Е34
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: V8 Е34
Моя съвет е да си купиш направо готова кола, а не да разваляш ТДС-а, защото ще дадеш 1 торба пари със съмнителен краен резултат.
Виж по немско вече има за по 3000 евро доста прилични 4.0 седани/комбита.
Надявам се да ме послушаш, защото иначе ще дадеш 1 път 2000евро за донор и после още 1000-1500лв за прехвърляне и после ще започне реставрацията на мотора отначало. Ще излезе почти колкото V12 в е34
А само да вметна, че последно ръчни скорости от 4.0 се продаваха във форума за 1200лв и май бяха без съединител и маховик. Демек дори и да се намери ще ти трябва и кардан, щото със сигурност автоматичния кардан е различен от този с ръчни скорости.
За мен лично е по-добре да търсиш цяла кола с ръчни скорости 4.0. Все ще изкочи нещо гаражно от Германия или Швейцария.
УСПЕХ!
Ето 1 пример:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wabb2be211eq
Даже си е с Мтехник колата, но е автомат
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v4jstdewa1mo
Тази аз бих я купил ако търсех е34 4.0
Същата като моята ама бензин
И човека най-съвестно си я е снимал, че няма ръжди на обичайните места. Повече от това здраве му кажи 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето и с ръчни скорости комби
Повече примери няма да пускам. Явно 540i преобладават комбитата с ръчни скорости. Седани нямаше
Иначе стигнах до комби 4.0 за 8000 евро и спрях да гледам. 
Виж по немско вече има за по 3000 евро доста прилични 4.0 седани/комбита.
Надявам се да ме послушаш, защото иначе ще дадеш 1 път 2000евро за донор и после още 1000-1500лв за прехвърляне и после ще започне реставрацията на мотора отначало. Ще излезе почти колкото V12 в е34

А само да вметна, че последно ръчни скорости от 4.0 се продаваха във форума за 1200лв и май бяха без съединител и маховик. Демек дори и да се намери ще ти трябва и кардан, щото със сигурност автоматичния кардан е различен от този с ръчни скорости.
За мен лично е по-добре да търсиш цяла кола с ръчни скорости 4.0. Все ще изкочи нещо гаражно от Германия или Швейцария.
УСПЕХ!
Ето 1 пример:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wabb2be211eq
Даже си е с Мтехник колата, но е автомат

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v4jstdewa1mo
Тази аз бих я купил ако търсех е34 4.0



http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето и с ръчни скорости комби

Повече примери няма да пускам. Явно 540i преобладават комбитата с ръчни скорости. Седани нямаше


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: V8 Е34
Peter Angelov написа:_65536_kb_sec_ написа:Говоря ти за чек-а, не съм виждал ТДС оригинално с чек до сега
Такова ти на чека кат го имам на другата голяма работа...
Оня чек не е като тоя, повярвай ми


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: V8 Е34
Огледай мотора внимателно за криви и строшени неща основно, от там нататък с ревизията на мотор и скорости - вече знаеш как става 
Иначе основни проблеми - гарнитури на капаците на клапаните, от там - бобини и лули, ремъци ролки и тн класика в жанра
Забравих да спомена и двете тръби в средата, между двете глави, които също страдат за О-пръстени

Иначе основни проблеми - гарнитури на капаците на клапаните, от там - бобини и лули, ремъци ролки и тн класика в жанра

Забравих да спомена и двете тръби в средата, между двете глави, които също страдат за О-пръстени

Последна промяна cod-cdbp на 17 Сеп 2011, 22:34, променена общо 1 път

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 Е34
Добре, значи само Е34 може да се ползва като донор или?
Ако е така трябва се търси ударена кола комби ръчка!
Ако е така трябва се търси ударена кола комби ръчка!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: V8 Е34
Peter Angelov написа:Добре, значи само Е34 може да се ползва като донор или?
Ако е така трябва се търси ударена кола комби ръчка!
Е32 V8 ръчка няма освен ако не е преправено


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: V8 Е34
Ако ще го слагаш на Е34, най-добре донора да е Е34, защото всичко необходимо ще ти бъде под ръка.Така няма да ти се налага да търсиш каквото и да е.
Но пък М62 е най-добря вариант като мотор.
Но пък М62 е най-добря вариант като мотор.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: V8 Е34
LiTtLeRoCk написа:Ако ще го слагаш на Е34, най-добре донора да е Е34, защото всичко необходимо ще ти бъде под ръка.Така няма да ти се налага да търсиш каквото и да е.
Но пък М62 е най-добря вариант като мотор.
Аз не виждам нищо хубаво в М62 освен повишен въртящ момент в ниските обороти.
От там нататък всичко ми се струва по дървено - ЕВС, вануси, и всичките стандартни простотии за по-новите поколения мотори.

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: V8 Е34
Това е все едно да се заяви, че М52 не е по-добър от М50, защото има ванус и жица Сименс вместо Бош. Гроздето е кисело. Откога неспособността да се върже дадена моторна инсталация, за да заработи коректно двигателя, определя кой двигател е по-добър?

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: V8 Е34
_65536_kb_sec_ написа:LiTtLeRoCk написа:Ако ще го слагаш на Е34, най-добре донора да е Е34, защото всичко необходимо ще ти бъде под ръка.Така няма да ти се налага да търсиш каквото и да е.
Но пък М62 е най-добря вариант като мотор.
Аз не виждам нищо хубаво в М62 освен повишен въртящ момент в ниските обороти.
От там нататък всичко ми се струва по дървено - ЕВС, вануси, и всичките стандартни простотии за по-новите поколения мотори.

50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани