алтернатор
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
алтернатор
без консуматори (уж) 13.80-90V
С всички възможни консуматори за които се сетих - 13.20V според мултицета.
Според борда стойностите са надолу.
Реле-регулатора е нов с четките барабар.
Лагери нови, всичко останало изглежда наред.
Идеи?
С всички възможни консуматори за които се сетих - 13.20V според мултицета.
Според борда стойностите са надолу.
Реле-регулатора е нов с четките барабар.
Лагери нови, всичко останало изглежда наред.
Идеи?

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: алтернатор
и аз насаждах борд. и при мен показва стойности с поне 0.3 по ниски от мултицет. а при моментния е по-зле - 39.5/100 и не се променя. явно от кодинга на колегата ли, не знам.


- vankata8384
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.03.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E46
Re: алтернатор
Колега аз на мотора си замерих как ми зарежда и мултицета се оказа грешен. С два мултицета мерих и двата дадоха грешни показания. Единия даде 15.5V , а другия 16.7V. След, което отидох при електричар и ми каза не го мери със мултицет, той винаги греши, а със мотовилка ли как беше незнам го замерих и даде показания 13.8V , което е нормално. 

Re: алтернатор
Предполагам,че си ги погледнал тези неща, но все пак:
- пръстените на колектора (ако са износени новите четки моце да не контактуват добре)
- акумулатора (ако си е заминал да има висока консумация при заряд)
- пръстените на колектора (ако са износени новите четки моце да не контактуват добре)
- акумулатора (ако си е заминал да има висока консумация при заряд)
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: алтернатор
То тия мултицети китайски дето ги продават сега, нищо чудно да дават такива отклонения.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: алтернатор
Там където мери борда има пад и е нормално да е по-ниско, а за регулаторите, понякога се уцелва с 10-я ако са от евтините.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: алтернатор
къде ги мериш тия 13.80 на акумолатора или на динамото???Почисти си масите на динамото и с тея релета новита са пълен боклук сменил съм 3!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: алтернатор
Еми тогава слагам оригиналното Бошовско реле на което съм му сменил четките и спирам да го мисля толкова много.
Иначе измерванията ги правя и на самия алтернатор, и на клемата за подаване на ток.
На акумулатора ме домързя да меря, но не мисля че ще има някаква разлика.
Все пак се замислям дали случайно кабела м-у стартера и алтернатора, които в моя случай върви в метална тръба, не е с нарушена изолация и да не би да прави точно там някаква минимална утечка
Иначе измерванията ги правя и на самия алтернатор, и на клемата за подаване на ток.
На акумулатора ме домързя да меря, но не мисля че ще има някаква разлика.
Все пак се замислям дали случайно кабела м-у стартера и алтернатора, които в моя случай върви в метална тръба, не е с нарушена изолация и да не би да прави точно там някаква минимална утечка


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: алтернатор
не вярвам да ти дава утечка там,ако е прекъсната изолацията във тръбата веднага ще усетиш...залагам на реле
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: алтернатор
golov_bg написа:не вярвам да ти дава утечка там,ако е прекъсната изолацията във тръбата веднага ще усетиш...залагам на реле
Здрасти, как би усетил ако има нарушена
изолация? Лично Аз знам че често се стига
до сериози проблеми. Има доста Е31,които
са пламнали в резултат на проблеми
в изолацията. За съжаление този кабел
е спрян от производство:(( Аз мислех да
го сменя но ме хвана страх по отношение
на манипулацията и след консулт с ел техник
с повече от 20 г. опит се отказах:(( а ми се
иска и на мен да го сменя. Иначе и при мен
след подмяна и профилактика на алтернатора
ми показва стойности - 13.88-13.81, това по борда
не съм мерил другаде и преди свалянето пак ми
покаваше тези показания. При Е34 ми показва на
борда 14.20-14.30.
Може ли разликата да идва от това че в Е31 са
2 бр. акумулатора. При пускане на консуматори
а те не са малко пада на 13.45-13.60.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: алтернатор
Петре, при ТДС-а най-малкото няма консумация за постоянно подаване на искра, която мисля че е доста съществена.
Иначе като този кабел е спрян от производство, какво го замества ?
Иначе като този кабел е спрян от производство, какво го замества ?

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: алтернатор
_65536_kb_sec_ написа:Петре, при ТДС-а най-малкото няма консумация за постоянно подаване на искра, която мисля че е доста съществена.
Иначе като този кабел е спрян от производство, какво го замества ?
Стояне да прав си,може би наистина не
може да се прави някакво сравнение.
За сега съм спокоен до някъде защото
трябва да ми го даде като грешка на борда.
Ще направя замерване, а що се касае
до кабела не се заменя с нищо поне аз не
намерих друг номер в програмата. До колкото
знам и съм чел се прави но Аз не се навих
да го правя! Мисля че някъде в Ebay се продаваше
като елементи за монтаж ама колко е сериозно
не мога да кажа...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: алтернатор
При 12 волтовите кабели утечки обикновено не стават, те или работят, или се взривяват.
А тоя кабел дето коментирате си го направете, има доста добри БГ кабели с добра изолация от истински метал, чак пък от ибей
А тоя кабел дето коментирате си го направете, има доста добри БГ кабели с добра изолация от истински метал, чак пък от ибей

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: алтернатор
Що се касае до тези евтините мултицет-чета... мерят си доста вярно... сравнявано с професионални за трицифрени и т.н. суми... разбира се има отклонения в границите на разумното, но като се има впредвид, че са по 5лв... са си перфектни... една забележка: хабят батерийката бързо и когато и поспадне напрежението при мерене на напрежение започва да отчита по-високи стойности...сменяйте им батерията по-често ако имате съмнения... вижте си също така и съпротивлението на черния и червения кабел на самия мултицет, че някои са пълни боклуци и дават високо съпротивление, а от там се сещате... обратното 
Що се касае до алтернатора и напрежението... на мен ми дава 14.1 - 14.2 без значение колко консуматора съм пуснал... просто за миг спада и пак се връща... на отопление, осветление, аудио и т.н. (уточнение - със 140А на Бош алтернатор съм, но и Стоян мисля беше с толкова)... смених само четките на релето точно от такива съображения, а не цялото, ... смених и колектора, упоменат по-горе от колегата... за всеки случай, че едната ролка беше доста поизтрита (но все още не правеше проблеми)...
От опит с едни руски машини помня, че имаше проблем с пад на напрежението при вкл. на консуматори... с чисто ново реле не се оправи, но с пренавиване на статора нещата заспаха... това не съм сигурен дали е общовалидно и за нашите дойчен персоненваген-и
...

Що се касае до алтернатора и напрежението... на мен ми дава 14.1 - 14.2 без значение колко консуматора съм пуснал... просто за миг спада и пак се връща... на отопление, осветление, аудио и т.н. (уточнение - със 140А на Бош алтернатор съм, но и Стоян мисля беше с толкова)... смених само четките на релето точно от такива съображения, а не цялото, ... смених и колектора, упоменат по-горе от колегата... за всеки случай, че едната ролка беше доста поизтрита (но все още не правеше проблеми)...
От опит с едни руски машини помня, че имаше проблем с пад на напрежението при вкл. на консуматори... с чисто ново реле не се оправи, но с пренавиване на статора нещата заспаха... това не съм сигурен дали е общовалидно и за нашите дойчен персоненваген-и

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани