Пак проблеми с охлаждането и по-скоро калпаво виско
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Пак проблеми с охлаждането и по-скоро калпаво виско
Вчера стрелката пак отиде в червеното за 2-ри път тоя месец.След като гръмна мотора заради прегряване сменихме водна помпа и термостат.Виското го сменихме една седмица преди да думне мотора,защото пак беше влезнала в червеното.Гледах антифриза на 6 е не е при маслото.Маслото чисто не е и мръднало.Парно марно сичко на 6 работи.Само клапаните за парното са прецакани,но духа и е перфект.
Обаче днес като загря и баща ми климата на макс и почна да сваля температурата ,но като вдигнах капака и ми се стори,че за тази работна температура перката требе са върти на макс,а тфа виско май се чудеше дали да се върти или да не се.Тоест едвам въртеше.Аз се чудя виското ли е прецакано,как точно трябва да работи то.Преди като беше ново и дадеш газ и се чува мощен звук дето съм го чувал и при други баварци на прилив на въздух и то яко.Сега ни се чува ни се върти,както трябва.Как да разберем точно дали бачка,а и се чудя възможно ли е некоя клема и некфа гадна пишка да прецаква всичко.
Я кажете по кво се познава хубавото виско и дали си заслужава да се вземе оригинално.
Другото ми питане за загряването е възможно ли е ремъка дето е на вала с виското да е прецакан и да охлабва и за тфа да не се върти
Тая седмица сме в камора на диагностика и ще видим кфо ше покаже компа.Ако ли не в сервиз Туринг ще се ходи за пълен преглед,щото не всеки прави бмв. 
Обаче днес като загря и баща ми климата на макс и почна да сваля температурата ,но като вдигнах капака и ми се стори,че за тази работна температура перката требе са върти на макс,а тфа виско май се чудеше дали да се върти или да не се.Тоест едвам въртеше.Аз се чудя виското ли е прецакано,как точно трябва да работи то.Преди като беше ново и дадеш газ и се чува мощен звук дето съм го чувал и при други баварци на прилив на въздух и то яко.Сега ни се чува ни се върти,както трябва.Как да разберем точно дали бачка,а и се чудя възможно ли е некоя клема и некфа гадна пишка да прецаква всичко.

Я кажете по кво се познава хубавото виско и дали си заслужава да се вземе оригинално.



ТДС - Турбо Див Селянин
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
За виското и водната помпа "компа" ще покаже една голяма "0"(пресечена!)
.
Потърси - във форума има процедурата за проба на виското с вестник. Щом има добро парно - водната помпа е наред. Най-вероятно виското е пак за смяна

Потърси - във форума има процедурата за проба на виското с вестник. Щом има добро парно - водната помпа е наред. Най-вероятно виското е пак за смяна

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Имам един въпрос , качването на температурата реално ли ти е?
Първата ми кола беше един тразнит и щото си мислех че сам много чак му свалих скорустната кутия да я разгледам
Обаче като я качвах не сам стегнал масата на стартера кам купето хубаво(при демонтажа требваше да я разкача тази житза)и после все ми даваше че грее по прибори - в червеното влизаше само на фарове като бех.
Термостата, долу , радиатора , взе ми се здравето, летото на парно да карам,
и като вдигне , аз вдигам капака и отварям разшерителния съд и хаиде двата праста вътре да видя че не ври водата ,
замер на таблото , и други игри , докато ме светна един юнак с 5 ти клас ама на ти с кабелте каде е проблема.
Та реална ли ти е температурата?
Не отваряи разшерителния съд че ако всичко е наред ще се изгориш, ами си потърси един термометър или начин да си измериш темп.
Мисля че ако си прежалил виското може да го застопориш с един или два болта и да пробваш как е?
Сигурен съм че ще научиш нещо ново
, което ще е интересно и за нас.
Good luck
Имам един въпрос , качването на температурата реално ли ти е?
Първата ми кола беше един тразнит и щото си мислех че сам много чак му свалих скорустната кутия да я разгледам

Обаче като я качвах не сам стегнал масата на стартера кам купето хубаво(при демонтажа требваше да я разкача тази житза)и после все ми даваше че грее по прибори - в червеното влизаше само на фарове като бех.
Термостата, долу , радиатора , взе ми се здравето, летото на парно да карам,
и като вдигне , аз вдигам капака и отварям разшерителния съд и хаиде двата праста вътре да видя че не ври водата ,

замер на таблото , и други игри , докато ме светна един юнак с 5 ти клас ама на ти с кабелте каде е проблема.
Та реална ли ти е температурата?
Не отваряи разшерителния съд че ако всичко е наред ще се изгориш, ами си потърси един термометър или начин да си измериш темп.
Мисля че ако си прежалил виското може да го застопориш с един или два болта и да пробваш как е?
Сигурен съм че ще научиш нещо ново

Good luck
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
След дълго и мъчително загряване на колата дъртия се прежали и купихме виско БЕР и спря загряване и всичко.Старото се оказа турско и не беше много по-евтино,но създаде бели за мноооого ненужно дадени пари.Моя съвет е с охлаждането шега и компромиси не биват 

ТДС - Турбо Див Селянин
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
не сам толкова богат че да купвам евтини неща беше казал некои.
За сажаление не винаги имаме нужните пари в излишък и сме готови да правим компромиси, и то не само с виското а с гумите, накладките,ремаците и горивото дори.
Радвам се че си го оправил .Гледаи напред.
Good luck
не сам толкова богат че да купвам евтини неща беше казал некои.
За сажаление не винаги имаме нужните пари в излишък и сме готови да правим компромиси, и то не само с виското а с гумите, накладките,ремаците и горивото дори.
Радвам се че си го оправил .Гледаи напред.

Good luck
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани