постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 08 Ное 2011, 21:55

ако карате с газов инжекцион и имате следните проблеми:
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)

това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)

необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.

след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....

калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Ное 2011, 10:22

Сподели колко струва една машинка и откаде да си я набавим,че и аз некви такива съмнения имам.

То от настройките на компа се регулира всяка дюза ама нещо пак нее баш както трябва.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 09 Ное 2011, 12:33

аз я взех от един познат страшен майстор, но емигрира и ми я остави, пък някой път ще ми я плащам (500 евро - от италия) засега мина само с почерпка... :bchug:
чудя се да почна да правя някаква такава услуга, но е малко неудобно щото трябва да ми се пращат инжекторите по куриер и после да ги вращам...далга и широка, но пак е вариант

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Ное 2011, 12:50

То въпроса е дали новите инжектори са калибрирани , мен това ми е интересно... като ги купя нови дали са ОК ?

ами мисли за услугата , ама то мнооо дълга и широка ще стане :) 3 дена общо взето.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 09 Ное 2011, 12:53

аре бе 500 евра, много лесно може да си направиш генератор на 200 ms или колкото ти трябва, останалото е тъп държач и електронен измерител на нещо си който може да се смени с механичен, щот по евтин. Дерзайте.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 09 Ное 2011, 14:09

Къде бега брат, ква е таз машинка твойта.

обяснявам за желащите:

Генератор, кутия и захранване - около 20 лв.
Държач на рейката :mhihi: - най-обекновено менгеме за бормашина - настойна от Райдер за около 20 лв.
Измерващия уред - токвоз животно, но механично имам, но е за измерване на дебелината на жици, някви много малки стойности, но става и за това нещо, хода на буталото да не е 0,5 мм, тва да не е дюза за беларус, от къде незнам, но чичо Гугъл ще помогне в търсенето.


Общо взето като крайна цена ми се върти едно 150 лв. най-много ако толкова много искате таз машинка, пък и си мисля че за тез пари, ако трябва и още малко може да си набавите нови дюзи.


Споделете, критикувайте ме, кажете си мнението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Postman » 09 Ное 2011, 14:15

Без да ви развалям дискусията, искам да спомена че ако темата добие комерсиална насоченост (както започва да ми се струва лично на мен), ще я изтрия.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 М54B30

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от DRN » 09 Ное 2011, 14:53

В БСМ ги продават, цена 100лв
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 09 Ное 2011, 15:20

:clap: 500 евра, плащай ги батка, утре ще си купя машинка да знаиш и само дюзи за Беларус ще правя :mhihi:

8)

твоя човек жестоко те е вързалш, щот там стандарта на живот е друг бате, ама може и тез пари да струва.


Ако искаш да калиброваш си пускаш обявата в другия раздел, плащаш едни парички и си готов :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от golov_bg » 09 Ное 2011, 19:01

значи до колкото разбрах от клипа за електрическата част ти е нужен един стабилизатор на напрежение(3V) и то така трябва да е защото ако е генератор на импулси тая дюза ше щрака постоянно и нищо няма да разбереш от уреда,а дюзата трябва да е отворена за калибровката постоянно за да следиш крайното и положение,другото си е един електронен микромер,на клипа ги наглася на 600микрона или 0.6мм или 6 десети от милиметъра
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 10 Ное 2011, 8:13

:yes: колега Голов, ама що разкри тотално мистерията, винаги трябва да е по сложно, процесори, генератори, хакване и бъкване трябва да има, все пак машината е италиано и е 500 евра, не е за пренебрегване :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от golov_bg » 10 Ное 2011, 8:52

извинявам се значи предишния ми коментар не го гледайте незнаем как работи и какво трябва за да си я направим :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 10 Ное 2011, 22:43

Колегата DRN е най-полезен за сега...найстина ако това нещо струва само 100 лева е почти задължително да го има всеки каращ с газов инжекцион...на мен лично ми реши проблемите...разбира се след смяната на самите буталца.....но преди калибрирането им ходовете бяха в различен диапазон от 0,75 до 0,50 мм...
аз засега нищо не съм плащал и на дали ще платя..прекалено добри приятели сме, но както и да е......
значи машинката подава 12 волта като напрежение, но само 1 ампер, как става това незнам, но е важно условия защото докато си играеш да калибрираш дюзата (около 15-20 секунди) бобината й ще изгори ако няма ограничение на ампеража

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook