Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от georgipass » 20 Май 2011, 20:30

Здравейте.... влязла ми е от няколко дена муха в главата да сваля предницата с около 30 мм, не повече. Какви пружини са сложа, без да ми пострада возията, сегашната стойка може да я видите в албума ми...и лично за мен е доста вдигната и чисто визуално вече взе да ме дразни :oops:

П. С Не намерих подобна тема и заради това пускам тази :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от golov_bg » 20 Май 2011, 21:53

е това дето го мислиш няма как да стане едното е винаги за сметка на другото,свалиш ли я с 3см,слагаш по твърди пружини по твърда возия,по добре усещане на пътя,по добра устойчивост,по добра управляемост...нз аз съм със заводско свалена предница и разликата от стандартното окачване до моето(за возията говоря)е доста,веднъж и бях вирнал предницата и тая кола се люшкаше като лодка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от Zubcho » 21 Май 2011, 8:56

Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от georgipass » 21 Май 2011, 11:41

Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата. :)


Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах??? :dunno: Амортисьорите ми са газови Билщайн от най-стандартните мисля, че B4 ги водеха :D И откъде да ги търся най-изгодно? :?:
Последна промяна georgipass на 25 Май 2011, 23:49, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от Zubcho » 21 Май 2011, 13:19

georgipass написа:
Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата. :)


Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах??? :dunno: Амортисьорите ми са газови Билщайн от най-стандартните мисля, че Б2 ги водеха :D И откъде да ги търся най-изгодно? :?:


Каквито и да вземеш, от тези двете марки, няма да объркаш. Аз съм с Вайтек предни и задни. Някъде ги водят по-твърди, но смятам, че е чисто субективно това усещане. 35мм/35мм (предни/задни) надолу.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от georgipass » 21 Май 2011, 13:59

Zubcho написа:
georgipass написа:
Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата. :)


Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах??? :dunno: Амортисьорите ми са газови Билщайн от най-стандартните мисля, че Б2 ги водеха :D И откъде да ги търся най-изгодно? :?:


Каквито и да вземеш, от тези двете марки, няма да объркаш. Аз съм с Вайтек предни и задни. Някъде ги водят по-твърди, но смятам, че е чисто субективно това усещане. 35мм/35мм (предни/задни) надолу.


Откъде и колко парички? :yes: :?: Освен Еbay :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от BULL3T » 21 Май 2011, 14:10

Ако резнеш пружинити ще направиш колата ниска и още по-комфортна... Пробвано е вече и мога да ти кажа,че е много приятно.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от Postman » 21 Май 2011, 14:17

georgipass написа:Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах???

С Eibach няма да запазиш сегашния комфорт. Eibach са в челото на най-твърдите пружини за Е34.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от MaxMeyer » 21 Май 2011, 15:30

Ето инфо с твърдост и милиметри на сваляне при различни известни марки както стоковите и м-техник но за бмв Е28

1. Stock .................................... - ~166 lb/in - 0mm drop (Stock height)

2. M-technik, BMW ..................... - ~193 lb/in - 20mm drop fr/rr

3. Dinan (Stage 1-4, #D100-0417) - ~200-220 lb/in - ~20mm drop fr/rr or 5/8ths to 3/4 in. drop (also Spring Set #D100-0442 - less expensive, for Euro M5/M635)

4. Ireland Engineering ................ - Supposedly duplicates the N/A Dinan springs but with just a bit stiffer front spring.

5. Suspension Technique (#60065) - ~200 lb/in - 20-25mm drop fr/rr

6. Bavarian Autosport .................. - ~200 lb/in - 32mm drop or 1.25 in. drop

7. Alpina .................................... - ~200 lb/in - ~20mm drop

8. Hartge ................................... - ~220-240 lb/in - 35mm drop

9. Eibach ................................... - ~220-240 lb/in - 30mm/35mm drop, or 1.2/1.4 in. drop

10. H&R Springs ........................... - ~220-240 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop

11. Racing Dynamics .................... - ~274 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop

Аз съм с Racing Dynamics 35/20 за Е34 предполагам е същото като при Е28 таблицата.Най твърди са но не е чак толкова развалена возията.Тръска малко повече по неравности но управлението е съвсем друго :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от MaxMeyer » 21 Май 2011, 15:41

Ето и малко инфо за Е34
Springs

There are lot's of different spring manufacturers, the most popular are:

H&R: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)

Eibach: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)
Racing Dynamics: Slightly stiff ride. (1" front - .75" rear)

Bavarian Auto: Close to stock ride. (1.3-1.5" front - 1" rear)

Dinan: Sport spring that almost doesn't lower the car.

M5 springs: front works with any E34. Rear will not work unless you have a self-leveling suspension.

Sach "sporting" kit: bodge turbo gas/Shach spec Eibach springs, not as stiff as the bilstein/Other spring combination. (1.25" drop front). It seems that on the 540i, it created a drop of 2" front and 1.25" rear...

What shocks with what springs, form the less stiff to the stiffer ride:
Original ride: Original springs or Bavauto springs with Boge
Slightly stiffer ride: Original springs or Racing Dynamics springs with Bilsteins HD.
Moderately stiff ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Boge.
Moderately stiffer ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Bilsteins Sports/HD.
Adjustable stiffness: Dinan stage I (tiny drop) or use Koni shocks (expensive).

Basically if you want to lower the car and keep the OEM ride, go with the Bavauto springs.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от georgipass » 21 Май 2011, 21:15

Благодаря за инормацията, пуснал съм тема в купува :yes: Да видим какви оферти ще излязат :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от MaxMeyer » 21 Май 2011, 22:35

Basically if you want to lower the car and keep the OEM ride, go with the Bavauto springs.
Това изречение да го имаш в предвид защото то е точен отговор на това което питаш :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от georgipass » 25 Май 2011, 10:50

Въпрос...намерих предни пружини от М5.... по какво мога да разбера , че са точно от М5 , т.е височина спрямо стоковите, брой навивки??? :roll: Някой , ако има размерите да каже ;)
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от err0r » 25 Май 2011, 11:41

На един приятел на колата сложихме пружини от М5 отпред и стана приятно стегната, но не кофти корава. Целта бе снижаване и втвърдяване, мисля, че се получи. :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 17.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i

Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?

Мнение от Maratilov e34 » 30 Май 2011, 18:52

Колега извиняваи че ти ползвам темата но искам да се обрна към колегите .Моита е34 съшто искам да я смъкна малко отпред и проблем ли штее ако резна прожините и колко горе доло да одрежа от неи но и поне малко да се запази возията .
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook