Съединител проблем... - РЕШЕНО!
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Съединител проблем... - РЕШЕНО!
Колеги, смених съединителя - по-точно феродов диск и аксиален лагер, заедно с вилката, която го натиска от М20Б20 (същите са поне според мен а и не само според мен, ако не е така някой да ме поправи!),.....Проблема е, че след сглобяване, колата не иска да включва на скорост, обезвъздушил съм добре, не излиза никакъв въздух и според мен натиска помпата, полезния ход на педала започва още почти отгоре чак до долу, всмисъл не е мек и няма почти празен ход. Смених долната помпа, след като не се оправи и с нея, смених и горната - също не се оправи, колата продължава да не включва. Като я изгася си включва, на кутията нищо й няма...Някви други предложения ?
Колата е Е34 М50Б20, кутия Getrag 220

Колата е Е34 М50Б20, кутия Getrag 220
Последна промяна net_master на 20 Май 2011, 20:22, променена общо 1 път
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Съединител проблем...
Провлича някаде съединителя щом на изгасен мотор включваш без проблем за мен това е проблема!Същото го правеше и микробуса ми-просто не беше точният феродов диск!!!Успех!
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
Pesho_1 написа:Провлича някаде съединителя щом на изгасен мотор включваш без проблем за мен това е проблема!Същото го правеше и микробуса ми-просто не беше точният феродов диск!!!Успех!
Ами колата се опитва да тръгне леко като натискам за да влезе скоростта...обаче феродовия диск е същия..

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Съединител проблем...
А има ли вариант да сте сложили феродовия диск на обратно-предполагам знаете ,че има значение как се слага!
На самия диск го пише!
Успех!
На самия диск го пише!
Успех!
BMW Service Team
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
IAV написа:А има ли вариант да сте сложили феродовия диск на обратно-предполагам знаете ,че има значение как се слага!
На самия диск го пише!
Успех!
А предполагам знаеш, че като го обърнеш на обратно и понеже е по-издут и опира в болтовете на маховика? Сиреч няма как да го сложиш на обратно
Re: Съединител проблем...
Без никакви претенции за компетентност, мисля че проблемът е във вилката. Ако вземем вилките за демпферен и бездемпферен маховик за М50, те се различават помежду си и се появява стържене и неизключване ако се сложи демпферна вилка на бездемпферен комплект. Подозирам, че при микса, който сте направили, е възможно вилката да е причината.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
Postman написа:Без никакви претенции за компетентност, мисля че проблемът е във вилката. Ако вземем вилките за демпферен и бездемпферен маховик за М50, те се различават помежду си и се появява стържене и неизключване ако се сложи демпферна вилка на бездемпферен комплект. Подозирам, че при микса, който сте направили, е възможно вилката да е причината.
Интересно аз като ги гледах са еднакво дебели, дълги....и изобщо еднакви

Re: Съединител проблем...
И за М50 демпферната и бездемпферната вилки изглеждат еднакви, но демпферната опира в притискателния диск при натискане ако е сложен комплект за бездемпферен маховик (това се отнася за Е36 или поне за една конкретна кола). Като слагах на моята кола бездемпферен маховик си купих и нова вилка от Дару (беше 19 лв), та при мен се получи от първия път. Като огледах вилките, разликата е минимална и човек едва ли би огледал по-обстойно ако не знае предварително, така че да види къде и с колко се различават.
Отново - никакви претенции за достоверност ако го отнесем към твоя случай.
Отново - никакви претенции за достоверност ако го отнесем към твоя случай.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
Postman написа:И за М50 демпферната и бездемпферната вилки изглеждат еднакви, но демпферната опира в притискателния диск при натискане ако е сложен комплект за бездемпферен маховик (това се отнася за Е36 или поне за една конкретна кола). Като слагах на моята кола бездемпферен маховик си купих и нова вилка от Дару (беше 19 лв), та при мен се получи от първия път. Като огледах вилките, разликата е минимална и човек едва ли би огледал по-обстойно ако не знае предварително, така че да види къде и с колко се различават.
Отново - никакви претенции за достоверност ако го отнесем към твоя случай.
Разбрах, значи моята вилка е свалена от М20 и я слагам на М50 с демпферен маховик явно, понеже колата е с климатроник, та вилките според мен бяха еднакви, но след като опитам с нова помпа (и отново не стане


и П.С. какво общо има маховика дали е демпферен или не, като тя вилката е зад аксиалния лагер....освен маховика да е по-дебел и да скъсява разстоянието, откъдето пък ще се компренсира от по-тънка вилка...ако успях да обясня

Re: Съединител проблем...
net_master написа:и П.С. какво общо има маховика дали е демпферен или не, като тя вилката е зад аксиалния лагер....освен маховика да е по-дебел и да скъсява разстоянието, откъдето пък ще се компренсира от по-тънка вилка...ако успях да обясня
Точно това е разликата при М50 - контурът на въртящия се пакет е разположен по-близко до вилката, когато тя натиска притискателния диск, Поради това профилът на вилката е съвсем малко променен, за да не опира тя във въртящия се притискателен диск. Ако се окаже, че това е проблемът, не мога да ти кажа с коя вилка ще го решиш.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
Postman написа:Значи бил майсторът, а не вилката...
Пита се в задачата защо майсторът не е видял първия път. Възможно ли е да не е било така при първото сваляне? А примерно после при въртенето докато опитвам да се е получило...

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Съединител проблем...
Проблемът решен - с новия притискател и супер як начин за обезвъздушаване, който мисля да запазя в тайна, да не би откривателят му да ме съди за разгласяването му
Благодаря на всички за мненията - темата може да се заключва ако преценят модераторите

Благодаря на всички за мненията - темата може да се заключва ако преценят модераторите
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Съединител проблем... - РЕШЕНО!
ее тия тайни кажи как нали затва да знаем,питам понеже ме чака същото правене..
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани