Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Здравейте, колеги имам проблем с колата и не зная от какво може да бъде.
Когато подам газ се чува шум от двигателя който наподобява пропуск на запалване, чува се при всякакви обороти. Колата не се движи така добре, както преди (стана по мудна) вдигна си разхода с около 2/100. Понякога като е студена добре си върви но шума се чува. Свещите са ми NGK и са на една година. Имах съмнение за бобина (моите вечер светкат около магнитопроводите си и то всичките 6) сложих бобини и лули от добре работеща кола, но нямаше разлика. Колата се клати леко докато работи на място. Когато и давам много, ама много газ припуква в гърнетата но те са здрави. Също така забелязах, че оборотите са започнали да падат по-бавно от преди. Днес ходих на диагностика, изкара грешки за ламда сонда, клапан за парите от резервоара (изхвърлих го, но не е трябвало
) и неработеща дюза на 2ри цилиндър. След изтриване на грешките запалих и колата заработи добре до момента в който я угасих и отново запалих, лошо че бях си тръгнал. Колата има газовинжекцион, на газ положението е още по зле. И те тека те
ПОМОЩ.
Когато подам газ се чува шум от двигателя който наподобява пропуск на запалване, чува се при всякакви обороти. Колата не се движи така добре, както преди (стана по мудна) вдигна си разхода с около 2/100. Понякога като е студена добре си върви но шума се чува. Свещите са ми NGK и са на една година. Имах съмнение за бобина (моите вечер светкат около магнитопроводите си и то всичките 6) сложих бобини и лули от добре работеща кола, но нямаше разлика. Колата се клати леко докато работи на място. Когато и давам много, ама много газ припуква в гърнетата но те са здрави. Също така забелязах, че оборотите са започнали да падат по-бавно от преди. Днес ходих на диагностика, изкара грешки за ламда сонда, клапан за парите от резервоара (изхвърлих го, но не е трябвало


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Смени ламбадата, сложи си клапан и давай гас смело 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Ламбдата вероятно, щом чак гърми в ауспуха. Иде му богата сместа. Не е зле и да погледнеш инжектора, ако наистина има проблем с него да го смениш.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Не става само с каране, трябва и профилактика да се прави.
Щом ти е дало грешки започни да ги оправяш с нови части. Сваляш дюзите и ги почистваш, сменяш ламбда сонда и си купуваш клапанче и така. Чудя се изобщо защо я направи тази тема? Какъв съвет очакваш друг да ти дадем?
Щом ти е дало грешки започни да ги оправяш с нови части. Сваляш дюзите и ги почистваш, сменяш ламбда сонда и си купуваш клапанче и така. Чудя се изобщо защо я направи тази тема? Какъв съвет очакваш друг да ти дадем?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Е34 М50В20 чува се шум все едно не пали. А дали?
Ами ще действам и ще кажа какво е станало въпреки, че не виждам как ако дюзата не пръска след изтриване на грешката колата ще заработи добре и не намирам връзка със същото поведението и на газ. Ламдата ще я премеря преди да си купя нова. Днес мерих съпротивлението на TPS-a има момент в който при леко отворена дроселова клапа съпротивлението му намалява за момент, след което продължава да расте. Мерих температурните датчици, съпротивлението им е в норма, мерих датчика на разпределителния вал и той уж е добре като изключим това, че когато мърдам кабела съпротивлението му играе но в норми и има участък в който е протрит и екрана му е прокъсан. С други думи нямам доверие на диагностиката. Благодаря за съветите все пак.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани