Запалка...?
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Запалка...?
Колеги не ми работи запалката в колата.Тоест тя работи но като я натисна не иска да остане натисната иначе ако я държа с пръст си загрява.Видимо в колата не е пушено никога и както пепелника така и запалката са като чисто нови(надписи,пластмаса и т.н.).Къде е проблема в някакви крачета или чопчета които не задържат....?И нещо друго извън тази тема което ме гложди отдавна
Защо на Е34 има дръжа за ръката (тази на тавана отгоре до прозореца) включително и на шофьорското място?На много коли гледах и тези които съм имал преди това там няма.Каква е логиката да се държа докато си карам ли?


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Запалка...?
Вътре имаш две пластинки които огъваш така че да се свият една към друга, и воала - имаш запалка 


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Запалка...?
Трябва ли нещо да се разглабя или те се виждат през цилиндричната част...?Може да прозвучи нахално
но ако може някаква снимка да се ориентирам кое трябва да огъвам? 



- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Запалка...?
вадиш запалката поглевдаш вътре в основата и има две пластинки които стърчат огъваш ги леко една към друга
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Запалка...?
MaxMeyer написа:И нещо друго извън тази тема което ме гложди отдавнаЗащо на Е34 има дръжа за ръката (тази на тавана отгоре до прозореца) включително и на шофьорското място?На много коли гледах и тези които съм имал преди това там няма.Каква е логиката да се държа докато си карам ли?
Това е екстра-като се умориш,вадиш волана и го подаваш на пасажера...после се хващаш с две ръце за дръжката по завоите


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Запалка...?
Огъвай пластините с нещо пластмасово

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Запалка...?
mitko_n1 написа:Огъвай пластините с нещо пластмасово
Или изолирай отверката или извади бушона


ПС: забравих по-рано да го кажа




- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Запалка...?
Знаете ли че има възможност да е и от проводничето от вътрешната страна точно където е гайката има малко проводниче което служи да изключва като се нагрее много. Ако не работи правилно може и от него да не задържа.

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Запалка...?
Манчев73 написа:MaxMeyer написа:И нещо друго извън тази тема което ме гложди отдавнаЗащо на Е34 има дръжа за ръката (тази на тавана отгоре до прозореца) включително и на шофьорското място?На много коли гледах и тези които съм имал преди това там няма.Каква е логиката да се държа докато си карам ли?
Това е екстра-като се умориш,вадиш волана и го подаваш на пасажера...после се хващаш с две ръце за дръжката по завоите
Таваните са правени само един вид,за да стават и за ляв и за десен волан



- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Запалка...?
chiko написа:Манчев73 написа:MaxMeyer написа:И нещо друго извън тази тема което ме гложди отдавнаЗащо на Е34 има дръжа за ръката (тази на тавана отгоре до прозореца) включително и на шофьорското място?На много коли гледах и тези които съм имал преди това там няма.Каква е логиката да се държа докато си карам ли?
Това е екстра-като се умориш,вадиш волана и го подаваш на пасажера...после се хващаш с две ръце за дръжката по завоите
Таваните са правени само един вид,за да стават и за ляв и за десен волан
И на доста френски коли я има тази екстра.Нека има бе щом са я сложили лошо няма
Ако ти тегли надясно колата, може да завържеш волана за дръжката да седи мирно


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Запалка...?
Никакви проводничета нямат отношение към задържането и освобождаването на запалката. Пластинките, за които ти говорят колегите са биметални и при промяна на температурата се огъват в едната или другата посока. В случая със запалката, при загряване се отварят навън. И така тя "изскача". Колегите правилно са ти обснили да ги свиеш малко навътре, но са пропуснали нещо много важно!!! Когато "стягаш" пластинките направи няколко замервания на времето! Мисля, че запалката щраква за около 20-30 сек. по спомени(не пуша вече 20 години). Във всеки случай най-лесно е да имаш под ръка някаква хартия и да пробваш да я запалиш. След 3-4 опита ще постигнеш оптималното време. И хем ще ти пали, хем няма да прегориш реотана или подпалиш нещо. И не забравяй между опитите да оставяш запалката да поизстине за 2-3 минути.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани