пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
пак същите проблеми дори и след смяна на глава
значи главата ми беше пукната на 4 места колеги,смених я с читава + гарнитура и гумички на клапани,термостат и преглед на водната помпа да не е превъртяла.сега следния проблем е:стрелката ми за температурата седи 1-2мм след 12ч,маркучите са отново твърди на стискане.имам и сменено виско,но ми направи впечетление като си сменях термостата вчера радиатора ми в долната част е горещ,а в горната е студен-долна част-68градуса:горна-36грасуса.благодаря предварително на колегите който ще помогнат(ПОМАГАЙТЕ ЗАЩОТО ВЕЧЕ МРЪДНАХ НА АКЪЛ С ТАЯ КОЛА!!!но си я обичам
)

BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
А след като главата е била нацепена така красиво, сетихте ли се да проверите и блока? 

- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
и още един проблем се появи тази сутрин(ужас)предно ляво стъкло почна да мачка уплътнението и да не върви правилно(започна да върви над уплътнението и се качва над нивото на вртата като го затварям) отворих и видях че пласмасовите водачи са на място и са здрави-ДАВАЙТЕ ИДЕИ
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
да блока е проверен и нямаше проблеми!!! 

BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Имаш въздух в системата. Нека колата поработи на отворена капачка на място (примерно 10мин.) Също пусни парното да духа топло като позагрее колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
marto_sv1 написа:значи главата ми беше пукната на 4 места колеги,смених я с читава + гарнитура и гумички на клапани,термостат и преглед на водната помпа да не е превъртяла.сега следния проблем е:стрелката ми за температурата седи 1-2мм след 12ч,маркучите са отново твърди на стискане.имам и сменено виско,но ми направи впечетление като си сменях термостата вчера радиатора ми в долната част е горещ,а в горната е студен-долна част-68градуса:горна-36грасуса.благодаря предварително на колегите който ще помогнат(ПОМАГАЙТЕ ЗАЩОТО ВЕЧЕ МРЪДНАХ НА АКЪЛ С ТАЯ КОЛА!!!но си я обичам)
Можеше да измиеш радиатора,сложи друга капачка(е така,за проба).
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
В тоя филм съм играл вече... Ако си сигурен, че е обезвъздушена както трябва мисли за нов радиатор. При мен беше същото, като смених радиатора забравих за разликите в температурата отгоре и отдолу.
viewtopic.php?f=7&t=140231
viewtopic.php?t=98327
viewtopic.php?p=1534347#1534347
viewtopic.php?f=7&t=140231
viewtopic.php?t=98327
viewtopic.php?p=1534347#1534347
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
мисля си и аз за радиатор,но дали със смяната му ще омекнат и маркучите(поне малко).днес ще проверявам налягането как е и ще пиша да кажете дали е нормално(в антифриза нямам следи от масло чист е и е на -30 градуса).колата е работила над 40мин с отворена капачка и според мен е обезвъздушена 

BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Пробвай с друг радиатор.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Ако ти се повишава драстично нивото на маслото в картера, и избива от къде ли не масло (за гарнитури говоря) значи надува нанякъде (глава,блок, гарнитура)
От повишена температура в системата пак може да са ти твърди маркучите. Виж направи промивка на системата с някакъв препарат от тези, които продават по бензиностанциите и пак кажи какво става.
От повишена температура в системата пак може да са ти твърди маркучите. Виж направи промивка на системата с някакъв препарат от тези, които продават по бензиностанциите и пак кажи какво става.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
здравейте мерих налягането между 0.3-0.5бара,смених водната помпа(за 1ч.работа и обзвъздушаване за 2ч.
) и резултата беше удивителен на първо време!!!колата работи перфектно,маркучите бяха меки като локум,целия радиатор беше топъл,термостата отвори има парно и т.н.,но това беше докато бях в гаража.излязох да обиколя града 2 пъти да видя как е все пак и греда.отварям аз капака бутам радиатора-ужас по студен и от мъртвец,бутам маркучите твърди
,отварям капачката почва да излиза антифриз.и се чудя дали е възможно след като съм я покарал да е имало някъде въздушна възглавница и от нея да се получават пк тези аномалий.днес ще обезвъздушавам пак.ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!!благодаря предварително!!! 



BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
направи ли тест за наличие на изгорели газове в системата ? 


- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
да забравих да спомена и за теста след като мерих налягането с манометъра.НЯМА НАЛИЧИЕ НА ИЗГОРЕЛИ ГАЗОВЕ 

BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
това е уред който се слага на капачката на разширителния съд нещо като бурканче е и е разделено на дже части в дната има някаква синя течност а в другата лентичка-лакмусова може би незнам и ако се оцвети значи работата е зле ако си запази цвета търсиш проблема нейде другаде както при мен.И ЛОШОТО Е ЧЕ НЕ ЗНАМ КЪДЕ ДА ТЪРСЯ ВЕЧЕ



BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани