От Автомат към ръчка
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
От Автомат към ръчка
Много ме кефи автомата,но убива потенциала на мотора.
Какво ще ми е нужно(какви скорости) и секви други работи за преминаването към ръчка.Също и дифа ми е шпер,там какво трябва да се променя?
Какво ще ми е нужно(какви скорости) и секви други работи за преминаването към ръчка.Също и дифа ми е шпер,там какво трябва да се променя?
ТДС - Турбо Див Селянин
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: От Автомат към ръчка
Bavarishe написа:Много ме кефи автомата,но убива потенциала на мотора.
Какво ще ми е нужно(какви скорости) и секви други работи за преминаването към ръчка.Също и дифа ми е шпер,там какво трябва да се променя?
Мен ако питаш не ти трябва да се занимаваш с глупости.


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: От Автомат към ръчка
\MITETO\ DSB написа:Bavarishe написа:Много ме кефи автомата,но убива потенциала на мотора.
Какво ще ми е нужно(какви скорости) и секви други работи за преминаването към ръчка.Също и дифа ми е шпер,там какво трябва да се променя?
Мен ако питаш не ти трябва да се занимаваш с глупости.
Да бе ама човека пита съвсем друго та ако някой може да му помогне нека го направи


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: От Автомат към ръчка
...и аз подкрепям колегата MITETO DSB...
Един приятел си преправи колата с ръчки и на мен лично ефека не ми хареса. Щом е произведена с автомат, значи така трябва да бъде.
Успех в начинанието и не прави неща, за които после да съжаляваш
Един приятел си преправи колата с ръчки и на мен лично ефека не ми хареса. Щом е произведена с автомат, значи така трябва да бъде.
Успех в начинанието и не прави неща, за които после да съжаляваш

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: От Автомат към ръчка
трябват ти скорости от 2.5 бензин задължително ако искаш колата да ти върви както трябва кардан и диференциал с число 3.23 ако си с м 50 б25 трябва да ти е същото число твоя 

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: От Автомат към ръчка
Колега, не е нещо невъзможно това, което ти се върти в главата. Те хората още преди 50 години отидоха на луната, а ние за една кутия нама проблем да правим, я....
Та- на въпроса. Ако имаш нужните умения и условия, не е толкова трудно. Но занимавката си е доста, особено ако си перфекционист.
Първо- набавяш си скоростна кутия, после кардан и диференциал, тъй като от автомата кардана и дифа са различни. Изпробвано е вече, така че не питай за подробности. После- трябва ти маховик, комплект да си вземеш от някоя ударена кола или некоя за части- всичко за съединителя, помпа и т.н. Взимаш педалите, комплект. Като разглобиш колата, местата за педали си стоят, ти трябва да ги монтираш. Взима се и централна конзола, не цялата а само черният капак със маншона за скоростите и скаростен лост. Барчето не се сменя цялото. Естествено за кутията трябва да купиш и нова греда с тампоните, както и гуменото каре, така и така е всичко свалено, да не се налага после демонтаж, профилактично си го смени. Естествено преди да се сложи новият диф- и на него нови тампони и т. н., пак за да не ти се налага демонтаж по-късно. След като си готов- ползвош жокер- трябва ти и консултация със специалист
, колата има още един компютър- вътре в скоростната кутия, който е вързан към компа на колата. Там си требе маааалко магия, иначе евентуално може и нещо да ти прави беля, не мога да дам мнение ако не го пипаш, що не съм карал така и не знам. Накрая и ново табло, ако желаеш разбира се, щото за автомата е малко различно. Те в общи линии - това е. Зареждаш се с търпение и пари и почваш. Работата е доста, ако не си работник в автосервиз, а ще го правиш у дома. Но с мерак и пари, всичко става.
Успех в начинанието и естествено- търпение, колега
.
Та- на въпроса. Ако имаш нужните умения и условия, не е толкова трудно. Но занимавката си е доста, особено ако си перфекционист.
Първо- набавяш си скоростна кутия, после кардан и диференциал, тъй като от автомата кардана и дифа са различни. Изпробвано е вече, така че не питай за подробности. После- трябва ти маховик, комплект да си вземеш от някоя ударена кола или некоя за части- всичко за съединителя, помпа и т.н. Взимаш педалите, комплект. Като разглобиш колата, местата за педали си стоят, ти трябва да ги монтираш. Взима се и централна конзола, не цялата а само черният капак със маншона за скоростите и скаростен лост. Барчето не се сменя цялото. Естествено за кутията трябва да купиш и нова греда с тампоните, както и гуменото каре, така и така е всичко свалено, да не се налага после демонтаж, профилактично си го смени. Естествено преди да се сложи новият диф- и на него нови тампони и т. н., пак за да не ти се налага демонтаж по-късно. След като си готов- ползвош жокер- трябва ти и консултация със специалист

Успех в начинанието и естествено- търпение, колега

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: От Автомат към ръчка
Bavarishe написа:м50б25 автомат ми е колата с 4 скорости и шпер
Само да те просветля ,че колата ти не е с 4 скорости а с 5!
И да те светна,че е голяма глупост това което си намислил!
По добре я продай или бартеросай за ръчка ,а не осакатявай колата!
Поздрави!
BMW Service Team
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: От Автомат към ръчка
MaxMeyer написа:\MITETO\ DSB написа:Bavarishe написа:Много ме кефи автомата,но убива потенциала на мотора.
Какво ще ми е нужно(какви скорости) и секви други работи за преминаването към ръчка.Също и дифа ми е шпер,там какво трябва да се променя?
Мен ако питаш не ти трябва да се занимаваш с глупости.
Да бе ама човека пита съвсем друго та ако някой може да му помогне нека го направи
Казвам че не си заслужава.


- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: От Автомат към ръчка
IAV написа:Bavarishe написа:м50б25 автомат ми е колата с 4 скорости и шпер
Само да те просветля ,че колата ти не е с 4 скорости а с 5!
И да те светна,че е голяма глупост това което си намислил!
По добре я продай или бартеросай за ръчка ,а не осакатявай колата!
Поздрави!
Има и автомати с 4 скорости, колега. Не се знае какъв е на колата. Може и да напишеш номера на кутията, да се види каква е точно. И няма значение, че е шперов дифа, повечето пъти предавателните числа са различни. Тва, че е шпер не му пречи да върви със секва кутия, важни са предавателните числа, за да върви как си требе.
Успех още веднъж в начинанието.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: От Автомат към ръчка
IAV написа:Bavarishe написа:м50б25 автомат ми е колата с 4 скорости и шпер
Само да те просветля ,че колата ти не е с 4 скорости а с 5!
И да те светна,че е голяма глупост това което си намислил!
По добре я продай или бартеросай за ръчка ,а не осакатявай колата!
Поздрави!
само за протокола - има и м50тки с 4хп22 според реалоем-а.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: От Автомат към ръчка
Като си купиш кутия, може да се окаже, че е в края на живота си. Като си купиш маховика, може да се окаже, че и той е в края на живота си. Трябват ти 2-те помпи на съединителя. Май и компютъра трябва да смениш, защото има разлика между този с и без автомат.
Накрая като теглиш чертата на цялата галимация ще ти излезе колкото да си ревизираш автомата.
Както казаха колегите по-горе няма смисъл да се занимаваш с това чудо освен ако не си паралия или си нямаш сервиз сам да си я направиш цялата работа.
И аз мислях същото нещо и се отказах. Като сметнах цялата галимация и излезе същото като да си направя кутията. Сега е като нова
УСПЕХ!
Накрая като теглиш чертата на цялата галимация ще ти излезе колкото да си ревизираш автомата.
Както казаха колегите по-горе няма смисъл да се занимаваш с това чудо освен ако не си паралия или си нямаш сервиз сам да си я направиш цялата работа.
И аз мислях същото нещо и се отказах. Като сметнах цялата галимация и излезе същото като да си направя кутията. Сега е като нова

УСПЕХ!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: От Автомат към ръчка
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=729157
ето колега от край до край процедурата, с всичко необходимо за целта.
По стечение на обстоятелствата карах м50б25 автомат, сега имам същата но ръчка и разликата е осезаема. Този античен автомат много спъва колата, сменя бавно и като цяло колата не е същата - по скоро е тролей.
На твое място бих се захванал с подобна интервенция само и единствено ако купето и салона са ти перфектни. Също така ако правя такава операция бих погледнал за ръжди (100% има ако не си ги оправил вече), имай в предвид че дори да намериш всички части евтино, ще изникнат доста нови непредвидени разходи, така че си приготви по голяма сума.
ето колега от край до край процедурата, с всичко необходимо за целта.
По стечение на обстоятелствата карах м50б25 автомат, сега имам същата но ръчка и разликата е осезаема. Този античен автомат много спъва колата, сменя бавно и като цяло колата не е същата - по скоро е тролей.
На твое място бих се захванал с подобна интервенция само и единствено ако купето и салона са ти перфектни. Също така ако правя такава операция бих погледнал за ръжди (100% има ако не си ги оправил вече), имай в предвид че дори да намериш всички части евтино, ще изникнат доста нови непредвидени разходи, така че си приготви по голяма сума.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: От Автомат към ръчка
Вярно е, винаги излиза нещо непредвидено.... даже като се замисли човек то тва упражнение си струва само заради самата идея да се направи,.. иначе е голям кеф накрая- като погледнеш и кажех "бах мааму,, стана раотта!" , иначе ако е развалена, има кутии по 300-400 лева дето да ти вършат работа, да сложиш и да караш. Даже ако ще се играе занятието заради блокирала кутия, по-добре да се спести работата, направо да се вземе друга и да се кара, дори знам една такава.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: От Автомат към ръчка
pepitoooooooooo написа:Вярно е, винаги излиза нещо непредвидено.... даже като се замисли човек то тва упражнение си струва само заради самата идея да се направи,.. иначе е голям кеф накрая- като погледнеш и кажех "бах мааму,, стана раотта!" , иначе ако е развалена, има кутии по 300-400 лева дето да ти вършат работа, да сложиш и да караш. Даже ако ще се играе занятието заради блокирала кутия, по-добре да се спести работата, направо да се вземе друга и да се кара, дори знам една такава.
човека казва че не му харесва автомата, и е съвсем разбираемо да не му харесва тоя ластик


Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани