аларма, централно, радио-проблем-Решен отново
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
аларма, централно, радио-проблем-Решен отново
Днес сутринта излизам за работа и всичко нормално докато по едно време радиото изгасна, викам си тоя боклук изгоря, е да ама не.Спирам на паркинга гася мотора, вратите не се отключват(алармата е допълнително поставена и така настроена при палене/гасене да заключва/отключва) излизам, натискам копчето-дедов алармата пищи със сигнал, който по принцип се исползва когато има забравена отворена врата или капак.пробвам с ключа- и централното отказа.Следва проверка на бушоните: под капака всички са ок, свалям седалката и преглеждам тези на комфорт модула.Набива ми се в окото едон бушон изгорял 32V 10A, който според Стоян трябва да е 15А. Сменям го с нов същия и нещата се оправиха за около 2 мин. Радиото не съм го пускал, просто сложих бушона и пробвах централното-работеше. Влизам вътре да програмирам алармата и тамън свърших тази работа и правя последна проба-нъцки.Айде пак под седалката и пак същия бушон.Втория път вече взех 15А слагам го и всичко се повтаря отново, но с тази разлика, че бушона не гори, алармата, централното и радиото работят когато си поискат.Дали самата аларма не е проблема, дали тя нещо не прави мизерии
Казаха ми че е от радиото давало на късо, но съм убеден, че не е там проблема, понеже като го слагах ги подредих кабелите, оригиналните кабели към тези от евробуксата по книга, свързани с клеморед грубо и здраво+това маса време го карам така и не е дало фира.
Интересно ми е кое е това място в ел системата на този автомобил, което ги свързва заедно алармата радиото и централното и кое от тях отказва и защо то като откаже спират и другите.
До тук всичко ми прилича на лоша връзка някъде.Или другото което си мисля е, че сутринта при нас беше адски влажно, просто беше необичайно сутринта. Мисля си дали не е влезнала влага някъде да прави гафове?
Някой ако си има идея нека сподели

Казаха ми че е от радиото давало на късо, но съм убеден, че не е там проблема, понеже като го слагах ги подредих кабелите, оригиналните кабели към тези от евробуксата по книга, свързани с клеморед грубо и здраво+това маса време го карам така и не е дало фира.
Интересно ми е кое е това място в ел системата на този автомобил, което ги свързва заедно алармата радиото и централното и кое от тях отказва и защо то като откаже спират и другите.
До тук всичко ми прилича на лоша връзка някъде.Или другото което си мисля е, че сутринта при нас беше адски влажно, просто беше необичайно сутринта. Мисля си дали не е влезнала влага някъде да прави гафове?
Някой ако си има идея нека сподели


Последна промяна kemakozeE36 на 16 Окт 2011, 23:23, променена общо 3 пъти

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: аларма, централно, радио-проблем-Решен!
Другия път са обади на Стоенчо направо, ич не пускай тема. Явно те е срам да кажеш кво и е станало на кошарата
.


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-Решен!
JIKI_RACER написа:Другия път са обади на Стоенчо направо, ич не пускай тема. Явно те е срам да кажеш кво и е станало на кошарата.
Е аз тва направих, ма исках все пак да се консултирам и с останалите щото 3-ма ми казаха различни неща

А па и като не я знам какво и е как да кажа.Много ми се вярва, че няма да кара много и пак нещо ще откаже.Обаче тогава скубя аларми и централно и като ладите едно време врата по врата и знам че поне това е безотказно.
И на радиото един директен + че ми омръзна да слушам тампоните цял ден.И дифа и той като влашки вук у зимна нощ


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-Решен!
Проблема е решен с почистване крачетата на бушоните и релетата, клемите на акумулатора и проверкана кабелите на касетофона.Доволни ли сте сега?
Аз ви питам вас да споделите опит и да дадете някаква идея, пък после е ясно че ще ви кажа какво съм направил. Не сам да си блъскам главата и после да ме храните що не съм ви казал
както и да е следващия път като видя тема пусната от някой писал тук ще пиша тъпи мнения .Изключение прави Стоян, понеже само той помогна, макар и по телефона...
Аз ви питам вас да споделите опит и да дадете някаква идея, пък после е ясно че ще ви кажа какво съм направил. Не сам да си блъскам главата и после да ме храните що не съм ви казал

както и да е следващия път като видя тема пусната от някой писал тук ще пиша тъпи мнения .Изключение прави Стоян, понеже само той помогна, макар и по телефона...


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-Решен!
JIKI_RACER написа:Къде питаш 2 дена като на 14ти в 23.45 си пуснал темата и на 15ти проблема решен????
Очакваш някой да седи диван чапраз и да чака да пуснеш проблем и да ти отговори ли ?
Както и да е , темата се поизчерпа малко като че ли .
Мне, не позна отново

Отново радио, централно и аларма + чистачки.И 4-те работят когато си поискат. Какво може да е?

Re: аларма, централно, радио-проблем-отново
Когато на някой въпрос не се отговаря може просто никой да не знае отговора или да не е зададен ясно за да се отговори.
Когато някой си е решил въпроса независимо дали сам, в сервиз или с пмощ от форума и не споделя причината и решението той просто не желае да го направи (т.е. аз си реших проблема - другите да се оправят както могат)
Нека да се придържаме към темата
Когато някой си е решил въпроса независимо дали сам, в сервиз или с пмощ от форума и не споделя причината и решението той просто не желае да го направи (т.е. аз си реших проблема - другите да се оправят както могат)
Нека да се придържаме към темата
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-отново
Ок, няма проблем.
Та случай отпреди малко, но първо въпрос:
Защо тая кола не може да се отключва с ключа като нормалните коли? Без централно може да се заключи отвън, но не може да се отключи.На всички врати без задна лява бутончетата бяха като заварени-наникъде, какво ги задържа?
та нека разкажа какво стана и как се оправих с две приказки:
Отивам до илиянци.До тук добре, слизам заключвам колата- всичко работи. Отивам върших каквото върших и се връщам, и тука ядовете започват.
Алармата отказва да сработи и да отключи вратите, централното умряло, ключа не желае да се завърти в посока отключване по никакъв начин(и на двете врати). Мъчих я около час и нищо не стана.
Вече ми минават разни мисли от рода на "колко ли струва малкото прозорче на задната врата", "Ех, едно време на Жигулито колко полезен беше отварящия се ветроупорен прозорец на предните врати", "дали ще се оправи от самосебеси, така както се разваля" и накрая решавам да пробвам нещо по-различно. Понеже само багажника се отключва с ключа независимо има ли ток или не и решавам да използвам това предимство. Свалям до основи скисака и подлакътника и проверявам колко навътре в купето мога да бръкна и да видя какво ще ми трябва, ок видях. Излизам от багажника и се оглеждам наоколо. Видях една пвц тръба забита в земята, отидох до нея, огледах я все едно за първи път виждам такава и я изскубах, след което отиваме обратно до багажника, сваляме якето понеже дебело, па аз съм дълъг и слаб та да мога да се навра максимално и влизам с
тръбата
Забивам я на ръчката за стъклото(Да живеят ръчните стъкла) и започвам да свалям джама. Свалих го и доволен излизам от мазето(багажника) и отивам да си отключа задната дясна врата-не ще, ма бутона на никъде, просто все едно е направен да не се използва. И ся ко прайм? Ми влазаме през джама. Влизам вътре и почвам наред вратите задна лява се отключи без проблем останалите не искат. Та от задната седалка на предните и вече съм се нарязал от ламарините в багажника, усуках се на парцал 68 пъти докато седна отпред и все пак решавам да пробвам за последно с алармата натискам копчето за отключване и всички врати се отключиха и всичко си работеше(не за дълго обаче).
Та според вас това на алармата ли се дължи или на нещо друго. Залагам на нея защото тя е вързана да управлява куп работи по колата. Също така одеве както беше включена започна да пищи от нищото и няма изключване(шът даун дъ акумулатор беше решението)
Да я махна ли какво да правя и аз не знам, ма това не си е работа
Та случай отпреди малко, но първо въпрос:
Защо тая кола не може да се отключва с ключа като нормалните коли? Без централно може да се заключи отвън, но не може да се отключи.На всички врати без задна лява бутончетата бяха като заварени-наникъде, какво ги задържа?
та нека разкажа какво стана и как се оправих с две приказки:
Отивам до илиянци.До тук добре, слизам заключвам колата- всичко работи. Отивам върших каквото върших и се връщам, и тука ядовете започват.
Алармата отказва да сработи и да отключи вратите, централното умряло, ключа не желае да се завърти в посока отключване по никакъв начин(и на двете врати). Мъчих я около час и нищо не стана.
Вече ми минават разни мисли от рода на "колко ли струва малкото прозорче на задната врата", "Ех, едно време на Жигулито колко полезен беше отварящия се ветроупорен прозорец на предните врати", "дали ще се оправи от самосебеси, така както се разваля" и накрая решавам да пробвам нещо по-различно. Понеже само багажника се отключва с ключа независимо има ли ток или не и решавам да използвам това предимство. Свалям до основи скисака и подлакътника и проверявам колко навътре в купето мога да бръкна и да видя какво ще ми трябва, ок видях. Излизам от багажника и се оглеждам наоколо. Видях една пвц тръба забита в земята, отидох до нея, огледах я все едно за първи път виждам такава и я изскубах, след което отиваме обратно до багажника, сваляме якето понеже дебело, па аз съм дълъг и слаб та да мога да се навра максимално и влизам с
тръбата

Забивам я на ръчката за стъклото(Да живеят ръчните стъкла) и започвам да свалям джама. Свалих го и доволен излизам от мазето(багажника) и отивам да си отключа задната дясна врата-не ще, ма бутона на никъде, просто все едно е направен да не се използва. И ся ко прайм? Ми влазаме през джама. Влизам вътре и почвам наред вратите задна лява се отключи без проблем останалите не искат. Та от задната седалка на предните и вече съм се нарязал от ламарините в багажника, усуках се на парцал 68 пъти докато седна отпред и все пак решавам да пробвам за последно с алармата натискам копчето за отключване и всички врати се отключиха и всичко си работеше(не за дълго обаче).
Та според вас това на алармата ли се дължи или на нещо друго. Залагам на нея защото тя е вързана да управлява куп работи по колата. Също така одеве както беше включена започна да пищи от нищото и няма изключване(шът даун дъ акумулатор беше решението)
Да я махна ли какво да правя и аз не знам, ма това не си е работа

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: аларма, централно, радио-проблем-отново
Централното заключване има така наречената функция резе при ,която вратите не се отварят по никакъв начин ,освен с ключа на шофорската врата-идеята е ако някой счупи стъклото за да краде да не може да отвори врата и да прави лошо впечатление на околните.
Свали кората на шофьорската врата,и виж какво са правили по проводниците на буксата на блока на ЦЗ,лошото е ,че може да са го правили и някъде вътре,между вратата и комфорт модула.По принцип тази функция се задейства ,като подадеш + на един от проводниците на блока на ЦЗ,но сега точно го нямам цвета.Мен лично тази функци много ме радва ,защото на дистанционното на алармата ми имаше един свободен канал и точно там съм я включил-натискам бутона,резето се задейства ,люка се затваря,никой не може да влезе или пък да излезе от колата. 
А алармата най-добре я махни,че сигурно е свързана неграмотно,може и тя самата да дава грешки и не е хубаво да кажем при изпреварване да ти изключи двигателя.Може да си сложиш един Сатурн 5 -българска , 26 програмируеми функции,около 100-на лв. може да е и по-малко ако я вземеш директно от BSM-не мога да повярвам ,че им правя реклама на тия п@и,но продуктите им са добри.


А алармата най-добре я махни,че сигурно е свързана неграмотно,може и тя самата да дава грешки и не е хубаво да кажем при изпреварване да ти изключи двигателя.Може да си сложиш един Сатурн 5 -българска , 26 програмируеми функции,около 100-на лв. може да е и по-малко ако я вземеш директно от BSM-не мога да повярвам ,че им правя реклама на тия п@и,но продуктите им са добри.

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-отново
Мисля, че се сещам за кои кабели става въпрос и къде минават в моя случай, но не съм сигурен за тях.
А с ключа иначе отникъде не се отключва просто блокира всичко, освен багажника.
Между другото това е единствената аларма, която съм виждал да не стърчат безразборно кабели от нея.Но вече много години работи(ако не се лъжа преди 2000 е монтирана) и явно и е дошло времето
А с ключа иначе отникъде не се отключва просто блокира всичко, освен багажника.
Между другото това е единствената аларма, която съм виждал да не стърчат безразборно кабели от нея.Но вече много години работи(ако не се лъжа преди 2000 е монтирана) и явно и е дошло времето

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: аларма, централно, радио-проблем-отново
Има малко развитие по въпроса.
До сега колата беше на оглед при
Стоян
благодарение на който се установи бушоня на + на акумулатора.Пластината сцепена на 3 и при вибрации и т.н. прави мизерия.Сутринта уж я гледах, но не съм ги забелязал тези пукнатини.
Вързахме ги без тая пластина, която живот и здраве другата седмица ще бъде заменена с нова и дано не се окаже друго, че тогава ще има "Е34 си търси нов чорбаджия"
До сега колата беше на оглед при



Вързахме ги без тая пластина, която живот и здраве другата седмица ще бъде заменена с нова и дано не се окаже друго, че тогава ще има "Е34 си търси нов чорбаджия"


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани