Налягане на турбината
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bechko841
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: velingrad
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Налягане на турбината
колеги даите малко идеи как да дигна налягането на турбината на тдс
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Налягане на турбината
би трябвало да може да се регулира от гайката на разтоварващата клапа, поне при мен така става
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- bechko841
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: velingrad
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Налягане на турбината
добре ама каде се намира тая гаика че аз виждам само едно като шпилка с гаика ама мисля че е за в кои обороти да трагва
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Налягане на турбината
Е това определя колко да надува турбината, преди да отвори клапата, при мен е така.
Старата ми турбина понеже имаше доста луфт, гайката беше натегната на макс, така че клапата да се отваря без почти никакъв зор. Иначе ако надуе можеше да стане бау.
Но пак казвам при мен е така, при теб може да има и някакво електронно управление.
Старата ми турбина понеже имаше доста луфт, гайката беше натегната на макс, така че клапата да се отваря без почти никакъв зор. Иначе ако надуе можеше да стане бау.
Но пак казвам при мен е така, при теб може да има и някакво електронно управление.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Налягане на турбината
Няма електронно управление.От там се регулира налягането но не е толкова просто
Re: Налягане на турбината
Е точно пък на Е4 ТДС турбината е проста като боб. Човека попитакак да си дигне налягането на турбината и получи отговор. Вече съвсем друг е въпроса за какво му е и колко иска да го дига и т.н. И да колега вземи си я свали турбинката, почисти я ,удавия я лекичко
с WD40 и си врътни гайката да дигнеш максималния надув. Обаче сигурно ще попиташ колко и тогава идва въпроса за какво искаш да го правиш за да получиш адекватен отговор максимално полезен за твоя случай. Но най-първо вземи си един манометър със скала максимум до 3 бара , ако ще го правиш сам от някоя фирма за климатизация-аспирация, водна апаратура и т.н. за около 20-на лева ще намериш достатъчно точен за да си следиш надуването след като я напънеш(турбинката) и да имаш обратна информация докъде и колко да надуваш ( пак повтарям в зависимост от това какво искаш да постигнеш и за колко парички ). Но ако искаш да я изправяш на задни гуми е загубена кауза, затова трябва малко повече човъркане и подготовка ( т.е. повече горивце да и подадеш иначе ще умре и някой Голф единичка ще ти къса шушоните
). 



- borcata bc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: burgas
Re: Налягане на турбината
здравеите колеги искам да попитам
ако сваля турбината има ли от какво да я 4истя в смисал нагар или не6то такова
абе с две думи не6то като профилактика и 6те има ли ефект

ако сваля турбината има ли от какво да я 4истя в смисал нагар или не6то такова

абе с две думи не6то като профилактика и 6те има ли ефект




borcata bc
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Налягане на турбината
Най-добре да свалиш турбото и да го дадеш за тест и рециклация. Тази операция може да стъпи от 50 до 700лв.
След това прави шашми, но да знаеш, че максимума е 1.5 бара. После колата ще влиза в авариен режим, защото електрониката не позволява повече. Съответно хубаво е след като повишиш налягането, да повишиш и горивото с чип тунинг или от плочката.
След това прави шашми, но да знаеш, че максимума е 1.5 бара. После колата ще влиза в авариен режим, защото електрониката не позволява повече. Съответно хубаво е след като повишиш налягането, да повишиш и горивото с чип тунинг или от плочката.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Налягане на турбината
Най-добре не я бъзикай, ако си работи и е читава. То колкото и да надува, изстребител няма да стане колата. Но все пак ти си знаееш най-добре състоянието на машината.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Налягане на турбината
"Колкото повече,толкова повече" е казал мечо пух,колкото повече въртиш, толкова повече върви или колкото повече въртиш,толкова по-бързо ще се счупи,незнам какво е имал впредвид,трябва да гледам следващата серия. 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Налягане на турбината
Съжелявам че питам в темата на колегата,но колко нормално надува турбината на е34ТДС,без да е бутана да надува повече-фабричните настройки?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Налягане на турбината
momo-1st написа:Съжелявам че питам в темата на колегата,но колко нормално надува турбината на е34ТДС,без да е бутана да надува повече-фабричните настройки?
1,1 бар пиково и 0,8 бар холд.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Налягане на турбината
Zubcho написа:momo-1st написа:Съжелявам че питам в темата на колегата,но колко нормално надува турбината на е34ТДС,без да е бутана да надува повече-фабричните настройки?
1,1 бар пиково и 0,8 бар холд.

bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Налягане на турбината
Стандартното налягане е 1,1 бар.Пик сига 1.4-5 бара.От 2200 до края обороти ,не трябва да кляка под 1,1
0,8 е на ТД-тата.Турбината е една и сьща.в частност на е34 е Гарет,на е36,39,38 Омега Реинч Ровер е ТД04 на Митсубиши.
Налягането се определя от актуатора или разтоварващата баипас клапа.
Кьм колегата с темата вдигни налягането до 1,4 бара макс.Това за безопасността на двигатела.Бутни някои милиграм от плочката и ще получиш много приятен пОвер от порядька на 10-15 коня.
Елементарно на място можеш да вдигнеш налягането ,като за целта ще ти трябва Крачна помпа ,манометьр(читьв) и помощник.
Откачаш маркуча на баипаса,вкарваш троиник и чрез помпата започваш да подаваш налягане,през манометьра .Следиш кога ще отвори клапата и регулираш на желания надув.
0,8 е на ТД-тата.Турбината е една и сьща.в частност на е34 е Гарет,на е36,39,38 Омега Реинч Ровер е ТД04 на Митсубиши.
Налягането се определя от актуатора или разтоварващата баипас клапа.
Кьм колегата с темата вдигни налягането до 1,4 бара макс.Това за безопасността на двигатела.Бутни някои милиграм от плочката и ще получиш много приятен пОвер от порядька на 10-15 коня.
Елементарно на място можеш да вдигнеш налягането ,като за целта ще ти трябва Крачна помпа ,манометьр(читьв) и помощник.
Откачаш маркуча на баипаса,вкарваш троиник и чрез помпата започваш да подаваш налягане,през манометьра .Следиш кога ще отвори клапата и регулираш на желания надув.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Налягане на турбината
momo-1st написа:Zubcho написа:momo-1st написа:Съжелявам че питам в темата на колегата,но колко нормално надува турбината на е34ТДС,без да е бутана да надува повече-фабричните настройки?
1,1 бар пиково и 0,8 бар холд.
за отговора,само още малко да поразпитам-там където е маркучето на МАП-а се пуха маркуча на манометъра нали?Защото днес мерих моята и още към 3000 оборота ми показа 1 бар,което ми се струва много при тея малките обороти,но понеже не съм бил там-баща ми се занимавал не са давали повече газ,но все си мисля че щом на 3000 оборота е 1 бар,то тряя у лютеницата да е вече на 1.5,затова през уйкенд-а отивам аз да се занимавам с проверката и и други неща около нея!
Ами хич не са малко оборотите и както е описал съвсем правилно колегата Пресиян повече от 1.1бара няма да дигне щото е настроен актуатора да отваря на толкова стоково иначе преди тея 3000об трябва да ги е достигнала и да държи , ако естествено и ти държиш педала до дупка. А само това не разбрах какво значи пиково 1.4бара щяла да достигне , ми на мойта 318ТДС ( понеже я следя от доста време с манометър вътре в купето) по едно време я карах с 1.9бара ( прецакал се беше нещо буустконтролера ) максимални и си ги държеше докато педала беше залепен за пода само дет по някое време явно електрониката изключваше та забиваше. Та всъщност не ми е ясно какъв е тоя холд буст като за мен забиеш ли педала до долу ми държи на пик буст ( да речем 1.2бара , на толкова е натегнат актуатора ) докато изпълня оборотомера и така на всяка предавка. Иначе само за информация на 318ТДС турбината стоково е на 1.05бара,плюс данните за другите мотори в предния пост. И само още един въпрос щото и тука явно става въпрос за тунинг

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани