Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
Незнам как да формирам проблема,значи имам преди силикона едни клапи който затварят радиатора да не духа студено към двигателя,това е с цел по бързо постигане на оптимална температура на двигателя и когато загрее те се отварят и вече влиза въздух навътре към двигателя.. тези клапани са на вакум.. Но от скоро спряха да работят стоят в отворено положение само,Капана не е блокирал защото на ръка се мърда без проблеми.. за това си мислех че нещо вакумат на двигателя не е в час? Понже колата почна да ми гасне от време на време горе долу когато се появи този проблем ако може да има нещо общо?
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
нз нищо по проблема ти, но само да вметна че тия клапи се казват жалюзи.


- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
rottweiler написа:нз нищо по проблема ти, но само да вметна че тия клапи се казват жалюзи.
Мерси

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
Има 1 черен клапан, от който излизат маркучлетата за ЕГР и жалюзите. Стои под входящия колектор. Намира се на средата между вакум помпата и сервото за спирачките. Обикновено с времето този клапан се изпича и става трошлив. Първото което му се троши са щуцерите, в които влизат тези маркучи към ЕГР и жалюзите. Та от там може да не ти работят и да ти гасне колата, защото се е разхерметизирала цялата система. Сега и най-лошата част въпросният клапан се продава с целия маркуч от вакум помпата до сервото = 150лв или нещо подобно. На втора употреба не го търси, защото пак ще е изпечен. На мен ми се разпадна буквално в ръцете като го пипнах.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
Сега видях че тоя клапан ми е лепен и на мене,но не би ли следвало като неработи спирачките също да не ми работят?
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
ehot написа:Сега видях че тоя клапан ми е лепен и на мене,но не би ли следвало като неработи спирачките също да не ми работят?
Тц това е възвратен клапан. След него ако си е нагнетено ще имаш спирачки. Ако се преебе маркуча след него обаче - спирачките изчезват и става весело. Педалът се удървя и трябва с 4 крака да го натискаш.
При мен този клапан е сменен с друг от друга кола. Нямам жалюзи и ЕГР съм го премахнал. Все някой ден ще си сложа оригиналния, защото ми е малко по-твърд педала на спирачката и леко ме дразни. До тогава съм с този от др. кола. (мисля, че е от голф 2

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
на мен проблема не ми е главно в това на радиатора с сложното име
ами търся главно проблема в гасненето на колата
би ли обяснил какво общо може да има с гасненето ?


Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?
Мисля двете неща нямат нищо общо. Жалюзите помагат на колата да загрее по бързо, а при изпуснал вакум няма да имаш спирачки. Нито едно от двете ако не работи пак трябва да си трака мотора. Търси проблема в подкачваща помпа и нейната цедка, горивен филтър, път на нафтата и ГНП.
Почваш да ровиш с търсачката и ще разбереш какво да правиш.
Почваш да ровиш с търсачката и ще разбереш какво да правиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани