Не пали след смяна термостат.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 24 Сеп 2011, 8:59

Привет,ето че дойде и мой ред да се оплача от 5ка с надеждата,че някой може да помогне със съвет. :)
Историята на кратко е следната:вчера смених термостата на е34 м50б20 че от край време стрелката за температура си стоеше в синия сектор.Направих всичко както е описано в ръководството във важните теми,само че не успях да развъртя болта на перката на радиатора,ами свалих самата перка от оста за да си осигуря достъпа до термостата.Тази сутрин запали нормално както винаги и покарах 2-3км,след което спрях да заредя в една бензиностанция.До тук всичко нормално,но след като се опитах да запаля - няма никой :confused: Върти си стартера,има ток и бенц 100%,но не пали.Всички маркучи за въздух изглеждат здрави и на местата си,не е имало гърмежи скоро.Някой ако има идея какво може да е :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от tsb_bg » 24 Сеп 2011, 9:09

Провери дали не се е прекъснал или откачил от буксата позиционния датчик на разпределителния вал

No 18 от схемата

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Сеп 2011, 9:33

Погледни тоя кабел на датчика, а също така имаше и едно кабелче - маса, което се захващаше някъде около тялото на термостата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 24 Сеп 2011, 10:17

Мерси,колеги,изчистих ги всичките кабелчета че бяха целите в гняс и запали от раз :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 25 Сеп 2011, 10:56

Мислих,че проблема е решен,но уви-не е.Колата пали студена без проблем,но като е загряла не може да пали,колкото и да върти стартера.Вече си мисля да не сложа стария развален термостат,поне с него нямаше такива проблеми. :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Сеп 2011, 11:12

bat_gosho написа:Вече си мисля да не сложа стария развален термостат,поне с него нямаше такива проблеми. :shock:


Няма как да е от термостата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 25 Сеп 2011, 11:18

Ами със стария термостат както писах по-горе температурата винаги стоеше в синьото и съм нямал проблеми с паленето.Сега с новия термостат температурата се покачва,но изгасиш ли я после чакай да запали... :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от MaxMeyer » 25 Сеп 2011, 11:34

Като с стария термостат е било ок защо си го сменил?
Изображение

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Ronka » 25 Сеп 2011, 11:42

MaxMeyer написа:Като с стария термостат е било ок защо си го сменил?


Чети пак първия пост :winky:

Сложи пак стария,колега и ще разбереш дали е от новия
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от vladobate » 25 Сеп 2011, 11:56

Колега няма пряка връзка с термостата паленето , за да връщаш стария и да си останеш на поне литър нагоре по-високия разход . Потърси проблема другаде . Не разбирам от бензинки ма няма начина да нямат авансатор и на студено да включва и пали пък топла да неще което вече има връзка с центровка , но нека колеги разбиращи от бензинки да се намесят ,че това със причина в термостата е повече от несериозно относно паленето поне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 25 Сеп 2011, 13:10

Май я установихме причината - не беше добре обезвъздушена системата.При смяната на термостата с разкачането на маркучите се изля малко антифриз,но явно и въздух е поело.Като сглобих всичко долях,но забравих да обезвъздуша.Заради въздуха много бързо ми качваше температурата-за 2-3 минути минава 90 и явно нещо се шашка и като я изгася не иска да запали докато не поизстине - не знам това някаква вградена защита ли е какво е. :kuku:
Сега след обезв. покачва температурата бавно и не минава 90,съответно пали без проблем.Дано да няма продължение сагата :)


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Хаос » 25 Сеп 2011, 17:45

Ronka написа:
MaxMeyer написа:Като с стария термостат е било ок защо си го сменил?


Чети пак първия пост :winky:

Сложи пак стария,колега и ще разбереш дали е от новия

брилянтна техническа мисъл, Ронка

А автора на темата - ти си я прегрявал тая кола значи... не знам с какъв двг си, но бонусите няма да закъснеят
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Zubcho » 26 Сеп 2011, 8:30

Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата. :mhihi:

Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 26 Сеп 2011, 11:12

Zubcho написа:Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата. :mhihi:

Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти ;)

Точно,от едната в другата крайност,ама няма страшно тя е куче 8)
Иначе взех термостат който отваря на 92 градуса,а ми предлагаха и такъв на 8* не помня точно.Реших да ми е по-топло зимата,нали не е проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Zubcho » 26 Сеп 2011, 12:54

bat_gosho написа:
Zubcho написа:Не бе първо й е било студено на колата, и колегата й е пуснал по-топличко да се балансират нещата. :mhihi:

Карането на студена кола може да доведе до скъпи ремонти ;)

Точно,от едната в другата крайност,ама няма страшно тя е куче 8)
Иначе взех термостат който отваря на 92 градуса,а ми предлагаха и такъв на 8* не помня точно.Реших да ми е по-топло зимата,нали не е проблем.


на 88/85 трябва да е
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook