Проблем запалване
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- stefanvukov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.01.2011
- Пол: Мъж
Проблем запалване
Имам проблем с 520 бмв,е34,ванос,м50б20,1994 година сименс електроника.Не пали студена и тресе на свободен ход.Газов инжекцион.Помогнете ако можете
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем запалване
То че ще е диагностика спор няма, но не я карай при разни случайни самосвирковци, че само ще ти вземат парите за измислени диагнози.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем запалване
stefanvukov написа:Имам проблем с 520 бмв,е34,ванос,м50б20,1994 година сименс електроника.Не пали студена и тресе на свободен ход.Газов инжекцион.Помогнете ако можете
Смени си температурния датчик като за начало и си виж свещите,някои лула и бобина...
тия диагностики на е34 като знам кво показват....

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем запалване
Ми какво да покажат на кола на 20 години с 2 датчика на кръст...
Тези коли се ремонтират като Лада, а не като S-class-а
Аз също съм фен, не ме разбирайте погрешно... радвам се че имате желание да си гледате колите, но бъдете реалисти.
Тези коли се ремонтират като Лада, а не като S-class-а

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем запалване
Колега, някои хора тук са имали и Лади....., а даже и по няколко. Ладата не се ремонтира, това е животно
Не се разваля, не спира да върви, не гори... а бе, истински сибирски автомобил.
А за диатностиката- прав си! Показва квото си иска, на всеки различен комп-различно. Но не трябва да се тръгва от свещи, че всеки майстор те кара да купуваш свещи и лули, а в повечето пъти не е нужно. Колегата да земе да я кара само на бензин, тогава може да му се помогне от тука. С газта все филми.. Като и се намери кусура на бензин, та вземе, че тръгне, тогава ще и се дири проблема с газта.
Та съвета ми конкретно- колега, покарай малко на бензин, без да минаваш на газ! Тогава да се опитаме да помогнем кой с каквото може. Поздрави

А за диатностиката- прав си! Показва квото си иска, на всеки различен комп-различно. Но не трябва да се тръгва от свещи, че всеки майстор те кара да купуваш свещи и лули, а в повечето пъти не е нужно. Колегата да земе да я кара само на бензин, тогава може да му се помогне от тука. С газта все филми.. Като и се намери кусура на бензин, та вземе, че тръгне, тогава ще и се дири проблема с газта.
Та съвета ми конкретно- колега, покарай малко на бензин, без да минаваш на газ! Тогава да се опитаме да помогнем кой с каквото може. Поздрави

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем запалване
Аз такива майстори дето говорят на изуст и те пращат да купуваш каквото и да било им тегля майните веднага! Една свещ като я погледнеш (в 90% от случаите) веднага виждаш дали е за смяна или не! Аз лично имам професионална квалификация за това, но истината е, че трябва много повече-четене и практика... в момента повечето са квартални (гаражни), самоуки "майстори"... няма за какво да се сърдите на такива, като ходите при тях...
Аз също съм имал лада pepitoooooooooo.. че и полски фиат... 3 години съм го карал и ремонтирал... то там се научава какво е двигател и как работи...
както и да е... аз бях спрял да пиша в този форум поради няколко причини, но пак се отплеснах...
Аз също съм имал лада pepitoooooooooo.. че и полски фиат... 3 години съм го карал и ремонтирал... то там се научава какво е двигател и как работи...
както и да е... аз бях спрял да пиша в този форум поради няколко причини, но пак се отплеснах...
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Проблем запалване
Колега като си с газово се замисли защо не пали студена на газ? Отговора газта е студена и като е запалиш сутринта студена и ти замръзва изпаритела и дюзата през която минава газта. Един съвет преди да ходиш по сервизи да ти разбазикат колата. Когато сутрин палиш колата вместо да минаваш на газ я остави 10-15 мин да поработи на бензин. След това прехвърли на газ и си карай. За претрисането студена предполагам, че трябва да се оправи така. Казвам ти го това защото и аз имам кола на газ не е БМВ-то и правеше същите мизерии и така се оправи. От друга страна вземи обясни кога го прави това. Палиш я студена на газ или бензин или бензин и веднага на газ и гасне? Претриса на бензин ли на газ ли или и на двете? Провери си вакумите и гофрирания маркуч след дебитомера, да не взима въздух от някъде.
Хайде успех и пиши какво е било!
Хайде успех и пиши какво е било!
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Проблем запалване


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Проблем запалване
много ми е интересно защо всички плюят диагностиката, при положение, че и от м20 се вадят живи данни ама няма нищо
за района на пловдив на лично мога да дам информация, за да не звучи като реклама.

- stefanvukov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.01.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем запалване
Благодаря за съветите.Повечето от нещата са направени.Сменени са бобони,свещи,темтературен датчик на двигателя,Датчик на Хол(разпределителен Вал)Колата е газов инжекцион,така че пали винаги на бензин.Диагностиката и всички горепосочени смени само я разбъзикаха,като се изрази тук един колега.Сега освен ,че не пали,тресе на газ ами започна да ми гасне в движение,променя си оборотите на свободен ход и на газ и на бензин,разхода се покачи значително,съединителя не е като хората.В един от сервизите се кълнат че е от Ванос системата,един познат че е бензиновата помпа или релето към нея?Карах я и на бензин само,не.Ключа не съм се занимавал с него,но и това ще направя.Близо съм до момента да си купя друга.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем запалване
А бе колега, защо се мъчиш, не мога да разбера. Е, то е вярно- само от написаното не можеш да отсееш кой си има понятие кво пише. Нито можеш по приказките на алчните гадни пе*али /майстори, дето само развалят всичко дето те радва и заради които започнах да се цапам с коли, че все разваляха моята, като ида за нещо дребно/, да разбереш дали си имат понятие изобщо от философските теми, дето най-умеят да развиват.
Минал съм ти по пътя-много, много отдавна. Въпреки, че си с газов инжекцион, колата има опция да върви само на бензин. Докато не го направиш ТОВА, няма да може да ти се помогне и не само, че ще си на крачка, ми току-виж си я изтъргувал на безценица, да се "отървеш" и си взел някой друг барутник, както всички ние правим. Забрави за няколко дни за газта и не давай на никой да рови там дето не му е работа. Покарай седмица на бензин, щом колата върви и ще стане друга работата. Повтарям- ТАКА не може да ти се помогне, дори от гледачка, а освен мен доста момчета искат да го направят. Просто мини на бензин.
Поздрави, колега.
Минал съм ти по пътя-много, много отдавна. Въпреки, че си с газов инжекцион, колата има опция да върви само на бензин. Докато не го направиш ТОВА, няма да може да ти се помогне и не само, че ще си на крачка, ми току-виж си я изтъргувал на безценица, да се "отървеш" и си взел някой друг барутник, както всички ние правим. Забрави за няколко дни за газта и не давай на никой да рови там дето не му е работа. Покарай седмица на бензин, щом колата върви и ще стане друга работата. Повтарям- ТАКА не може да ти се помогне, дори от гледачка, а освен мен доста момчета искат да го направят. Просто мини на бензин.
Поздрави, колега.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- stefanvukov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.01.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем запалване
Ще послушам колегата.От три дни съм на бензин.На "майстор" не стъпвам.Ще пиша какво става.Благодаря за загрижеността.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани