МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
ЗДРАВЕЙ ТЕ КОЛЕГИ,ОТ ВЧЕРА ИМАМ ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО СУТРИН,ТРЯБВА ДА ВЪРТЯ ПО 10-15 МИН.ДОКАТО ЗАПАЛИ,ИЗЛИЗА СИН ДИМ(СЛЕД КАТО ЗАПАЛЯ СИНИЯ ДИМ ИЗЧЕЗВА)ПОСЛЕ ЦЯЛ ДЕН НЯМА ПРОБЛЕМ И ДНЕС СУТРИНТА ПАК СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ.
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СА ПОДГРЕВАТЕЛНИ СВЕЩИ?
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Колега, съжалявам че не мога да ти помогна с проблема, но нека това е последният път, в който пишеш нова тема с главни букви!
Postman
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СА ПОДГРЕВАТЕЛНИ СВЕЩИ?
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Колега, съжалявам че не мога да ти помогна с проблема, но нека това е последният път, в който пишеш нова тема с главни букви!
Postman
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
Много вероятно е да са подгревни свещи.Надявай се да е това,понеже е най-евтиния вариант,ако не са те сумата за ремонта ще става все по-дебела.Има много теми за ТДС и във важните има една много добра тема.Виж там и съм почти сигурен,че ще намериш каквото ти трябва.Ето ти линк: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=140231
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
нафта има ли? Щото може и да няма сутрин при ГНП-то.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
мерси колега.нафта има дано да са свещи както казваш,има ли някакъв начин да си ги проверя сам или да търся майстор?
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
има начини поразрови се в търсачката ще намериш,с пробна лампа става работата
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
другия начин е сваляш ги и ги проверяваш една по една на акумулатора трябва да се загряват от към върха тва значи че са
иначе ако почне да нагрява от зад или изобщо не вече знаеш нови

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
ако намериш изгоряла сменяй и 6те най добре защото после почват една по една да си отиват всичките
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
има ли начин да се проверят без да се свалят?защото свалянето май е тегаво......
а и много не разбирам,а тук на вилата майстор няма на близо
а и много не разбирам,а тук на вилата майстор няма на близо

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
Има! откачаш всичките кабели на свещите,взимаш пробна лампа,закаш и единия край на + и с другия допираш свеща ако светне е здрава ако не заминала е....
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
golov_bg написа:Има! откачаш всичките кабели на свещите,взимаш пробна лампа,закаш и единия край на + и с другия допираш свеща ако светне е здрава ако не заминала е....
И все пак от челен опит (макар и много малък) с дизели, бих допълнил, че също е важно времето, за което самата свещ достига оптимална температура.
Така че едни свещи могат да работят, но да е необходимо да се подгрява 2-3 пъти, за да заработи мотора нормално.


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
_65536_kb_sec_ написа:golov_bg написа:Има! откачаш всичките кабели на свещите,взимаш пробна лампа,закаш и единия край на + и с другия допираш свеща ако светне е здрава ако не заминала е....
И все пак от челен опит (макар и много малък) с дизели, бих допълнил, че също е важно времето, за което самата свещ достига оптимална температура.
Така че едни свещи могат да работят, но да е необходимо да се подгрява 2-3 пъти, за да заработи мотора нормално.
да съгласен съм с теб,но тук става въпрос дали има работещи и колко на брой са,защото от бмв са изчислили каква трябва да е температурата на загряване и колко бързо да я достига от там нататък си купуваш свещи за този вид мотор,което означава че разликите от марка до марка трябва да са пренебрежимо малки
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
2 неща:
1. Може да свалиш капака на компютрите и от голямото реле (за свещите) да провериш...
2. Иди на диагностика да ти проверят ъгала на впръскване.
1. Може да свалиш капака на компютрите и от голямото реле (за свещите) да провериш...
2. Иди на диагностика да ти проверят ъгала на впръскване.
Последна промяна predel на 08 Авг 2011, 15:50, променена общо 1 път
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
днес един майстор мери свещите през релето и каза че са ок.
но ми направи впечатление като въртях за запаля че на маркуча който е за нафтата се виждат мехурчета,възможно ли е да смуче въздух от някаде и за това да не пали(но защо като е топла пали)
но ми направи впечатление като въртях за запаля че на маркуча който е за нафтата се виждат мехурчета,възможно ли е да смуче въздух от някаде и за това да не пали(но защо като е топла пали)
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.. ПРОБЛЕМ С 525 ТДС-НЕ ПАЛИ СТУДЕНА(СУТРИН)
Провери маркучите за обратната нафта дали не текат. Ако да отиваш и купуваш 1 метър маркуч за обратна нафта Gates с най-малкото вътрешно сечение което има (маркуча има външна оплетка). После махаш пластмасовите кори на мотора и сменяш всички маркучи за обратната нафта. Само да не забравиш този под колектора. Там си викни някоя мома да бръкне и да го натика, защото ако са ти големи ръцете няма как да бръкнеш. Процедурата я прави на студен мотор иначе ще се изгориш яко на колектора.
Естествено преди това виж дали има теч около дюзите.
Естествено преди това виж дали има теч около дюзите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани