Компресорчета за климатичета на м30 и м50
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Компресорчета за климатичета на м30 и м50
Колеги бързо въпросче за комплресорите на м50 до февруари 92-ра(за р12 фреон) и м30.
В ЕТК-то излизат различни номера - каква е разликата между двата?
Взаимозаменяеми ли са 2-та вида компресори?
Мерси ви много предварително.
В ЕТК-то излизат различни номера - каква е разликата между двата?
Взаимозаменяеми ли са 2-та вида компресори?
Мерси ви много предварително.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
Има разлика в захващането на тръбите и в колелото за ремъка.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
а захващането към стойката същото ли е?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
Весо, би трябвало и захватите да са различни, по простата причина, че при м30 ремъка се обтяга от компреора, а при м50 е неподвижен с обтегач и амортисьорче. Отделно шайбите са коренно различни...с две думи нямат нищо общо

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
И аз така знам, ама разни мазохисти тука ми спорят че м30б25 бил по-продуктивен от м60б40
Та така, мерси много на отзовалите се колеги ще се черпим бира на някое събитие


Та така, мерси много на отзовалите се колеги ще се черпим бира на някое събитие



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
Компресора се гледа според марката на производителя, и от там се сравнява.
От там нататък - стойки и шайба са различни.
Освен това ранните М30-ки имат малко повечко кабели на датчика за налягане (май за него беше)
Така че същата работа като с хидравличната помпа - същото ма с други стойки и шайба
От там нататък - стойки и шайба са различни.
Освен това ранните М30-ки имат малко повечко кабели на датчика за налягане (май за него беше)

Така че същата работа като с хидравличната помпа - същото ма с други стойки и шайба


- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
VesoPesa написа:И аз така знам, ама разни мазохисти тука ми спорят че м30б25 бил по-продуктивен от м60б40![]()
Та така, мерси много на отзовалите се колеги ще се черпим бира на някое събитие![]()
![]()
м30б35 бе малоумник... и не от м60б40 а от м60б30... и просто нямам пари за голямото в8 та ще се задоволя с м30б35... предпочитам го 10 пъти пред м60б30...
п.п. Един въпрос... защо има и компресор за фреон р134 при положение,че той става масов много по-късно?
С други думи мисля че има начин да си сложа компресора от м50така на м30ката без проблеми,просто със стойка за м30...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
BULL3T написа:VesoPesa написа:И аз така знам, ама разни мазохисти тука ми спорят че м30б25 бил по-продуктивен от м60б40![]()
Та така, мерси много на отзовалите се колеги ще се черпим бира на някое събитие![]()
![]()
м30б35 бе малоумник... и не от м60б40 а от м60б30... и просто нямам пари за голямото в8 та ще се задоволя с м30б35... предпочитам го 10 пъти пред м60б30...
п.п. Един въпрос... защо има и компресор за фреон р134 при положение,че той става масов много по-късно?
С други думи мисля че има начин да си сложа компресора от м50така на м30ката без проблеми,просто със стойка за м30...
Какво стана с великото турбу М-пиисе ?



Нещо да не му омекнаха биелките?

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50
_65536_kb_sec_ написа:BULL3T написа:VesoPesa написа:И аз така знам, ама разни мазохисти тука ми спорят че м30б25 бил по-продуктивен от м60б40![]()
Та така, мерси много на отзовалите се колеги ще се черпим бира на някое събитие![]()
![]()
м30б35 бе малоумник... и не от м60б40 а от м60б30... и просто нямам пари за голямото в8 та ще се задоволя с м30б35... предпочитам го 10 пъти пред м60б30...
п.п. Един въпрос... защо има и компресор за фреон р134 при положение,че той става масов много по-късно?
С други думи мисля че има начин да си сложа компресора от м50така на м30ката без проблеми,просто със стойка за м30...
Какво стана с великото турбу М-пиисе ?![]()
![]()
![]()
Нещо да не му омекнаха биелките?

Нищо му няма на м50то. Даже е много добре,само дето трябваше да си го извадя от сивата 34ка и тя остане без матор,сега намерих едно м30б35 в добро състояние и мисля да го сложа в колата както си говорихме с теб преди 2 години...
ааа и да не забравя великото турбу м-пиисе, както си се изказал,изкара 30 обиколки нон стоп, само в прекъсвач на кюстендил,с масло 15/40 на омв (от най-евтиното) и нищо му нямаше... Ще ти кажа,че аз лично не съм виждал толко як мотор като това м50б25... Спокойно мога да кажа,че е със здравината на м30б35...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Компресорчета за климатичета на м30 и м50

Бе то цифрите 2 и 3 са близко, ще ма извиняваш

Иначе не го приемай лично маме, само се гъбаркам с тебе

Та сега малко по-сериозно
Стояне, компресорите реално не са еднакви защото излизат със различни номера в ЕТК-то

Въпроса е каква им е разликата. Само отпред шайбата ли е или има е нещо друго. Още повече като като гледам стойките в ЕТК-то то и захващането на компресора за стойката би трябвало да е друго, демек м30 компресор няма да пасне на м50 стойка?!

Отделно от това, след като и на м30 шайбата на компресора опъва ремъка, да не би да има разлики и при захващането на шайбата и м50-ва шайба да не е възможно да се сложи.

Едит: обиколките са повече от 30, щото само неделята направи поне 20, отделно съботата къде караше и в тайм атак-а

НО! Дайте да не разводняваме темата повече. Спора м30 вс. м60 вс. м50 ще го водим друг път.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани