пак същите проблеми дори и след смяна на глава

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 08 Окт 2011, 9:04

значи главата ми беше пукната на 4 места колеги,смених я с читава + гарнитура и гумички на клапани,термостат и преглед на водната помпа да не е превъртяла.сега следния проблем е:стрелката ми за температурата седи 1-2мм след 12ч,маркучите са отново твърди на стискане.имам и сменено виско,но ми направи впечетление като си сменях термостата вчера радиатора ми в долната част е горещ,а в горната е студен-долна част-68градуса:горна-36грасуса.благодаря предварително на колегите който ще помогнат(ПОМАГАЙТЕ ЗАЩОТО ВЕЧЕ МРЪДНАХ НА АКЪЛ С ТАЯ КОЛА!!!но си я обичам :D)
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от VesoPesa » 08 Окт 2011, 10:42

А след като главата е била нацепена така красиво, сетихте ли се да проверите и блока? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 08 Окт 2011, 10:46

и още един проблем се появи тази сутрин(ужас)предно ляво стъкло почна да мачка уплътнението и да не върви правилно(започна да върви над уплътнението и се качва над нивото на вртата като го затварям) отворих и видях че пласмасовите водачи са на място и са здрави-ДАВАЙТЕ ИДЕИ
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 08 Окт 2011, 10:47

да блока е проверен и нямаше проблеми!!! :roll:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Zubcho » 08 Окт 2011, 15:10

Имаш въздух в системата. Нека колата поработи на отворена капачка на място (примерно 10мин.) Също пусни парното да духа топло като позагрее колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от White 1913 Power » 08 Окт 2011, 19:30

marto_sv1 написа:значи главата ми беше пукната на 4 места колеги,смених я с читава + гарнитура и гумички на клапани,термостат и преглед на водната помпа да не е превъртяла.сега следния проблем е:стрелката ми за температурата седи 1-2мм след 12ч,маркучите са отново твърди на стискане.имам и сменено виско,но ми направи впечетление като си сменях термостата вчера радиатора ми в долната част е горещ,а в горната е студен-долна част-68градуса:горна-36грасуса.благодаря предварително на колегите който ще помогнат(ПОМАГАЙТЕ ЗАЩОТО ВЕЧЕ МРЪДНАХ НА АКЪЛ С ТАЯ КОЛА!!!но си я обичам :D)

Можеше да измиеш радиатора,сложи друга капачка(е така,за проба).

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Vlados » 09 Окт 2011, 20:38

В тоя филм съм играл вече... Ако си сигурен, че е обезвъздушена както трябва мисли за нов радиатор. При мен беше същото, като смених радиатора забравих за разликите в температурата отгоре и отдолу.

viewtopic.php?f=7&t=140231
viewtopic.php?t=98327
viewtopic.php?p=1534347#1534347
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 10 Окт 2011, 8:17

мисля си и аз за радиатор,но дали със смяната му ще омекнат и маркучите(поне малко).днес ще проверявам налягането как е и ще пиша да кажете дали е нормално(в антифриза нямам следи от масло чист е и е на -30 градуса).колата е работила над 40мин с отворена капачка и според мен е обезвъздушена :(
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Ненко Вранков » 10 Окт 2011, 9:58

Пробвай с друг радиатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Zubcho » 10 Окт 2011, 20:21

Ако ти се повишава драстично нивото на маслото в картера, и избива от къде ли не масло (за гарнитури говоря) значи надува нанякъде (глава,блок, гарнитура)

От повишена температура в системата пак може да са ти твърди маркучите. Виж направи промивка на системата с някакъв препарат от тези, които продават по бензиностанциите и пак кажи какво става.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 12 Окт 2011, 11:19

здравейте мерих налягането между 0.3-0.5бара,смених водната помпа(за 1ч.работа и обзвъздушаване за 2ч. :shock: ) и резултата беше удивителен на първо време!!!колата работи перфектно,маркучите бяха меки като локум,целия радиатор беше топъл,термостата отвори има парно и т.н.,но това беше докато бях в гаража.излязох да обиколя града 2 пъти да видя как е все пак и греда.отварям аз капака бутам радиатора-ужас по студен и от мъртвец,бутам маркучите твърди :( ,отварям капачката почва да излиза антифриз.и се чудя дали е възможно след като съм я покарал да е имало някъде въздушна възглавница и от нея да се получават пк тези аномалий.днес ще обезвъздушавам пак.ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!!благодаря предварително!!! :bowdown:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от shopaza » 12 Окт 2011, 12:22

направи ли тест за наличие на изгорели газове в системата ? :kuku:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 12 Окт 2011, 12:24

да забравих да спомена и за теста след като мерих налягането с манометъра.НЯМА НАЛИЧИЕ НА ИЗГОРЕЛИ ГАЗОВЕ :dunno:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от ddddk » 12 Окт 2011, 14:31

Как се прави този тест?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 12 Окт 2011, 15:50

това е уред който се слага на капачката на разширителния съд нещо като бурканче е и е разделено на дже части в дната има някаква синя течност а в другата лентичка-лакмусова може би незнам и ако се оцвети значи работата е зле ако си запази цвета търсиш проблема нейде другаде както при мен.И ЛОШОТО Е ЧЕ НЕ ЗНАМ КЪДЕ ДА ТЪРСЯ ВЕЧЕ
:kuku: :banghead:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook