Профилактика на M20B20
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Профилактика на M20B20
Привет, колеги!
Решил съм да направя "профилактика" на мотора и искам да ви попитам какво мога да направя освен да сменя гумичките на клапаните и гарнитурата на капака над тях?
Поздрави
Решил съм да направя "профилактика" на мотора и искам да ви попитам какво мога да направя освен да сменя гумичките на клапаните и гарнитурата на капака над тях?
Поздрави

- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Профилактика на M20B20
Гумичките ясно ама за другото мисля че трябва да си направиш диагностика от сорта на, компресия, верига, картера дали изпуска за да смениш и неговата гарнитура. Ако нещо ти е здраво недей човърка много много. Може да си смениш водната помпа ако е заминала, свещите ако са стари ще имат голям ефект, общо взето такива работи но най-вече провери кое е наред кое не е преди да купуваш и сменяш това е моето мнение.
Re: Профилактика на M20B20
Колега какво имаш предвид под това да проверя веригата и дали картера изпуска?
Ако под верига имаш предвид ангренажа, то моят двигател е с ремък, не с верига
Относно картера - за проверка за теч ли става въпрос, или за картерните газове?
Ако под верига имаш предвид ангренажа, то моят двигател е с ремък, не с верига

Относно картера - за проверка за теч ли става въпрос, или за картерните газове?
- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Профилактика на M20B20



- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Профилактика на M20B20
Колега,защо се вкарваш в филми?Ако не ти харчи масло и нямаш проблеми с него,давай газ и не се занимавай.То ако търсиш с лупа по всеки двигател има какво да се прави,още повече на 20+ ГОДИНИ.Ако имаш усещане че нещо не е на ред,отваряш ревизираш и затваряш.Поздрави.
Re: Профилактика на M20B20
Bavariqtamniska написа:Абе тоз твоя мотор не е ли 6-так?
Шестак е, но е с ремък

@fox1981 - имам съмнения, че поне един цилиндър не работи, затова освен замерването на компресия и смяна на гумички на клапаните се чудя какво друго мога да направя по мотора като профилактика

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Профилактика на M20B20
Значи ако не работи цилиндър е друга работа.Само че не може да спре или да е кои-знае колко по-слаб от гумички на клапани,по-скоро търси причината другаде(клапан,сигменти,токове).То м20 не е с хидравлични повдигачи нали?
- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Профилактика на M20B20
Е вече ако е на 5 цилиндъра отиваш на елкон и ти казват какво имаш за смяна, макар че на по старите мотори трябва някой кабел съвсем да е заминал да остане на 5 цилиндъра или да имаш заминала свещ. Можеш и сам да провериш като си изкараш свещите и кабелите до колкото знам М20В20 не е с 6 бубини, опираш свеща на корпус и пробваш дали дава искра, но наи-сигурно си е при някой добър елкон. Аз лично си смених свещите и колата полетя буквално. Нищо и никаква интервенция която доста хора забравяме но се вижда голяма разлика след подмяна на стари свещи.
Re: Профилактика на M20B20
Значи да разбирам, че друго освен да сменя гумичките на клапаните и гарнитурата на капака няма смисъл да правя?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Профилактика на M20B20
manos написа:Значи да разбирам, че друго освен да сменя гумичките на клапаните и гарнитурата на капака няма смисъл да правя?
Не точно, провери си капачката, палеца и кабелите - обикновенно са много зле + свещи. Другото което е хубаво да провериш е показанията на датчиците за вода и ламбдата. направиш ли тези неща имаш шанса колата да върви малко по-добре и да харчи по-малко

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Профилактика на M20B20
manos написа:Значи да разбирам, че друго освен да сменя гумичките на клапаните и гарнитурата на капака няма смисъл да правя?
Колега аз имах предвид че ако някой цилиндър не работи,най-малкия проблем са ти гумичките на клапани.От тях се получава харч на масло и доста нагар в цилиндрите даа определено влошава и работата но чак да не пали не ми се вярва.Ако не им разбираш отиди някъде при човек на който се доверяваш да я погледне пък да видим.

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Профилактика на M20B20
Първо трябва да откриеш неработещия цилиндър. Вадиш свещта и гледаш в какво състояние е. Почистваш регулираш и я слагаш на друг цилиндър. След това проверяваш кабелите за високо напрежение. Ако всичко е окей, а пак не работи, махаш капака на клапаните и гледаш хлабината на клапаните 0,25мм тряба да е на всички.Мериш компресията на студен мотор, на всички цилиндри. Ако подобрение няма, вадиш впръсквача и го сменяш такъв от друг цилиндър.
Иииииииии ако не тръгне и почваме да мислим
А профилактика е нещо разтегливо. Почваш от смяна на свещи, кабели, палец, капачка реглиране на клапани, минеш през замяна на всички гарнитурки, ангренажен ремък, ролки и стигнеш до отваряне на мотор, мерене с микрометър, смяна на лагери и сегменти.
Разликата е цената
Иииииииии ако не тръгне и почваме да мислим

А профилактика е нещо разтегливо. Почваш от смяна на свещи, кабели, палец, капачка реглиране на клапани, минеш през замяна на всички гарнитурки, ангренажен ремък, ролки и стигнеш до отваряне на мотор, мерене с микрометър, смяна на лагери и сегменти.
Разликата е цената

Re: Профилактика на M20B20
Предстои ми съвсем скоро да сменям ангренажен ремък с ролката, така че при всички положения ще се обърне внимание на агрегата, въпроса е до каква степен 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани