постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
ако карате с газов инжекцион и имате следните проблеми:
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)
това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)
необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.
след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....
калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)
това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)
необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.
след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....
калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Сподели колко струва една машинка и откаде да си я набавим,че и аз некви такива съмнения имам.
То от настройките на компа се регулира всяка дюза ама нещо пак нее баш както трябва.
То от настройките на компа се регулира всяка дюза ама нещо пак нее баш както трябва.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
аз я взех от един познат страшен майстор, но емигрира и ми я остави, пък някой път ще ми я плащам (500 евро - от италия) засега мина само с почерпка...
чудя се да почна да правя някаква такава услуга, но е малко неудобно щото трябва да ми се пращат инжекторите по куриер и после да ги вращам...далга и широка, но пак е вариант

чудя се да почна да правя някаква такава услуга, но е малко неудобно щото трябва да ми се пращат инжекторите по куриер и после да ги вращам...далга и широка, но пак е вариант
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
То въпроса е дали новите инжектори са калибрирани , мен това ми е интересно... като ги купя нови дали са ОК ?
ами мисли за услугата , ама то мнооо дълга и широка ще стане
3 дена общо взето.
ами мисли за услугата , ама то мнооо дълга и широка ще стане


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
аре бе 500 евра, много лесно може да си направиш генератор на 200 ms или колкото ти трябва, останалото е тъп държач и електронен измерител на нещо си който може да се смени с механичен, щот по евтин. Дерзайте.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Къде бега брат, ква е таз машинка твойта.
обяснявам за желащите:
Генератор, кутия и захранване - около 20 лв.
Държач на рейката
- най-обекновено менгеме за бормашина - настойна от Райдер за около 20 лв.
Измерващия уред - токвоз животно, но механично имам, но е за измерване на дебелината на жици, някви много малки стойности, но става и за това нещо, хода на буталото да не е 0,5 мм, тва да не е дюза за беларус, от къде незнам, но чичо Гугъл ще помогне в търсенето.
Общо взето като крайна цена ми се върти едно 150 лв. най-много ако толкова много искате таз машинка, пък и си мисля че за тез пари, ако трябва и още малко може да си набавите нови дюзи.
Споделете, критикувайте ме, кажете си мнението.
обяснявам за желащите:
Генератор, кутия и захранване - около 20 лв.
Държач на рейката

Измерващия уред - токвоз животно, но механично имам, но е за измерване на дебелината на жици, някви много малки стойности, но става и за това нещо, хода на буталото да не е 0,5 мм, тва да не е дюза за беларус, от къде незнам, но чичо Гугъл ще помогне в търсенето.
Общо взето като крайна цена ми се върти едно 150 лв. най-много ако толкова много искате таз машинка, пък и си мисля че за тез пари, ако трябва и още малко може да си набавите нови дюзи.
Споделете, критикувайте ме, кажете си мнението.
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Без да ви развалям дискусията, искам да спомена че ако темата добие комерсиална насоченост (както започва да ми се струва лично на мен), ще я изтрия.
- DRN
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение



твоя човек жестоко те е вързалш, щот там стандарта на живот е друг бате, ама може и тез пари да струва.
Ако искаш да калиброваш си пускаш обявата в другия раздел, плащаш едни парички и си готов

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
значи до колкото разбрах от клипа за електрическата част ти е нужен един стабилизатор на напрежение(3V) и то така трябва да е защото ако е генератор на импулси тая дюза ше щрака постоянно и нищо няма да разбереш от уреда,а дюзата трябва да е отворена за калибровката постоянно за да следиш крайното и положение,другото си е един електронен микромер,на клипа ги наглася на 600микрона или 0.6мм или 6 десети от милиметъра
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
извинявам се значи предишния ми коментар не го гледайте незнаем как работи и какво трябва за да си я направим




Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Колегата DRN е най-полезен за сега...найстина ако това нещо струва само 100 лева е почти задължително да го има всеки каращ с газов инжекцион...на мен лично ми реши проблемите...разбира се след смяната на самите буталца.....но преди калибрирането им ходовете бяха в различен диапазон от 0,75 до 0,50 мм...
аз засега нищо не съм плащал и на дали ще платя..прекалено добри приятели сме, но както и да е......
значи машинката подава 12 волта като напрежение, но само 1 ампер, как става това незнам, но е важно условия защото докато си играеш да калибрираш дюзата (около 15-20 секунди) бобината й ще изгори ако няма ограничение на ампеража
аз засега нищо не съм плащал и на дали ще платя..прекалено добри приятели сме, но както и да е......
значи машинката подава 12 волта като напрежение, но само 1 ампер, как става това незнам, но е важно условия защото докато си играеш да калибрираш дюзата (около 15-20 секунди) бобината й ще изгори ако няма ограничение на ампеража
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани