за 518-ka
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
за 518-ka
Здравейте,искам да попитам за повечко информация за този мотор поставен на купе на 5-ца.
В момента така да се каже имам примамливо предложение и искам повечко информация да си набавя.Преди доста време много желаех Е34 модел ,но 2.0 мотор(150 кс) ,но дълга история.
Сега да попитам издръжлив ли е мотора,с ремък или верига е,скъпи ли са частите и лесно ли се намират.Някакви чести дефекти ако има,по характерни и често срещани.Модела за който впрочем питам е 92 или 93 година 115 к.с.
Като цяло питам дали си заслужава като всекидневна кола и ако изброите минуси и + ще е добре дошло за мен.
Просто искам да направя рационално решение,защото в България не е лесно да се справяш с ограничени финанси,а от друга страна модела въпреки че е стар още ме привлича някак.
В момента така да се каже имам примамливо предложение и искам повечко информация да си набавя.Преди доста време много желаех Е34 модел ,но 2.0 мотор(150 кс) ,но дълга история.
Сега да попитам издръжлив ли е мотора,с ремък или верига е,скъпи ли са частите и лесно ли се намират.Някакви чести дефекти ако има,по характерни и често срещани.Модела за който впрочем питам е 92 или 93 година 115 к.с.
Като цяло питам дали си заслужава като всекидневна кола и ако изброите минуси и + ще е добре дошло за мен.
Просто искам да направя рационално решение,защото в България не е лесно да се справяш с ограничени финанси,а от друга страна модела въпреки че е стар още ме привлича някак.
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: за 518-ka
Няма да усетиш духа на бмв, много е слаб мотора за това купе, поне 520 ванус си вземи да не кажа 525i и нагоре...
Разрови се из търсачката, има писано по въпроса, особенно на М40 и проблемите му с газоразпределителния маханизъм.
Разрови се из търсачката, има писано по въпроса, особенно на М40 и проблемите му с газоразпределителния маханизъм.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: за 518-ka
vankatagsi написа:Няма да усетиш духа на бмв, много е слаб мотора за това купе, поне 520 ванус си вземи да не кажа 525i и нагоре...
Разрови се из търсачката, има писано по въпроса, особенно на М40 и проблемите му с газоразпределителния маханизъм.
Ако не е тръгнал на състезание една 520-ка, макар и без ванос ще му върши чудесна работа, какви са тия вземи 525, даже не 25 ами 590 и нагоре...
Ако е с М40 се приготви за вал, повдигачи, кобилици ит.н. ако е с М43 колегите с такъв да кажат какво представлява


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: за 518-ka
Мнението ми за е34 с тоя мотор е... провал
прекалено слаб е за тежкото купе. Оттам почва да харчи доста като за конете си, а от към вървеж никакъв го няма. Вярно, че данъци, застраховки и т.н. излизат по-тънко, но не си заслужава. 520-ка, било то с ванос или не, си е добър избор. Похарчва, но и върви прилично, и емоцията от шестака е налице. Вече ти си преценяваш какво да избереш. За M40 специално има адски много информация, потърси в е30 и е36 разделите. Не е лошо моторчето, но просто не е за тая кола. Ако и се окаже за ремонт... бързо ще се откажеш от БМВ 


Re: за 518-ka
ако става въпрос за комфорт - задължително 6 цил. редови. Ако комфорта, празният ход и т.н. не те интересуват - вече ти си решаваш.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: за 518-ka
115 коня на това купе са му малки зимай няква 20ка или както каза колагата по горе 25ца
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: за 518-ka
Спор няма, че 20-ка е мноооого по-добре да вземеш, ама аз наверемето не знаех и взех 18-ка. Оттогава си я търкалям трета година, врътнал съм и едни 120 000 км. и си върви, ако не си тръгнал на състезание. Верно , не е самолет и малко трудно тръгва, ама тва дет и се молиш, за да изпревариш са малко вицове. А разхода си е много приличен. Колегата с темата, ако иска да пише лс и в неделя вечер да се повозим с моята и да прецени дали му върши работа или да не се занимава.
Последна промяна dan-dam на 02 Юли 2011, 16:50, променена общо 3 пъти
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: за 518-ka
Ето я темата близнак
viewtopic.php?f=7&t=232341&hilit=518

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: за 518-ka
има е34 ки 1990г. с м40 и от 1993г.до 1995г. с м43 мотора е с ремък разхода е голям колата не върви и просто с две думи пълен провал както са ти писали по горе не се занимаваи с глупости 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: за 518-ka
E39 Rider написа:има е34 ки 1990г. с м40 и от 1993г.до 1995г. с м43 мотора е с ремък
M40 e с ремък, М43 си е с верига

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: за 518-ka
Dirty M5 driveR написа:E39 Rider написа:има е34 ки 1990г. с м40 и от 1993г.до 1995г. с м43 мотора е с ремък
M40 e с ремък, М43 си е с веригаАбе то това не е кусур, въпроса е че не си заслужава самия мотор.
Прав си колега така е .

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: за 518-ka
То 20-ката пък голяма бегачка..Ужас
Вземи си това което на теб ти харесва,
привлича:)
С всичко се свиква и почва човек да иска още и още...
Успех
Вземи си това което на теб ти харесва,
привлича:)
С всичко се свиква и почва човек да иска още и още...
Успех
Re: за 518-ka
Колега, аз също съм с 518-ка
93г. и съм много доволен от нея. Като поддръжка(сравнително малко неща съм правил) и разход 10/100 газ. Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.
Останалите колеги са резервирани към този модел единствено поради липсата на динамика. Да наистина липсва сравнение с другите модели на марката. Признавам си и аз ако имах възможност щях да карам и да поддържам нещо с повече коне под капака.
И поради предполагаемия от тях висок разход. Разхода и на бензин е като на 318 + 0,5 до 1 л. отгоре.
Липсва и приятния звук на редовия шестак.....
Ако ти трябва кола за ежедневна употреба с приличен разход и не си любител на високите скорости, а по скоро на комфорта това е подходящата кола.
Когато бях тръгнал да си купувам кола дилемата беше между Е36 318 и Е34 518. Всички ме убеждаваха да взема 3-ката ,но не го направих и сега съм много доволен, че не ги послушах.
Огледай внимателно колата и сам вземи решение, съобразно своите лични приоритети.
Дано съм ти бил полезен. Ако имаш въпроси драсни ЛС
93г. и съм много доволен от нея. Като поддръжка(сравнително малко неща съм правил) и разход 10/100 газ. Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.
Останалите колеги са резервирани към този модел единствено поради липсата на динамика. Да наистина липсва сравнение с другите модели на марката. Признавам си и аз ако имах възможност щях да карам и да поддържам нещо с повече коне под капака.
И поради предполагаемия от тях висок разход. Разхода и на бензин е като на 318 + 0,5 до 1 л. отгоре.
Липсва и приятния звук на редовия шестак.....
Ако ти трябва кола за ежедневна употреба с приличен разход и не си любител на високите скорости, а по скоро на комфорта това е подходящата кола.
Когато бях тръгнал да си купувам кола дилемата беше между Е36 318 и Е34 518. Всички ме убеждаваха да взема 3-ката ,но не го направих и сега съм много доволен, че не ги послушах.
Огледай внимателно колата и сам вземи решение, съобразно своите лични приоритети.
Дано съм ти бил полезен. Ако имаш въпроси драсни ЛС

Човек се учи докато е прост (Цицерон)
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: за 518-ka
VARBAN написа: Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.
Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: за 518-ka
kemakozeE36 написа:Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него

-15 градуса. С празен ход проблеми нямам. Гори си ми 10 смесено и така

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани