Въпрос за автомат A5S/310Z
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Въпрос за автомат A5S/310Z
Здравейте колеги
Питането ми е- филтъра на този автомат мие ли се или трябва да се закупи нов? Също и какво масло е най- добро за него, и колко побира?
Извинявам се, ако има информация по тези въпроси, но просто не успях да я открия.

Извинявам се, ако има информация по тези въпроси, но просто не успях да я открия.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
1. Сменя се с нов;
2. Декстрон 2;
3. Различно събира, зависи как и колко ще източите - от 3.4-4л. до към 8-11л
2. Декстрон 2;
3. Различно събира, зависи как и колко ще източите - от 3.4-4л. до към 8-11л


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Питам защото съм чувал че декстрона не е за тази кутия. Хайде още някой да си изкаже мнението моля.
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Питам защото съм чувал че декстрона не е за тази кутия. Хайде още някой да си изкаже мнението моля.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Има 2 вида масло за тази кутия. Едното е декстрон 2. А ако е зелена табелката на кутията, демек кутията е с лайфтайм масло (300 000км според БМВ
). Едно по-скъпичко е то, дето само в Дару се продава или ако се намери другаде едва ли ще е мн. по евтино.
Ако нещо бъркам колегите да ме поправят
Източването на това със зелената табелка трябва да е на цяло около 12литра е всичкото. Декстрон 2 излиза около 5 литра без да разглабяш кутията. Ако разглобиш кутията 12л. декстрон 2.
Филтърът се сменя 42лв е на МАNN.

Ако нещо бъркам колегите да ме поправят

Филтърът се сменя 42лв е на МАNN.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Zubcho написа:Има 2 вида масло за тази кутия. Едното е декстрон 2. А ако е зелена табелката на кутията, демек кутията е с лайфтайм масло (300 000км според БМВ). Едно по-скъпичко е то, дето само в Дару се продава или ако се намери другаде едва ли ще е мн. по евтино.
Ако нещо бъркам колегите да ме поправятИзточването на това със зелената табелка трябва да е на цяло около 12литра е всичкото. Декстрон 2 излиза около 5 литра без да разглабяш кутията. Ако разглобиш кутията 12л. декстрон 2.
Филтърът се сменя 42лв е на МАNN.
Кажи ми, моля те колега, от къде да го взема тоя филтър и въпросното по- скъпо масло и да ми приключват мъките, че от маса време насам много ме боли главата от тоя автомат. Има сумати проблеми и никой не знае какво му е. Накрая му слагам хубаво масло и филтри, и ако ще да мре... просто ми писна.

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
За филтъра - от всеки магазин за авточасти.
За маслото - зависи кутията ти с каква табелка е на корпуса й. Ако е зелена тогава е с по-скъпото. Ако е черна вземаш Декстрон2.
За маслото - зависи кутията ти с каква табелка е на корпуса й. Ако е зелена тогава е с по-скъпото. Ако е черна вземаш Декстрон2.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
P1tbuL написа:Zubcho написа:Има 2 вида масло за тази кутия. Едното е декстрон 2. А ако е зелена табелката на кутията, демек кутията е с лайфтайм масло (300 000км според БМВ). Едно по-скъпичко е то, дето само в Дару се продава или ако се намери другаде едва ли ще е мн. по евтино.
Ако нещо бъркам колегите да ме поправятИзточването на това със зелената табелка трябва да е на цяло около 12литра е всичкото. Декстрон 2 излиза около 5 литра без да разглабяш кутията. Ако разглобиш кутията 12л. декстрон 2.
Филтърът се сменя 42лв е на МАNN.
Кажи ми, моля те колега, от къде да го взема тоя филтър и въпросното по- скъпо масло и да ми приключват мъките, че от маса време насам много ме боли главата от тоя автомат. Има сумати проблеми и никой не знае какво му е. Накрая му слагам хубаво масло и филтри, и ако ще да мре... просто ми писна.
Колега има тема за смяна на маслото.Ако филтъра е от метална мрежа може да се мие,ако е текстилен няма как,но за 20-на лева и филтър на неизвестно колко км едва ли си заслужава.Маслото най-вероятно ще е Декстрон 2-вземи си 2 не Декстрон 3/с различен вискозитет са,въпреки ,че навсякъде пише ,че са взаимно заменими / най-добре оргинално -това означава само от Дару кар ,което е по 20-на лв. литъра,ако ти се вижда скъпо вземи 3 литра оргинално и още толкова някакъв друг Декстрон 2.И прочети как се прави смяната -става при определен температурен режим-източва се на горещо,нивото се прави на хладно


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
zvetiko написа:P1tbuL написа:Zubcho написа:Има 2 вида масло за тази кутия. Едното е декстрон 2. А ако е зелена табелката на кутията, демек кутията е с лайфтайм масло (300 000км според БМВ). Едно по-скъпичко е то, дето само в Дару се продава или ако се намери другаде едва ли ще е мн. по евтино.
Ако нещо бъркам колегите да ме поправятИзточването на това със зелената табелка трябва да е на цяло около 12литра е всичкото. Декстрон 2 излиза около 5 литра без да разглабяш кутията. Ако разглобиш кутията 12л. декстрон 2.
Филтърът се сменя 42лв е на МАNN.
Кажи ми, моля те колега, от къде да го взема тоя филтър и въпросното по- скъпо масло и да ми приключват мъките, че от маса време насам много ме боли главата от тоя автомат. Има сумати проблеми и никой не знае какво му е. Накрая му слагам хубаво масло и филтри, и ако ще да мре... просто ми писна.
Колега има тема за смяна на маслото.Ако филтъра е от метална мрежа може да се мие,ако е текстилен няма как,но за 20-на лева и филтър на неизвестно колко км едва ли си заслужава.Маслото най-вероятно ще е Декстрон 2-вземи си 2 не Декстрон 3/с различен вискозитет са,въпреки ,че навсякъде пише ,че са взаимно заменими / най-добре оргинално -това означава само от Дару кар ,което е по 20-на лв. литъра,ако ти се вижда скъпо вземи 3 литра оргинално и още толкова някакъв друг Декстрон 2.И прочети как се прави смяната -става при определен температурен режим-източва се на горещо,нивото се прави на хладнои голяма чистота.
Мерси колега

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Тогава отиди някъде с материалите, казвай им и гледай какво правят,без импровизации-ако отидеш в добър сервиз където са в час ,цялата история може да ти излезе към 300лв. 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
Честно казано след това което съм попрочел за тия кутии, най-страшното, което си представям, че може да се случи, са боклуци в турбината, което пак се лекува.
В този ред на мисли, е много хубаво да се чисти не само картера а всичко което е достъпно, и е възможно да се забършат стружките.
Също така си мисля и за едно профилактично чистене на магнитните датчици, ако са сравнително лесно достъпни (нямам под ръка мануалите за да дам конкретна информация).
В този ред на мисли, е много хубаво да се чисти не само картера а всичко което е достъпно, и е възможно да се забършат стружките.
Също така си мисля и за едно профилактично чистене на магнитните датчици, ако са сравнително лесно достъпни (нямам под ръка мануалите за да дам конкретна информация).

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
_65536_kb_sec_ написа:Честно казано след това което съм попрочел за тия кутии, най-страшното, което си представям, че може да се случи, са боклуци в турбината, което пак се лекува.
В този ред на мисли, е много хубаво да се чисти не само картера а всичко което е достъпно, и е възможно да се забършат стружките.
Също така си мисля и за едно профилактично чистене на магнитните датчици, ако са сравнително лесно достъпни (нямам под ръка мануалите за да дам конкретна информация).
Да колега сега остава най- трудното


- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
А колега да те попитам какво по точно прави кутията , какъв и е проблема . мерси
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
И прочети как се прави смяната -става при определен температурен режим-източва се на горещо,нивото се прави на хладно
и голяма чистота.
[/quote]
Здрасти, това за нивото когато си с мерителна пръчка и на нея има 3 пъпки, 2 по малки и една в средата по голяма в кой момент къде трябва да бъде маслото
1. При напълно студен двигател
2. При температура на картера на кутията около - 40-60 градуса
3. При максимално горещо масло
При мен по спомен при положение №1 е на първата пъпка от долу нагоре по пръчката.
При пологение №2 е някъде на средата по точно на по дебелата пъпка на пръчката.
При горещо масло е около и на горна граница пъпка на пръчката.
И друго до колкото си спомням се мереше на загасен мотор
Моята кутия е - 4HP24-GY
Поздрави
P.S. След смята на филтър, гарнитура и т.н. източих 5 л. масло Декстрон Д2 и сложих отново толкова оригинално по спецификация на BMW,доставка от BMW Германия при мен има доста добър резултат! Кутията по мои наблюдения се държи повече от прекрасно, няма лашкане, придърпване, сменя доста стегнато и хубаво.А на Спорт режим направо ги сменя зверски
предавките, изключително бързо и точно докато се усетя и съм 2 предавки надолу и после по същия начин стегнато и бързо преминава в по горни. В града карам на режим S3 кефа е огромен и колата се държи много приятно


Здрасти, това за нивото когато си с мерителна пръчка и на нея има 3 пъпки, 2 по малки и една в средата по голяма в кой момент къде трябва да бъде маслото

1. При напълно студен двигател

2. При температура на картера на кутията около - 40-60 градуса

3. При максимално горещо масло

При мен по спомен при положение №1 е на първата пъпка от долу нагоре по пръчката.
При пологение №2 е някъде на средата по точно на по дебелата пъпка на пръчката.
При горещо масло е около и на горна граница пъпка на пръчката.
И друго до колкото си спомням се мереше на загасен мотор

Поздрави
P.S. След смята на филтър, гарнитура и т.н. източих 5 л. масло Декстрон Д2 и сложих отново толкова оригинално по спецификация на BMW,доставка от BMW Германия при мен има доста добър резултат! Кутията по мои наблюдения се държи повече от прекрасно, няма лашкане, придърпване, сменя доста стегнато и хубаво.А на Спорт режим направо ги сменя зверски
предавките, изключително бързо и точно докато се усетя и съм 2 предавки надолу и после по същия начин стегнато и бързо преминава в по горни. В града карам на режим S3 кефа е огромен и колата се държи много приятно

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за автомат A5S/310Z
твоята е малко по-различна. Наще (5хп18) нямат щека(поне аз не съм чувал и виждал). Пълнят се през пробката с една голяма масльонка докато потече. Затваряш я временно, палиш, минаваш през всички режими на автомата за да се отворят всички клапанчета и новото масло да изпълни всичките магистралки, а и да загрееш маслото до определена Т, за да поеме колкото е необходимо. Отваряш пак пробката и доливаш докато потече и бързо я завиваш пак. Но всичко това си е обяснено в темата за смяна на маслото на автоматик.


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани