Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Привет, колеги!
Може ли някой да ме ориентира как да сваля рейката с дюзите от всмукателния колектор на М20Б20? Отвих 4-те болтчета, които я прикрепват за колектора заедно с пластмасата, в която са кабелите на дюзите и на двата термодатчика, но нещо не мога да извадя дюзите
Страх ме е да ги напъвам по-здраво, че да не вземат да се счупат
Благодаря предварително
Може ли някой да ме ориентира как да сваля рейката с дюзите от всмукателния колектор на М20Б20? Отвих 4-те болтчета, които я прикрепват за колектора заедно с пластмасата, в която са кабелите на дюзите и на двата термодатчика, но нещо не мога да извадя дюзите

Страх ме е да ги напъвам по-здраво, че да не вземат да се счупат

Благодаря предварително

- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Колега трябва да свалиш целия колектор иначе много зор ште видиш.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Аз вече съм свалил колектора, колега, но просто не мога да махна рейката с дюзите 

- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Колега на дюзите трябва да има едни скоби където държат рейката към дюзите махаш ги сваляш рейката и после вадиш дюзите...
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
А с какво мога да ги почистя в домашни условия? Наясно съм че по принцип се чистят в ултразвукови вани, но поне от мръсотията на колекторите могат ли да се почистят с някакъв обезмаслител от сорта на АМБ?
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
С бензин ги измий отвън колега, освен ако АМБ-то не е по-евтино от бензина.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Като ще се разглабя всичко, направи едно хубаво почистване на колектора отвътре, защото маслените пари, може да са го позадръстили, смени вакуумните маркучи с нови, както и всичко накъсано, напукано и труднодостъпно.
Може при добро желание и един реглаж на клапаните + гарнитура на капака. Сега е момента
Може при добро желание и един реглаж на клапаните + гарнитура на капака. Сега е момента


- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
_65536_kb_sec_ написа:Като ще се разглабя всичко, направи едно хубаво почистване на колектора отвътре, защото маслените пари, може да са го позадръстили, смени вакуумните маркучи с нови, както и всичко накъсано, напукано и труднодостъпно.
Може при добро желание и един реглаж на клапаните + гарнитура на капака. Сега е момента

Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Благодаря за съветите, в крайна сметка успях да извадя инжекторите и се оказа, че имам две гумени О-рингчета, които са скъсани и трябва да се подменят. Обиколих няколко магазина, но никъде не успях да намеря със същия размер. Най-близкото съвпадение се оказаха със същите външни и вътрешни диаметри, но с един милиметър по-тънки (оригиналните са с дебелина 4 мм, а тези, които намерих, са с дебелина 3 мм.
Въпроса ми е ако сменя оригиналните с тези малко по-тесни ще има ли проблем? Тревожи ме факта, че се намират на шийката на инжектора, която влиза в рейката, т.е. контактуват с бензин, докато от другата страна към колектора е само въздух
Въпроса ми е ако сменя оригиналните с тези малко по-тесни ще има ли проблем? Тревожи ме факта, че се намират на шийката на инжектора, която влиза в рейката, т.е. контактуват с бензин, докато от другата страна към колектора е само въздух

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Маслоустойчиви О-пръстени вършад добра работа, въпроса е само в размера.
Разрови се по интернет и виж да намериш някоя фирма която се занимава конкретно с такива гумени изделия
ПС Даваш ми добра идея да си ги сменя и моите
Разрови се по интернет и виж да намериш някоя фирма която се занимава конкретно с такива гумени изделия

ПС Даваш ми добра идея да си ги сменя и моите


Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Размерът е 7,52 х 3,53 мм (от ЕТК), но задължително сложи оригинални гумички, било то и други 20-годишни инжектори.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Postman написа:Размерът е 7,52 х 3,53 мм (от ЕТК), но задължително сложи оригинални гумички, било то и други 20-годишни инжектори.
Защо мислиш че оригиналните ще са по-хубави от новите ?


Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
Защото съм сигурен в материала... не бих искал поради неизвестен (респективно може би неподходящ) материал на новите да ми протече рейката, не поради преразход, а щото лесно се пали бензина. Свалял съм до момент от оригинални рейки доста раздути О-пръстени (може би също оригинални) и си представям какво би станало ако материала е гаражен, или пък размера някакъв близък. А там има и налягане...
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
О пръстени съм купувал от Дару и не са скъпи.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
Re: Демонтаж на рейката с дюзите на М20Б20
В крайна сметка си купих от БОШ сервиз в Пловдив гумички за по левче бройката
Благодаря на всичко отзовали се!

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани