Високи обороти,ниска мощност
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Високи обороти,ниска мощност
Здравейте колеги нов съм във форума.Карам БМВ 525 тдс комби 1992г. та въпроса ми е че колата когато я запаля няма значение кога е сутрин или след това държи около хиляда оборота докато загрее прави някакви претрисания цялата кола се тресе даже и самия аз а и колата ми според мен няма няма мощност карал съм и други като моята и имат по-голяма тяга.Малко объркано пиша но ..смених турбината преди половин година малко се подобри вървежа но пак не е нормално
-----------------------
Колега добре дошъл и успех във форума
Ще те помоля да слагаш заглавия на темите които да подсказват за проблема.
Това ще помогне и на теб когато очакваш отговор и на други колеги които с търсачката се опитват да намерят информация по сходен проблем
tsb_bg
-----------------------
Колега добре дошъл и успех във форума

Ще те помоля да слагаш заглавия на темите които да подсказват за проблема.
Това ще помогне и на теб когато очакваш отговор и на други колеги които с търсачката се опитват да намерят информация по сходен проблем
tsb_bg
Баварец вадя от гараж...
Re: Високи обороти,ниска мощност
Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена . Обърни внимание на това пуши ли какво като цвят , студена и топла при настъпване повечко също. И не разбрах кат загрее падат ли оборотите, като подадеш газ на място и пуснеш педала има ли го това претрисане и бавно ли пада стрелката на оборотомера или напротив. Иначе и ние можем да питаме не по-малко
. Просто трябва повече инфо за да има и конкретни отговори.

- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Високи обороти,ниска мощност
ами да светва си всеки път като е студена първите секунди от както съм я запалил пуши много малко и то черен пушек.Като е студена не я натискам жал ми е иначе като я топла я натискам вади пушек от 4 хиляди оборота нагоре и то сравнително малко в сравнение с другите дизели .А за претрисането като загрее си падат малко оборотите като подам газ на място и пусна педала си претриса пак от време на време
Баварец вадя от гараж...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Високи обороти,ниска мощност
vladobate написа:Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена



Re: Високи обороти,ниска мощност
rottweiler написа:vladobate написа:Лампата за подгрева винаги ли ти светва като палиш , няма значение топла студена
това индикация за какво е? В смисъл като свети постоянно при палене топла/студена?
Това в индикация за извадена букса ( или прекъсната ел. верига между датчика и компа ) на датчик номер 8 от схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... hed_parts/ . Той подава инфо на ДДЕ за темп. на двигателя и когато тези показания не са коректни става "каша-маша" , по-високи обороти , неравномерна работа , по-висок разход, загуба на мощност ( има нещо като "системка" дет не позволява да се форсира мотора докат загрее и е по-мудничка ) , работи авансатора постоянно въобще всичко характерно за студения старт ама посоянно. Има датчик номер 7 от схемата дет дава инфо специално за таблото и там всичко ще си е наред щото и датчика е обаче това няма нищо общо с информацията която получава компа ( той си мисли че е студен двигателя ). Има и вариант някой да си е играл и поставил "устройство" което лже компа да подгрява всеки път щото примерно е спряла да пали топличка. Та варианти разни , но най-напред трябва да се проследи за евентуален фал във връзката датчик-компютър.
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Високи обороти,ниска мощност
а и си няма тяга
скоро ще отида да я прегледат някой от Бургас да предложи добър майстор

Баварец вадя от гараж...
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Високи обороти,ниска мощност
искам също да попитам друг въпрос който не е свързан по темата. Направих този тест с завъртането на ключа на контакт и натискането на педала, лампата премигна един път със пауза и 30 бързо и пак едно с пауза ще съм много благодарен ако ми кажете какъв е проблема
Баварец вадя от гараж...
Re: Високи обороти,ниска мощност
Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.
Re: Високи обороти,ниска мощност
vladobate написа:Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.
Владо-обясни баце повечко за този тест че до сега не бях чувал за него и какви точно проблеми можеш точно да откриеш с него,и как точно се прави.


Re: Високи обороти,ниска мощност
Надявам се със смяната на турбината си проверил всички турбо пътища, дали някуде няма загуба на налягане?!?? 

- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Високи обороти,ниска мощност
ами не съм го сменял лично но имаше си голяма разлика но човека каза че по принцип трябва да върви много повече каза че ако се смени веригата и се центроват блоковете ако не се лъжа ще се промени коренно вървежа
Баварец вадя от гараж...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Високи обороти,ниска мощност
Dido73 написа:vladobate написа:Колега доста грешки съм отчел по метода , но с такъв номер 30 не съм срещал никога пък и не разбирам добре това в обясненето ти за това че след преброените 30 светвания имаш пауза и пак присветване. При мен не беше така , имам едно присветване ( задължително е за начало на теста и после се броят премигванията за евентуалната записана грешка. И да не би да не броиш правилно ( трудничко е все пак кат са повече миганията ) и да са 29 на брой което е това: 29-vehicle speed sensor
, демек дава го винаги щото колата е спряла и не се движи тъй че е нормално не е дефект.Иначе за майстор този човек от форума memberlist.php?mode=viewprofile&u=21285 , не познавам лично , но постовете му не са празни и май си бачка и то добре . Успех.
Владо-обясни баце повечко за този тест че до сега не бях чувал за него и какви точно проблеми можеш точно да откриеш с него,и как точно се прави.![]()
важните теми, колега. Не напразно са закачени горе.
цък


Re: Високи обороти,ниска мощност
Mitko_Bs1 написа:ами не съм го сменял лично но имаше си голяма разлика но човека каза че по принцип трябва да върви много повече каза че ако се смени веригата и се центроват блоковете ако не се лъжа ще се промени коренно вървежа
Колега , без майтап смени си майстора и не щото не е добър ами точно за твойта мъка не го бива или не иска да ти обяснява и ще те върти на шиш как си иска. Това за което питаш е много разисквано и ти трябва доста време за да попрочетеш и да осмислиш за да си обясниш някои неща дотолкова че да прецениш лой майстор може да ти свърши работа и кой само си прави вятър на устата . Та как те убеждават да си сменяш веригата като не пишеш точно какви са констатациите по измерени прредварения , центровка разпределителен вал проверена ли е и колко е аджеба предварението на ГНП та да се направи извод за смяна на вериги. Ами не се улисвай така щото едни вериги само не са ами и още сума ти части които струват пари , зъбни колела , водачи , хидравличен обтегач , половината кола се разглобява , и накрая пак си трябва центровка та що да се не почне от нея и да се направи как трябва и ако трябва корекции та нали затова са 'майстори' а не само 'маане' . е има въздух. След това се проверява нормално ли е горивоподаването към ГНП и накрая вече с апаратура се мерят центровки , предварения , ъгли на впръскване та да е сигурно че е като по учебник или ако не е в кой възел ( система ) е проблема за понижената мощност. Всичко друго с ала-бала приказки и предположения само ще ти точи парите без крайни резултати и изводи за проверени системи и центровки. Мастор си требе да ти я подхване и постави точна диагноса , а не ако сменим това онова сигурно ще стане работата и после , а не било от него значи ще е друго. Доколко е завъртяна помпата към двигателя , пали ли трудно топла , има и други индикации за разтеглени ( износена ангренажна система ) вериги та от една немощ да се фърляш ей така на едни има няма 1000 и кусур лева. То и за 1 левче ( за мъркуч ) и 5 минути работа ( с бирата ) пак може да ти доде пауър ама някой да ти каже сменяйвериги ей така все едно ти вика смени горивен филтър не мога го разбера.
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Високи обороти,ниска мощност
проблема най накрая е решен благодарение на Игор в Черни Връх смяна на веригите и повдигачи... на колата и се подобри много вървежа, не гасне с включен климатик ,по тиха е и по стегната
...... Бях ходил преди това на БОШ казаха ми помпата но не можели да направят нищо по въпроса.. ходих при Франц Сервиза там ми казаха 3 неща Помпа,вериги и дюзи ходих и много отдавна на 5-ти км при Митко той беше категоричен че е от помпата но..






Баварец вадя от гараж...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани