.ru/valera/ETM/bmw_e34_520_low_ETM/E34.html
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
на този линк няма схема за м50 бош елелктроника без ванос....има за м50 но със сименс
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
така, колеги....ток до датчика няма защото е индуктивен датчик и генерире сам напрежение...самия датчик е здрав защото при приближаване на парче метал към него (гаечен ключ) датчика индуцира напрежение +2 волта, а при отдалечаване на метала става отрицателни 2 волта (-2 волта)..
прозвъних кабелите всичко е ОК,,обаче и при закачен датчик и при откачен датчик колата работи еднакво зле...тресе на ниските обороти и няма никаква динамика до към 3000 оборота...
Какво е при вас опитайте и споделете.....
направо нямам идея вече..
прозвъних кабелите всичко е ОК,,обаче и при закачен датчик и при откачен датчик колата работи еднакво зле...тресе на ниските обороти и няма никаква динамика до към 3000 оборота...
Какво е при вас опитайте и споделете.....
направо нямам идея вече..
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
jorji6i6i написа:така, колеги....ток до датчика няма защото е индуктивен датчик и генерире сам напрежение...самия датчик е здрав защото при приближаване на парче метал към него (гаечен ключ) датчика индуцира напрежение +2 волта, а при отдалечаване на метала става отрицателни 2 волта (-2 волта)..
прозвъних кабелите всичко е ОК,,обаче и при закачен датчик и при откачен датчик колата работи еднакво зле...тресе на ниските обороти и няма никаква динамика до към 3000 оборота...
Какво е при вас опитайте и споделете.....
направо нямам идея вече..
Датичка на разпределителния вал като не работи колата чатка все едно си за клапани ..по същия начин изчатква сутрин.
Аз съм спирал на мойта, не тресе изобщо , има си динамика ама некак си по смотано върви , такава се позамисля за момент два и тогаз тръгва.
Ми вземи едно еку ново , виж зацепено ли е всичко , виж шайбата на коляновия вал ок лие ..за мен пор скоро не са зацепени валовете като хората.
Де да знам??? Да т идам един мотор с ванос да не се мъчиш вече с тия прехвалените безваносни?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
jorji6i6i написа:така, колеги....ток до датчика няма защото е индуктивен датчик и генерире сам напрежение...самия датчик е здрав защото при приближаване на парче метал към него (гаечен ключ) датчика индуцира напрежение +2 волта, а при отдалечаване на метала става отрицателни 2 волта (-2 волта)..
прозвъних кабелите всичко е ОК,,обаче и при закачен датчик и при откачен датчик колата работи еднакво зле...тресе на ниските обороти и няма никаква динамика до към 3000 оборота...
Какво е при вас опитайте и споделете.....
направо нямам идея вече..
Колега, най- добре пробвай с друго еку. При мен проблема е идентичен, с тази разлика, че моя датчик не е индуктивен. Тоест при приближаване на метален предмет той не залепва за него. Купих чисто нов, за 200лв. защото на диагностика даваше грешка в него, но проблема си остана. Прозвънихме цялата инсталация, установихме че си влиза сигнал в еку-то, но тъпото еку си държи на своето. След изчистване на грешките при запалване колата си работи добре, после някак си все едно и "пада настроението", смъква оборотите на празен ход, при подаване на газ едва вдига обороти. При движение до 2000 оборота няма никой, едва набира. От 2000 до 4000 оборота се изстрелва и след тях почва да работи все едно е извън центровка. Шантава работа. След консултация стигнахме до извода, че си трябва ново еку. Другата седмица го чакам да пристигне и ще видим дали пак набива същите грешки.
Ето ти и моята тема - viewtopic.php?f=7&t=253417
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50б20 без ванос няма ток до дтачика на разпр. вал
да, явно става дума за компютър...за съжаление нови са 2000 лева, а и незнам доколко се проивеждат....сменях с такъв друг втора употреба и разлика има някаква но пак не е както трябва..но самия факт че има разлика в работата на мотора, ме навежда на мисълта че тия проблемчета са неотстраними......
ако не ми беше за ниския разход и удобсвото отдавна да съм наслагал карбуратори...но няма как да модифицирам запалването...на бобините
иначе на другата ми кола от инжекцион сложих карбуратор и то от лада и набих обикновенна газова и няма да ви казвам какъв зашеметяващ резултат има...а относно проблеми те се свеждат до това да сипеш гориво и масло в колата...просто няма какво да се повреди и няма датчици който да шашават иначе готините ни коли....
успех на всички които са се заели да оправят тези модерни класики.
утре ми идва аванс процесор който се монтира на датчика на коляновия вал и ще опитам с него да мръдна центровката на мотора и ако и това не помогне ще пусна нова тема за монтиране на карбове на 6-так икак да се оправя със запалването като нямам делко......и всичко друго ще дам на части и пак ще съм на печалба дето се казва
ако не ми беше за ниския разход и удобсвото отдавна да съм наслагал карбуратори...но няма как да модифицирам запалването...на бобините
иначе на другата ми кола от инжекцион сложих карбуратор и то от лада и набих обикновенна газова и няма да ви казвам какъв зашеметяващ резултат има...а относно проблеми те се свеждат до това да сипеш гориво и масло в колата...просто няма какво да се повреди и няма датчици който да шашават иначе готините ни коли....

успех на всички които са се заели да оправят тези модерни класики.
утре ми идва аванс процесор който се монтира на датчика на коляновия вал и ще опитам с него да мръдна центровката на мотора и ако и това не помогне ще пусна нова тема за монтиране на карбове на 6-так икак да се оправя със запалването като нямам делко......и всичко друго ще дам на части и пак ще съм на печалба дето се казва
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
10пъти по лесно е да смениш мотора с инсаталцията . Не знам що се мъчите да ги ремонтирате.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
щото рано или късно пак става същото и с другия мотор
а и обичаме да побеждаваме препядсвията.
автомобилите са ни хоби а и специално на мен моята кола ми е слабост и мисля да си карам доста дълго време, макар и някой път да си позволя друга тая да си ми остане за простотиии, експерименти, за любов , за спорт-а или тама за кавото щете..
а и обичаме да побеждаваме препядсвията.
автомобилите са ни хоби а и специално на мен моята кола ми е слабост и мисля да си карам доста дълго време, макар и някой път да си позволя друга тая да си ми остане за простотиии, експерименти, за любов , за спорт-а или тама за кавото щете..
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
jorji6i6i написа:щото рано или късно пак става същото и с другия мотор
а и обичаме да побеждаваме препядсвията.
автомобилите са ни хоби а и специално на мен моята кола ми е слабост и мисля да си карам доста дълго време, макар и някой път да си позволя друга тая да си ми остане за простотиии, експерименти, за любов , за спорт-а или тама за кавото щете..
Става , ама само явно на твойта кола


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
JIKI_RACER написа:jorji6i6i написа:щото рано или късно пак става същото и с другия мотор
а и обичаме да побеждаваме препядсвията.
автомобилите са ни хоби а и специално на мен моята кола ми е слабост и мисля да си карам доста дълго време, макар и някой път да си позволя друга тая да си ми остане за простотиии, експерименти, за любов , за спорт-а или тама за кавото щете..
Става , ама само явно на твойта кола
колега, говориш несериозни неща.......виж колко теми има в различните раздели за технически проблеми и ремонт.....само на мойта кола

ако искаш да си продаваш мотора го прави в друг раздел ние тук искаме да си поправиме нашите
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: датчик на разпределителния вал - здрав но не работи
jorji6i6i написа:JIKI_RACER написа:jorji6i6i написа:щото рано или късно пак става същото и с другия мотор
а и обичаме да побеждаваме препядсвията.
автомобилите са ни хоби а и специално на мен моята кола ми е слабост и мисля да си карам доста дълго време, макар и някой път да си позволя друга тая да си ми остане за простотиии, експерименти, за любов , за спорт-а или тама за кавото щете..
Става , ама само явно на твойта кола
колега, говориш несериозни неща.......виж колко теми има в различните раздели за технически проблеми и ремонт.....само на мойта кола![]()
ако искаш да си продаваш мотора го прави в друг раздел ние тук искаме да си поправиме нашите
Тъй де тъй , от една година го оправяш , то не беха лули, нови бобини по 80 лева , та не нзам си кво....следя ти публикацииите ако не си забелязал, а квото продавам то си се продава ,и определено няма проблеми с датчиците

search.php?keywords=&terms=all&author=jorji6i6i&fid[]=7&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
И нищо лично


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани