Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Здравейте.... влязла ми е от няколко дена муха в главата да сваля предницата с около 30 мм, не повече. Какви пружини са сложа, без да ми пострада возията, сегашната стойка може да я видите в албума ми...и лично за мен е доста вдигната и чисто визуално вече взе да ме дразни
П. С Не намерих подобна тема и заради това пускам тази

П. С Не намерих подобна тема и заради това пускам тази

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
е това дето го мислиш няма как да стане едното е винаги за сметка на другото,свалиш ли я с 3см,слагаш по твърди пружини по твърда возия,по добре усещане на пътя,по добра устойчивост,по добра управляемост...нз аз съм със заводско свалена предница и разликата от стандартното окачване до моето(за возията говоря)е доста,веднъж и бях вирнал предницата и тая кола се люшкаше като лодка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата.
Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах???



Последна промяна georgipass на 25 Май 2011, 23:49, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
georgipass написа:Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата.
Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах???Амортисьорите ми са газови Билщайн от най-стандартните мисля, че Б2 ги водеха
И откъде да ги търся най-изгодно?
Каквито и да вземеш, от тези двете марки, няма да объркаш. Аз съм с Вайтек предни и задни. Някъде ги водят по-твърди, но смятам, че е чисто субективно това усещане. 35мм/35мм (предни/задни) надолу.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Zubcho написа:georgipass написа:Zubcho написа:Спокойно, няма да ти се влоши толкова возията след като сложиш по-ниски пружини. Само ще ти стане по-стабилна колата.
Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах???Амортисьорите ми са газови Билщайн от най-стандартните мисля, че Б2 ги водеха
И откъде да ги търся най-изгодно?
Каквито и да вземеш, от тези двете марки, няма да объркаш. Аз съм с Вайтек предни и задни. Някъде ги водят по-твърди, но смятам, че е чисто субективно това усещане. 35мм/35мм (предни/задни) надолу.
Откъде и колко парички?



- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Ако резнеш пружинити ще направиш колата ниска и още по-комфортна... Пробвано е вече и мога да ти кажа,че е много приятно.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
georgipass написа:Да , това е целта сега ако можете да ми кажете какви Вайтек или Айбах???
С Eibach няма да запазиш сегашния комфорт. Eibach са в челото на най-твърдите пружини за Е34.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Ето инфо с твърдост и милиметри на сваляне при различни известни марки както стоковите и м-техник но за бмв Е28
1. Stock .................................... - ~166 lb/in - 0mm drop (Stock height)
2. M-technik, BMW ..................... - ~193 lb/in - 20mm drop fr/rr
3. Dinan (Stage 1-4, #D100-0417) - ~200-220 lb/in - ~20mm drop fr/rr or 5/8ths to 3/4 in. drop (also Spring Set #D100-0442 - less expensive, for Euro M5/M635)
4. Ireland Engineering ................ - Supposedly duplicates the N/A Dinan springs but with just a bit stiffer front spring.
5. Suspension Technique (#60065) - ~200 lb/in - 20-25mm drop fr/rr
6. Bavarian Autosport .................. - ~200 lb/in - 32mm drop or 1.25 in. drop
7. Alpina .................................... - ~200 lb/in - ~20mm drop
8. Hartge ................................... - ~220-240 lb/in - 35mm drop
9. Eibach ................................... - ~220-240 lb/in - 30mm/35mm drop, or 1.2/1.4 in. drop
10. H&R Springs ........................... - ~220-240 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop
11. Racing Dynamics .................... - ~274 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop
Аз съм с Racing Dynamics 35/20 за Е34 предполагам е същото като при Е28 таблицата.Най твърди са но не е чак толкова развалена возията.Тръска малко повече по неравности но управлението е съвсем друго
1. Stock .................................... - ~166 lb/in - 0mm drop (Stock height)
2. M-technik, BMW ..................... - ~193 lb/in - 20mm drop fr/rr
3. Dinan (Stage 1-4, #D100-0417) - ~200-220 lb/in - ~20mm drop fr/rr or 5/8ths to 3/4 in. drop (also Spring Set #D100-0442 - less expensive, for Euro M5/M635)
4. Ireland Engineering ................ - Supposedly duplicates the N/A Dinan springs but with just a bit stiffer front spring.
5. Suspension Technique (#60065) - ~200 lb/in - 20-25mm drop fr/rr
6. Bavarian Autosport .................. - ~200 lb/in - 32mm drop or 1.25 in. drop
7. Alpina .................................... - ~200 lb/in - ~20mm drop
8. Hartge ................................... - ~220-240 lb/in - 35mm drop
9. Eibach ................................... - ~220-240 lb/in - 30mm/35mm drop, or 1.2/1.4 in. drop
10. H&R Springs ........................... - ~220-240 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop
11. Racing Dynamics .................... - ~274 lb/in - 32mm drop, or 1.25 in. drop
Аз съм с Racing Dynamics 35/20 за Е34 предполагам е същото като при Е28 таблицата.Най твърди са но не е чак толкова развалена возията.Тръска малко повече по неравности но управлението е съвсем друго


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Ето и малко инфо за Е34
Springs
There are lot's of different spring manufacturers, the most popular are:
H&R: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)
Eibach: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)
Racing Dynamics: Slightly stiff ride. (1" front - .75" rear)
Bavarian Auto: Close to stock ride. (1.3-1.5" front - 1" rear)
Dinan: Sport spring that almost doesn't lower the car.
M5 springs: front works with any E34. Rear will not work unless you have a self-leveling suspension.
Sach "sporting" kit: bodge turbo gas/Shach spec Eibach springs, not as stiff as the bilstein/Other spring combination. (1.25" drop front). It seems that on the 540i, it created a drop of 2" front and 1.25" rear...
What shocks with what springs, form the less stiff to the stiffer ride:
Original ride: Original springs or Bavauto springs with Boge
Slightly stiffer ride: Original springs or Racing Dynamics springs with Bilsteins HD.
Moderately stiff ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Boge.
Moderately stiffer ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Bilsteins Sports/HD.
Adjustable stiffness: Dinan stage I (tiny drop) or use Koni shocks (expensive).
Basically if you want to lower the car and keep the OEM ride, go with the Bavauto springs.
Springs
There are lot's of different spring manufacturers, the most popular are:
H&R: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)
Eibach: Moderately stiff ride. (1.3" front - 1" rear)
Racing Dynamics: Slightly stiff ride. (1" front - .75" rear)
Bavarian Auto: Close to stock ride. (1.3-1.5" front - 1" rear)
Dinan: Sport spring that almost doesn't lower the car.
M5 springs: front works with any E34. Rear will not work unless you have a self-leveling suspension.
Sach "sporting" kit: bodge turbo gas/Shach spec Eibach springs, not as stiff as the bilstein/Other spring combination. (1.25" drop front). It seems that on the 540i, it created a drop of 2" front and 1.25" rear...
What shocks with what springs, form the less stiff to the stiffer ride:
Original ride: Original springs or Bavauto springs with Boge
Slightly stiffer ride: Original springs or Racing Dynamics springs with Bilsteins HD.
Moderately stiff ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Boge.
Moderately stiffer ride: H&R or Eibach or Racing Dynamics springs with Bilsteins Sports/HD.
Adjustable stiffness: Dinan stage I (tiny drop) or use Koni shocks (expensive).
Basically if you want to lower the car and keep the OEM ride, go with the Bavauto springs.

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Благодаря за инормацията, пуснал съм тема в купува
Да видим какви оферти ще излязат 


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Basically if you want to lower the car and keep the OEM ride, go with the Bavauto springs.
Това изречение да го имаш в предвид защото то е точен отговор на това което питаш
Това изречение да го имаш в предвид защото то е точен отговор на това което питаш


- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Въпрос...намерих предни пружини от М5.... по какво мога да разбера , че са точно от М5 , т.е височина спрямо стоковите, брой навивки???
Някой , ако има размерите да каже 


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
На един приятел на колата сложихме пружини от М5 отпред и стана приятно стегната, но не кофти корава. Целта бе снижаване и втвърдяване, мисля, че се получи. 


- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Сваляне на предницата със запазване на комфорта?
Колега извиняваи че ти ползвам темата но искам да се обрна към колегите .Моита е34 съшто искам да я смъкна малко отпред и проблем ли штее ако резна прожините и колко горе доло да одрежа от неи но и поне малко да се запази возията .
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани