Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Бабунката ми губи вода и имам сериозни основания да смятам, че е от радиатора за парното.
При високи обороти в купето се усеща мирис на антифриз, а при включено парно предното стъкло се омазнява.
Тъй като не ми се сваля централната конзола искам да бай-пасна радиатора за парното и да видя дали антифриза ще спре да намалява.
Възможно ли е това и ако да кой с кой мъркуч да вържа директно?
При високи обороти в купето се усеща мирис на антифриз, а при включено парно предното стъкло се омазнява.
Тъй като не ми се сваля централната конзола искам да бай-пасна радиатора за парното и да видя дали антифриза ще спре да намалява.
Възможно ли е това и ако да кой с кой мъркуч да вържа директно?
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Колега, най добре го смени и да ти е наред всичко.
Работата не е много, Е34 е сравнително опростен автомобил откъм смяна на радиатора на парното.Трябва ти един ден свободен, радиаторче за парното и нови о-пръстени
Иначе и това е решение
Работата не е много, Е34 е сравнително опростен автомобил откъм смяна на радиатора на парното.Трябва ти един ден свободен, радиаторче за парното и нови о-пръстени

Иначе и това е решение

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Значи трябва ти еднин преход от 2 към 1 метален Y-образен.
Заставаш над левия калник и двата маркуча от към теб ги вкарваш в двата съседни края на прехода и стягаш със скоби. 3-я(и по дебел маркуч) слагаш на останалия свободен край на прехода и стягаш пак със скоба.
Хубаво е да затапиш с по едно парче маркуш с болт и скоба от едната страна входовете на радиаторчето за да не влизат боклуци в него.
Заставаш над левия калник и двата маркуча от към теб ги вкарваш в двата съседни края на прехода и стягаш със скоби. 3-я(и по дебел маркуч) слагаш на останалия свободен край на прехода и стягаш пак със скоба.
Хубаво е да затапиш с по едно парче маркуш с болт и скоба от едната страна входовете на радиаторчето за да не влизат боклуци в него.

- gosho_d
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: PB
- Кара: E34->Е39->Е38
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Това е правилния начин на байпас на радиатора, задължително с метален "тройник"! А така, както колегата описва проблема, със сигурност има теч някъде. И при мен беше така, и аз правих байпас, докато се настроя психически за нов радиатор на парното, но първо смених гумените уплътнения между тръбите и радиаторчето, и за голяма моя радост проблема се реши! Така че преди смяната на радиаторчето, първо трябва да се пробва с уплътненията.
Относно байпаса, търсиш трите маркуча, които са стегнати един до друг към конзолата към купето. И не знам за М20 как е, но при М50 - след процедурата следва задължително обезвъздушаване.
Относно байпаса, търсиш трите маркуча, които са стегнати един до друг към конзолата към купето. И не знам за М20 как е, но при М50 - след процедурата следва задължително обезвъздушаване.
- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Благодаря колеги...другата седмица ще се заема и ще пиша какво е станало.
- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Колеги помагайте, че реших да извадя проклетото радиаторче, за да видя състоянието му и стигнах дотук:
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251
Има 14 снимки в албума.
Не знам как да го извадя? Трябва ли да махам още неща...цялото табло например?
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251
Има 14 снимки в албума.
Не знам как да го извадя? Трябва ли да махам още неща...цялото табло например?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Ми принципно би трябвало да може...
Там където влизат тръбите в него е хванато с винтчета - развивап ги и отделяш тръбите от радиаторчето, след което вадиш тръбитенавътре към купето.
След това вече би трябвало да можеш да издърпаш радиаторчето към краката на шофьора.
Аз лично винаги съм свалял и таблото и след това парното на масата и на съставни части
П.с.: Задължително смени "О" пръстените на тръбите там където влизат в радиаторчето. Като дори имаш в предвид че може и от там да тече и да ти прави мизерията
Там където влизат тръбите в него е хванато с винтчета - развивап ги и отделяш тръбите от радиаторчето, след което вадиш тръбитенавътре към купето.
След това вече би трябвало да можеш да издърпаш радиаторчето към краката на шофьора.
Аз лично винаги съм свалял и таблото и след това парното на масата и на съставни части

П.с.: Задължително смени "О" пръстените на тръбите там където влизат в радиаторчето. Като дори имаш в предвид че може и от там да тече и да ти прави мизерията

- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
VesoPesa написа:Ми принципно би трябвало да може...
Там където влизат тръбите в него е хванато с винтчета - развивап ги и отделяш тръбите от радиаторчето, след което вадиш тръбитенавътре към купето.
След това вече би трябвало да можеш да издърпаш радиаторчето към краката на шофьора.
Аз лично винаги съм свалял и таблото и след това парното на масата и на съставни части![]()
П.с.: Задължително смени "О" пръстените на тръбите там където влизат в радиаторчето. Като дори имаш в предвид че може и от там да тече и да ти прави мизерията
Развих ги болтчетата, но тръбите, т.е. едната тръба, която е 3 в 1 помръдва само около сантиметър назад. Нагоре и надолу изобщо не мърда. Страх ме е да я напъван, за да не чупя нещо.
Как точно да я мръдна, за да освободя пътя за радиаторчето?
- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
VesoPesa написа:Ми принципно би трябвало да може...
Там където влизат тръбите в него е хванато с винтчета - развивап ги и отделяш тръбите от радиаторчето, след което вадиш тръбитенавътре към купето.
След това вече би трябвало да можеш да издърпаш радиаторчето към краката на шофьора.
Аз лично винаги съм свалял и таблото и след това парното на масата и на съставни части![]()
П.с.: Задължително смени "О" пръстените на тръбите там където влизат в радиаторчето. Като дори имаш в предвид че може и от там да тече и да ти прави мизерията
Колега извинявай...значи развил съм винтчетата и съм освободил тръбите от страната на радиаторчето. Да не би да имаш предвид да издърпам тръбите към седалката? В смисъл, да извадя и трите мъркуча от другата страна на тръбите (страната на двигателя) и тогава да дръпна тръбите към седалката???
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Да колега точно така 

- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Мерси колега, утре ще е 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Аз като гледам снимките и си мисля, че така няма дастане както Веска го описва. Моето парно е по същия начин и го разглобих така и се измъчих. И после за да го зглобя се наложи да вадя цялото табло. Акопреди това знаех как да стане щях да си спестямного мъка нерви и мамата. Така че колега пробвай по метода на Веско и ако не стане пиши да ти обясня най безболезнения варянт за тази маниполация...
- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Стана по на Веско начина. Много мерси
Махнах първо трите мъркуча от страната на двигателя и след това развих с гедоре и удължител двете болтчета, които държат пласмасовата тръба 3 в 1. После тя много лесно се маха и радиаторчето излиза също много лесно настрани към волана.
Сега след като е свалено имам 2 въпроса:
1. Как да разбера дали радиаторчето е спукано някъде? Има ли някакъв метод или просто го пълня с вода и гледам?
2. От къде да намеря О-пръстени. При мен са 5 на брой в 3 размера. Пазарувам части от Ауто 1 , но за този модел радиаторче не се продават само О-пръстени. Някакви идеи?
ето го и радиаторчето:
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844368
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844371
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844373
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844378
всъщност е съставено то две тела...по средата се развиват два болта и се отделят...там също има О-пръстени.

Махнах първо трите мъркуча от страната на двигателя и след това развих с гедоре и удължител двете болтчета, които държат пласмасовата тръба 3 в 1. После тя много лесно се маха и радиаторчето излиза също много лесно настрани към волана.
Сега след като е свалено имам 2 въпроса:
1. Как да разбера дали радиаторчето е спукано някъде? Има ли някакъв метод или просто го пълня с вода и гледам?
2. От къде да намеря О-пръстени. При мен са 5 на брой в 3 размера. Пазарувам части от Ауто 1 , но за този модел радиаторче не се продават само О-пръстени. Някакви идеи?
ето го и радиаторчето:
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844368
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844371
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844373
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24844378
всъщност е съставено то две тела...по средата се развиват два болта и се отделят...там също има О-пръстени.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
М-кар е твоя магазин, отиваш с радиаторчето в ръка и му сочиш на човека зад бюрото 
Колкото до проверката на радиаторчето - закарай го да до надуят някъде, ама къде може да стане в Пловдив никаква идея

Колкото до проверката на радиаторчето - закарай го да до надуят някъде, ама къде може да стане в Пловдив никаква идея

- georgito
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.08.2010
- Местоположение: Пловдив Майнатаун
- Пол: Мъж
- Кара: Имало едно време Е34
Re: Бай - Пас на радиатора за парно на М20Б25
Такаммм...надух го при един гумаджия и взеха да излизат мехурчета от две места...там където металните ребра са свършват и започва капандурата на радиаторчето:
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24864843
Въпроса ми е има ли начин да се ремонтира...има тука до нас един ЕТ "МЕЧО"
(не се бъзикам) дето ги ремонтирал.
...или няма смисъл и направо да минавам на вирианта ЕТ "НОВО" ?
http://georgio.snimka.bg/automobiles/radiator.617251.24864843
Въпроса ми е има ли начин да се ремонтира...има тука до нас един ЕТ "МЕЧО"

...или няма смисъл и направо да минавам на вирианта ЕТ "НОВО" ?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани