Високи обороти,ниска мощност

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 04 Май 2011, 23:36

Здравейте колеги нов съм във форума.Карам БМВ 525 тдс комби 1992г. та въпроса ми е че колата когато я запаля няма значение кога е сутрин или след това държи около хиляда оборота докато загрее прави някакви претрисания цялата кола се тресе даже и самия аз а и колата ми според мен няма няма мощност карал съм и други като моята и имат по-голяма тяга.Малко объркано пиша но ..смених турбината преди половин година малко се подобри вървежа но пак не е нормално

-----------------------

Колега добре дошъл и успех във форума :yes:

Ще те помоля да слагаш заглавия на темите които да подсказват за проблема.
Това ще помогне и на теб когато очакваш отговор и на други колеги които с търсачката се опитват да намерят информация по сходен проблем

tsb_bg
Баварец вадя от гараж...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от vladobate » 05 Май 2011, 0:54

Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена . Обърни внимание на това пуши ли какво като цвят , студена и топла при настъпване повечко също. И не разбрах кат загрее падат ли оборотите, като подадеш газ на място и пуснеш педала има ли го това претрисане и бавно ли пада стрелката на оборотомера или напротив. Иначе и ние можем да питаме не по-малко :D . Просто трябва повече инфо за да има и конкретни отговори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 05 Май 2011, 13:58

ами да светва си всеки път като е студена първите секунди от както съм я запалил пуши много малко и то черен пушек.Като е студена не я натискам жал ми е иначе като я топла я натискам вади пушек от 4 хиляди оборота нагоре и то сравнително малко в сравнение с другите дизели .А за претрисането като загрее си падат малко оборотите като подам газ на място и пусна педала си претриса пак от време на време
Баварец вадя от гараж...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от rottweiler » 05 Май 2011, 19:59

vladobate написа:Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена

:OT: това индикация за какво е? В смисъл като свети постоянно при палене топла/студена?
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от vladobate » 05 Май 2011, 23:01

rottweiler написа:
vladobate написа:Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена

:OT: това индикация за какво е? В смисъл като свети постоянно при палене топла/студена?

Това в индикация за извадена букса ( или прекъсната ел. верига между датчика и компа ) на датчик номер 8 от схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... hed_parts/ . Той подава инфо на ДДЕ за темп. на двигателя и когато тези показания не са коректни става "каша-маша" , по-високи обороти , неравномерна работа , по-висок разход, загуба на мощност ( има нещо като "системка" дет не позволява да се форсира мотора докат загрее и е по-мудничка ) , работи авансатора постоянно въобще всичко характерно за студения старт ама посоянно. Има датчик номер 7 от схемата дет дава инфо специално за таблото и там всичко ще си е наред щото и датчика е обаче това няма нищо общо с информацията която получава компа ( той си мисли че е студен двигателя ). Има и вариант някой да си е играл и поставил "устройство" което лже компа да подгрява всеки път щото примерно е спряла да пали топличка. Та варианти разни , но най-напред трябва да се проследи за евентуален фал във връзката датчик-компютър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 06 Май 2011, 20:28

а и си няма тяга :cry: скоро ще отида да я прегледат някой от Бургас да предложи добър майстор
Баварец вадя от гараж...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 06 Май 2011, 23:50

искам също да попитам друг въпрос който не е свързан по темата. Направих този тест с завъртането на ключа на контакт и натискането на педала, лампата премигна един път със пауза и 30 бързо и пак едно с пауза ще съм много благодарен ако ми кажете какъв е проблема
Баварец вадя от гараж...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от vladobate » 07 Май 2011, 22:34

Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 07 Май 2011, 23:42

да 29 са и едно последно с пауза
Баварец вадя от гараж...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Dido73 » 08 Май 2011, 9:38

vladobate написа:Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.



Владо-обясни баце повечко за този тест че до сега не бях чувал за него и какви точно проблеми можеш точно да откриеш с него,и как точно се прави. :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.01.2011
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от kraiso » 08 Май 2011, 11:04

Надявам се със смяната на турбината си проверил всички турбо пътища, дали някуде няма загуба на налягане?!?? :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 08 Май 2011, 11:06

ами не съм го сменял лично но имаше си голяма разлика но човека каза че по принцип трябва да върви много повече каза че ако се смени веригата и се центроват блоковете ако не се лъжа ще се промени коренно вървежа
Баварец вадя от гараж...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от rottweiler » 08 Май 2011, 13:30

Dido73 написа:
vladobate написа:Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.



Владо-обясни баце повечко за този тест че до сега не бях чувал за него и какви точно проблеми можеш точно да откриеш с него,и как точно се прави. :help: :help:

важните теми, колега. Не напразно са закачени горе.
цък
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от vladobate » 08 Май 2011, 22:11

Mitko_Bs1 написа:ами не съм го сменял лично но имаше си голяма разлика но човека каза че по принцип трябва да върви много повече каза че ако се смени веригата и се центроват блоковете ако не се лъжа ще се промени коренно вървежа

Колега , без майтап смени си майстора и не щото не е добър ами точно за твойта мъка не го бива или не иска да ти обяснява и ще те върти на шиш как си иска. Това за което питаш е много разисквано и ти трябва доста време за да попрочетеш и да осмислиш за да си обясниш някои неща дотолкова че да прецениш лой майстор може да ти свърши работа и кой само си прави вятър на устата . Та как те убеждават да си сменяш веригата като не пишеш точно какви са констатациите по измерени прредварения , центровка разпределителен вал проверена ли е и колко е аджеба предварението на ГНП та да се направи извод за смяна на вериги. Ами не се улисвай така щото едни вериги само не са ами и още сума ти части които струват пари , зъбни колела , водачи , хидравличен обтегач , половината кола се разглобява , и накрая пак си трябва центровка та що да се не почне от нея и да се направи как трябва и ако трябва корекции та нали затова са 'майстори' а не само 'маане' . е има въздух. След това се проверява нормално ли е горивоподаването към ГНП и накрая вече с апаратура се мерят центровки , предварения , ъгли на впръскване та да е сигурно че е като по учебник или ако не е в кой възел ( система ) е проблема за понижената мощност. Всичко друго с ала-бала приказки и предположения само ще ти точи парите без крайни резултати и изводи за проверени системи и центровки. Мастор си требе да ти я подхване и постави точна диагноса , а не ако сменим това онова сигурно ще стане работата и после , а не било от него значи ще е друго. Доколко е завъртяна помпата към двигателя , пали ли трудно топла , има и други индикации за разтеглени ( износена ангренажна система ) вериги та от една немощ да се фърляш ей така на едни има няма 1000 и кусур лева. То и за 1 левче ( за мъркуч ) и 5 минути работа ( с бирата ) пак може да ти доде пауър ама някой да ти каже сменяйвериги ей така все едно ти вика смени горивен филтър не мога го разбера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 4.05.2011
Мечтае да кара: на Игор колите

Re: Високи обороти,ниска мощност

Мнение от Mitko_Bs1 » 16 Юни 2011, 17:24

проблема най накрая е решен благодарение на Игор в Черни Връх смяна на веригите и повдигачи... на колата и се подобри много вървежа, не гасне с включен климатик ,по тиха е и по стегната :driving: ...... Бях ходил преди това на БОШ казаха ми помпата но не можели да направят нищо по въпроса.. ходих при Франц Сервиза там ми казаха 3 неща Помпа,вериги и дюзи ходих и много отдавна на 5-ти км при Митко той беше категоричен че е от помпата но.. :ok: :driving: :driving: :driving:
Баварец вадя от гараж...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook