Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от biem_w » 10 Окт 2011, 18:17

здравейте.ето,че дойде и мой ред да се разпиша с обикновенно агу на моето м50.
Та като цяло всичко сам съм си правил и този път реших за по дора безопастност от към гърмежи реших всичко да е монтирано лично от мен и настроено също от мен.

1.Вземах 6 нови лули + 6 нови свещи
2.ново филтарче за клапана
3.нови менбрани за испарител /ловато от 90 до 140kw/
4.плочка смесител на Ф70 за дросела а не за пред дебитомера.
5.спортен филтар с ПВЦ щит.
6.обикновенно копче без реле за време.
7.2бр. кихалки за колектор + тази на смеситела стават 3 /напълно достатачни/

и ето накратко как ми пртече монтажа.
махнах филтърната кутия и на нейно място монтирах спортния филтър.След това монтирах възможно най доло и испаритела.маркуча за водата го грабнах от долния маркуч от радятора а 2рия маркуч за вода от парното.испаритела е на 10тина см от дросела което е по добре за набавянето на газ и избягва проблема с гърмежа.
След връзването на жиците си направих една настройчица на студен мотор. след това на топъл . малко каране пак няколко настройки и сега колата пее . Оборотите на газ са както и на бензин и непридърпа,не гърми не трска и т.н.
Може да се каже,че съм доволен от постигнатото :mhihi:
Разход ще споделя след няколко стотин км каране.
DSC-0118.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна biem_w на 11 Окт 2011, 21:36, променена общо 2 пъти
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 10 Окт 2011, 19:07

А честито , ама кажи откъде да вси взема и аз спортен изпарите ? :mhihi:
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Окт 2011, 18:55

Дано да нямаш ядове :) Митове и легенди са твърденията, че БМВ не се погажда с обикновена газова уредба. Просто се иска качествен монтаж и настройка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от Ненко Вранков » 11 Окт 2011, 20:29

Я пак.. това с водата... :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от biem_w » 11 Окт 2011, 21:05

искам някой който знае,може и е правил да сподели как се връзват маркучите на испаритела. явно както аз съм ги вързал не е добре. ее жалко,че не ми замръзва испаритела и минава постоянно вода от там но кво да се прави.
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от NikiNikolov » 12 Окт 2011, 7:09

След като си свалил кутията на филтъра, защо не взе водата от термостата и, който е на корпуса и ?

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от TheBoss » 12 Окт 2011, 8:06

Абе я да не отварям нова тема. Почнал съм да стягам 34ката за дъщерята. Вчера сменихме долната помпа на съединителя. Смених и филтърчето на газта. Тия дни ще сложа едни нови свещи. Но ми трябва някой, който да смени мембраните, че никога не съм го правил. А самите мембрани са сигурно на 5-6 години и няма регулиране пущината. Пък аз ще почерпя подобаващо.

А, също търся читава шофьорска седалка(сива) и кори на задните врати(с ел. стъкла). Някой, ако има, да помага. Че не върви млада девойка да се вози в кочина.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от Ненко Вранков » 12 Окт 2011, 8:12

Далеч си, иначе щях да ти помогна :yes:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от TheBoss » 12 Окт 2011, 8:25

Ненко, благодаря! Но вече ми звънна Мишо и се договорихме за събота да сменим мембраните.
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от viper » 13 Окт 2011, 20:40

Мосьо Босев, спестете си главоболията - сменете целия изпарител (макс 120 лева) :winky:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от TheBoss » 13 Окт 2011, 20:59

Добра идея, но вече съм 120 кинта назад за акумулатор, 130 кинта за помпа на съединителя. Има да се сменят кори на задните врати и шофьорска седалка(аз може и да се возя на късана седалка, но девойката трябва да се чувства конфортно). Тия дни ще погледна колко накладка е останал, мисля да набуча и някакъв парктроник. А тепърва предстоят ГО и ГТП. Така че 20тина кинта за мембрани и 10тина бири, които ще изпием ми е тавана на разходите за газовата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от Stoqnov_ » 13 Окт 2011, 21:38

Колега, смяната на мембраните е работа за около 10 минути. А при теб- като за първи път- предполагам половин час. Просто няма какво да объркаш. Трябва ти само отверка и ключе- тъй наречените "шестостен" или "многостен", както им викат нашите майстори тука :D
Като го разглобиш изпарителя, почисти го вътре с парцал, слагаш новите платна, естествено да не забравиш и дребосъците вътре, /те са в комплекта/ аа -без малко и щях да забравя- филтърчето за газта също смени. Лесно е, няма проблем да го направиш сам.
Да Ви е сладко пивото.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от biem_w » 14 Окт 2011, 22:01

ето и засечен разход на този етап.

На чисто празна бутилка. 20лв - 15литра = 140км . Ама то тва сиг. щот сам си прапрайх нещата и не съм настройл нещо :yes:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Окт 2011, 0:00

biem_w написа:ето и засечен разход на този етап.

На чисто празна бутилка. 20лв - 15литра = 140км . Ама то тва сиг. щот сам си прапрайх нещата и не съм настройл нещо :yes:


На извън може да го докараш. ама градско абсурд :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Формула за добре монтирано АГУ на м50б20 24 волта.

Мнение от TheBoss » 15 Окт 2011, 21:51

Ейййййййййй, оправихме я днес с Мишо тая газова. Сега не мога да си позная колата бре. Бях забраил, че Е34 може така да набира. Че и дрифти вече. :driving: Обменихме и малко мисли. Мишо даде идея как да се стабилизира празния ход, аз как да имаш повече мощност когато си във високите и ти трябва ряз. Само дето не остана време за биричка, че трябваше да тичам на рожден ден.
Мише, преди малко я подкарах почти студена, в синьото си държи високи обороти, както си трябва. Утре ще я пробвам на съвсем изстинала. Ще обърна на газ точно след 500 м. и после ще споделя. Сега и да гори 20/100 няма да ме е яд. Вярно, че ще гори, ама и ще върви. А по-рано хем не върви, хем 30 кинта на 100 км. :evil:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook