Проблем със съединител. Може би е помпа.
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със съединител. Може би е помпа.
Здравейте колеги. Малко неприятна случка с колата Е 34 М50В25. Изчезна ми съединителя и тъй като си имам спирачки явно помпата при скоростната кутия се сдала багажа. В казанчето има течност на дъното и за късмет не е изчезнала цялата. Нямам теч от помпата, маркучите и съединенията, така че съмненията ми са, че течността отива или в скоростната кутия или на майната си. Въпросите ми са следните :
1. може ли да се рециклира въпросната помпа? Ако не може, от кои магазини и на каква цена може да се закупи такава?
2. знам че смяната на помпата е елементарна, но как се обезвъздушава въпросната помпа?
Засега е това. Ако се сетя за нещо допълнително ще питам пак.
Благодаря.
1. може ли да се рециклира въпросната помпа? Ако не може, от кои магазини и на каква цена може да се закупи такава?
2. знам че смяната на помпата е елементарна, но как се обезвъздушава въпросната помпа?
Засега е това. Ако се сетя за нещо допълнително ще питам пак.
Благодаря.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Обезвъздушава се като спирачен апарат.. работи на същия принцип все пак. Имай в предвид, че щуцера от който горната помпа "взима" спирачна течност от казанчето, се намира по средата му! Демек - падне ли нивото на течността под средата, започва да смуче въздух и .. забрави за съединител.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Според мен както е и при е30, съединителя се обезвъздушава сам! Колкото, че ти е изчезнал - може и от времето да е. На мен вчера ми изчезна на е30-то. Предишния път като това стана вдигнах предницата на трупчета, долях течност и понапомпах спирачките и съединителя. На другия ден реших да свалям долната помпа, обаче съединителя се беше завърнал... Може би кат е високо предницата нещо става... не знам.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Колега, възможно е и ако ти е прокапало нейде, да е засмукала въздух системата и затва да немаш съединител. Мисля, че си требе да то напълниш и ше мине проблема. Поне според мен не е в помпата дефекта, а тва, че маслото и го нема.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Тоя филм съм го гледал. Два пъти. Единия беше спирачната помпа и я смених.
Втория път беше точно долната помпа и течността отиваше в кужуха на скоростите. И като е по-лек теча пак не се вижда. Свалих я, намерих си ремонтен комплект гумички и ги смених, демек може да се рециклира.
На самата помпа е и пробката за обезвъздушаване.
Ако сваляш долната помпа при обратния монтаж се увери, че буталото е запънало във вилката, че после... 
Втория път беше точно долната помпа и течността отиваше в кужуха на скоростите. И като е по-лек теча пак не се вижда. Свалих я, намерих си ремонтен комплект гумички и ги смених, демек може да се рециклира.
На самата помпа е и пробката за обезвъздушаване.


Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
daddy_ написа:Тоя филм съм го гледал. Два пъти. Единия беше спирачната помпа и я смених.
Втория път беше точно долната помпа и течността отиваше в кужуха на скоростите. И като е по-лек теча пак не се вижда. Свалих я, намерих си ремонтен комплект гумички и ги смених, демек може да се рециклира.
На самата помпа е и пробката за обезвъздушаване.
Ако сваляш долната помпа при обратния монтаж се увери, че буталото е запънало във вилката, че после...
А, откъде се купува въпросния комплект? Това за вилката не го знаех

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Тука да се обадя некомпетентно..
'Едно време' вечерта паркирам -всичко ок.На другият ден влизам,натискам съединителя и педала до долу все едно е откачен
След намесата на Явор и смяна на ..точно тази долната помпа или каквото е-всичко е ок.И изобщо не беше някакви особени пари.Моят съвет е да я смениш и всички проблеми приключват.Досега не съм имал пак такива перипетии и най-вероятно няма и да имам в близките няколко години.
(да не казвам много силна дума)
Ремонти и тн занимавки-губене на време и пари-разкарване..
'Едно време' вечерта паркирам -всичко ок.На другият ден влизам,натискам съединителя и педала до долу все едно е откачен

След намесата на Явор и смяна на ..точно тази долната помпа или каквото е-всичко е ок.И изобщо не беше някакви особени пари.Моят съвет е да я смениш и всички проблеми приключват.Досега не съм имал пак такива перипетии и най-вероятно няма и да имам в близките няколко години.

Ремонти и тн занимавки-губене на време и пари-разкарване..
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
rado_rf написа:
А, откъде се купува въпросния комплект? Това за вилката не го знаех
Мисля, че колегата laviatan може да измисли нещо за ремонтен комплект. Или поне когато аз ремонтирах имаше.
Но трябва да имаш предвид, че помпите са два вида и ремонтните им комплекти се различават.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Започни с доливане на течност.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Митко Пурата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: София, младост 4
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Опел или Форд
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Колегата е прав започни с доливане. Ако продължава да губи по-малко течност
Провери дали някоя от четирите гуми не-е мокра със спирачна течност от вътрешната страна. Провери при педалите, да не е изпуснала горна помпа на съединителя.
А може и да са ти се поизхабили накладките и ако преди това течноста е била по-малко помпата на съединителя е засмукала въздух!
Провери дали някоя от четирите гуми не-е мокра със спирачна течност от вътрешната страна. Провери при педалите, да не е изпуснала горна помпа на съединителя.
А може и да са ти се поизхабили накладките и ако преди това течноста е била по-малко помпата на съединителя е засмукала въздух!
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа. Проблема е решен!!!
Благодаря колеги за адекватните отговори
Долях течност, пое около 300мл. Не знам много ли е малко ли е, но долкова пое. След около 20-минутно форсиране на двигателя и помпане на педала на съединителя, резултата беше нулев, тоест нема съединител. Направи ми впечатление, че излезе доста въздух от системата. Изгасих, изпуших една цигара и после, о, чудо. Педала си беше твърд. Запалих, натиснах го и изредих скоростите. После разтрих колицата малко из квартала. Спирачките са си ок.

Долях течност, пое около 300мл. Не знам много ли е малко ли е, но долкова пое. След около 20-минутно форсиране на двигателя и помпане на педала на съединителя, резултата беше нулев, тоест нема съединител. Направи ми впечатление, че излезе доста въздух от системата. Изгасих, изпуших една цигара и после, о, чудо. Педала си беше твърд. Запалих, натиснах го и изредих скоростите. После разтрих колицата малко из квартала. Спирачките са си ок.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа. Проблема е решен!!!
rado_rf написа:... След около 20-минутно форсиране на двигателя и помпане на педала на съединителя, резултата беше нулев, тоест нема съединител. Направи ми впечатление, че излезе доста въздух от системата. Изгасих, изпуших една цигара и после, о, чудо. Педала си беше твърд. ....
Дивако, ами нали си накарал течността да кипне бре. Как очакваш да има съединител? Помпиш докато кипне и после или чакаш(както си направил ти), или просто поливаш казанчето с хладка вода! Може да повториш ситуацията два пъти за по-сигурно. И не разчитай на датчика на казанчето много много. Просто наливай до снадката на долната и горната част на казанчето!
А, и ми мобяснио моля те, защо си форсирал ДВГто бре? Щото те кефи звука ли? Или има някаква връзка с обезвъздушаването?


Re: Проблем със съединител. Може би е помпа. Проблема е решен!!!
TheBoss написа:rado_rf написа:... След около 20-минутно форсиране на двигателя и помпане на педала на съединителя, резултата беше нулев, тоест нема съединител. Направи ми впечатление, че излезе доста въздух от системата. Изгасих, изпуших една цигара и после, о, чудо. Педала си беше твърд. ....
Дивако, ами нали си накарал течността да кипне бре. Как очакваш да има съединител? Помпиш докато кипне и после или чакаш(както си направил ти), или просто поливаш казанчето с хладка вода! Може да повториш ситуацията два пъти за по-сигурно. И не разчитай на датчика на казанчето много много. Просто наливай до снадката на долната и горната част на казанчето!
А, и ми мобяснио моля те, защо си форсирал ДВГто бре? Щото те кефи звука ли? Или има някаква връзка с обезвъздушаването?
Кипнала е тя, чушки

Датчик за разпределителен вал - чисто нов.
Въздушен филтър - чисто нов.
Горивен филтър - чисто нов.
Помпа - в норми.
Бобини - в норми.
Свещи - нови.
Май ще сменям ЕКУ.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа. Проблема е решен!!!
rado_rf написа:
Кипнала е тя, чушкиПросто изкарваше мехурчета. А, форсирах ДВГ-то, щот от полвин година насам имам проблеми с него. Не ще тва говедо да работи както трябва и тва си е.
Датчик за разпределителен вал - чисто нов.
Въздушен филтър - чисто нов.
Горивен филтър - чисто нов.
Помпа - в норми.
Бобини - в норми.
Свещи - нови.
Май ще сменям ЕКУ.
Тва еку го влачиш 1г, кажи кой номер беше, ма не само на мен, аз не помня, руса съм


Много като тебе вече плакаха ...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем със съединител. Може би е помпа.
Кат ти казвам, че е кипнала - ще слушаш батко си!!!! Аз преди месец нали сменях помпа. Али му се откачи крака да помпи. Накрая като поля с канчока и пара излезна(познай защо не го правих сам
). Но сега всичко е ОК. Стеф ще има добра кола с добър съединител. Само дето като спирам чувам един странен шум в предните колела. Има накладки, няма кривини на дисковете, воланът не мърда. Но ми е странно. Появява се само при рязко спиране от висока скорост. За ЕКУто, ако искаш ела да ги сменим за проба. Аз и без това карам на газ. Квото и да е, няма да ме притеснява. А и мога да си бръмча с 32ката. Но сигурен ли си, че не е дебиЛомер? Нали се оплакваше преди време от него? Каквото и да е, идвай и да сменяме. Ронката може и тя да дойде, да ги държи. ЕКУ и дебиЛомер де 



17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани