Не пали след смяна термостат.
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Не пали след смяна термостат.
Привет,ето че дойде и мой ред да се оплача от 5ка с надеждата,че някой може да помогне със съвет.
Историята на кратко е следната:вчера смених термостата на е34 м50б20 че от край време стрелката за температура си стоеше в синия сектор.Направих всичко както е описано в ръководството във важните теми,само че не успях да развъртя болта на перката на радиатора,ами свалих самата перка от оста за да си осигуря достъпа до термостата.Тази сутрин запали нормално както винаги и покарах 2-3км,след което спрях да заредя в една бензиностанция.До тук всичко нормално,но след като се опитах да запаля - няма никой
Върти си стартера,има ток и бенц 100%,но не пали.Всички маркучи за въздух изглеждат здрави и на местата си,не е имало гърмежи скоро.Някой ако има идея какво може да е 

Историята на кратко е следната:вчера смених термостата на е34 м50б20 че от край време стрелката за температура си стоеше в синия сектор.Направих всичко както е описано в ръководството във важните теми,само че не успях да развъртя болта на перката на радиатора,ами свалих самата перка от оста за да си осигуря достъпа до термостата.Тази сутрин запали нормално както винаги и покарах 2-3км,след което спрях да заредя в една бензиностанция.До тук всичко нормално,но след като се опитах да запаля - няма никой


Re: Не пали след смяна термостат.
Провери дали не се е прекъснал или откачил от буксата позиционния датчик на разпределителния вал
No 18 от схемата

No 18 от схемата

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Не пали след смяна термостат.
Погледни тоя кабел на датчика, а също така имаше и едно кабелче - маса, което се захващаше някъде около тялото на термостата.
Re: Не пали след смяна термостат.
Мерси,колеги,изчистих ги всичките кабелчета че бяха целите в гняс и запали от раз 

Re: Не пали след смяна термостат.
Мислих,че проблема е решен,но уви-не е.Колата пали студена без проблем,но като е загряла не може да пали,колкото и да върти стартера.Вече си мисля да не сложа стария развален термостат,поне с него нямаше такива проблеми. 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Не пали след смяна термостат.
bat_gosho написа:Вече си мисля да не сложа стария развален термостат,поне с него нямаше такива проблеми.
Няма как да е от термостата.
Re: Не пали след смяна термостат.
Ами със стария термостат както писах по-горе температурата винаги стоеше в синьото и съм нямал проблеми с паленето.Сега с новия термостат температурата се покачва,но изгасиш ли я после чакай да запали... 

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Не пали след смяна термостат.
MaxMeyer написа:Като с стария термостат е било ок защо си го сменил?
Чети пак първия пост

Сложи пак стария,колега и ще разбереш дали е от новия

Много като тебе вече плакаха ...
Re: Не пали след смяна термостат.
Колега няма пряка връзка с термостата паленето , за да връщаш стария и да си останеш на поне литър нагоре по-високия разход . Потърси проблема другаде . Не разбирам от бензинки ма няма начина да нямат авансатор и на студено да включва и пали пък топла да неще което вече има връзка с центровка , но нека колеги разбиращи от бензинки да се намесят ,че това със причина в термостата е повече от несериозно относно паленето поне.
Re: Не пали след смяна термостат.
Май я установихме причината - не беше добре обезвъздушена системата.При смяната на термостата с разкачането на маркучите се изля малко антифриз,но явно и въздух е поело.Като сглобих всичко долях,но забравих да обезвъздуша.Заради въздуха много бързо ми качваше температурата-за 2-3 минути минава 90 и явно нещо се шашка и като я изгася не иска да запали докато не поизстине - не знам това някаква вградена защита ли е какво е.
Сега след обезв. покачва температурата бавно и не минава 90,съответно пали без проблем.Дано да няма продължение сагата

Сега след обезв. покачва температурата бавно и не минава 90,съответно пали без проблем.Дано да няма продължение сагата

Re: Не пали след смяна термостат.
Ronka написа:MaxMeyer написа:Като с стария термостат е било ок защо си го сменил?
Чети пак първия пост![]()
Сложи пак стария,колега и ще разбереш дали е от новия
брилянтна техническа мисъл, Ронка
А автора на темата - ти си я прегрявал тая кола значи... не знам с какъв двг си, но бонусите няма да закъснеят
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Не пали след смяна термостат.
Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата.
Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти

Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Не пали след смяна термостат.
Zubcho написа:Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата.![]()
Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти
Точно,от едната в другата крайност,ама няма страшно тя е куче

Иначе взех термостат който отваря на 92 градуса,а ми предлагаха и такъв на 8* не помня точно.Реших да ми е по-топло зимата,нали не е проблем.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Не пали след смяна термостат.
bat_gosho написа:Zubcho написа:Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата.![]()
Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти
Точно,от едната в другата крайност,ама няма страшно тя е куче
Иначе взех термостат който отваря на 92 градуса,а ми предлагаха и такъв на 8* не помня точно.Реших да ми е по-топло зимата,нали не е проблем.
на 88/85 трябва да е
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани