Трудно палене в студа ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 14 Дек 2010, 17:29

Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна :( ... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от valdez7 » 14 Дек 2010, 17:41

Свещи?!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от ShibinG » 14 Дек 2010, 18:08

свещи,реле,компресия :yes:
6>4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 14 Дек 2010, 19:49

Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж :?:
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от arr0gance » 14 Дек 2010, 20:43

alchohol написа:Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж :?:
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра


Малко за нафтата,колега сипи си от ромпетрол нафта и сравни 2те и драсни пак.Лукойлската нафта в малко количество става на желе, ако сте се загледали и пуши много с нея и аз бях с такива обеждения миналата година,че е много добра докато помпата неможа да смукне нафта защото беше на гъз....Гледах свещи,филтри и неможах да го измисля докато не напълних резервоара и всичко се оправи.
За релето като спира да работи се чува,тогава връткай.
За свещите провери ги как греят.Като дойде студа само теми с тдс-и и най-масовия проблем е свещи-или има 1-2 изгоряли или греят с характер-едната 1 сек другата 5.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 14 Дек 2010, 21:05

arr0gance написа:
alchohol написа:Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж :?:
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра


Малко за нафтата,колега сипи си от ромпетрол нафта и сравни 2те и драсни пак.Лукойлската нафта в малко количество става на желе, ако сте се загледали и пуши много с нея и аз бях с такива обеждения миналата година,че е много добра докато помпата неможа да смукне нафта защото беше на гъз....Гледах свещи,филтри и неможах да го измисля докато не напълних резервоара и всичко се оправи.
За релето като спира да работи се чува,тогава връткай.
За свещите провери ги как греят.Като дойде студа само теми с тдс-и и най-масовия проблем е свещи-или има 1-2 изгоряли или греят с характер-едната 1 сек другата 5.

на ромпетрол съм сипвал няколко пъти, хареса ми как върви колата, ама ми е много далече и затова сипвам на лукойл-а
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 14 Дек 2010, 21:57

Колеги акумулатора ми е 110 ампера 12 волта , от бус ивеко :lol: ... Чисто нов е и съм го искарал в багажника защото не се събира под седалката :mhihi: ... Чичо кара само нафтови печки и каза че е изклучено да е от нафтата защото той лично няма проблем с нея , само на лукойл сипва ... Значи останаха свещите ... Колко парички да си приготвя ?
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от vladobate » 14 Дек 2010, 22:13

mom4eto написа:Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна :( ... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС

Що бе колега ти да не си бургазлийче. :mhihi: Майтап , а сега по темата и на мен така ми е ама се оказа засмукване на въздух поради разхерметизиране на горивната система и така няма палене лудица просто. Та махни си пластмасовия капак над дюзите отгоре и имаш визуален контакт с евентуално причинителя. Така става като дойде изведнъж малко по-студено и в комбинация със спеклите вече мъркучлета за обратна нафта да засмуква въздух от там където влизат в щуцерите на дюзите или към щуцера на клапана на помпата. И колегата е прав най-лесно даваш на контакт да подгрява и тичаш да нададеш ухо на кутията дет е компа и ако след 20-на секунди чуеш как изключва значи бачка . После можеш да замериш свещ по свещ от куплунга на въпросното реле ( като го дръпнеш от релето ) и така да замериш коя свещ евентуално е изгоряла или някакъв проблем с кабела до нея. Пък и помпата в резервоара можеш за всеки случай да чуеш дали бачка ,че за първоначално запалване е важно все пак. Пък компресията я остави за най-най-накрая и ме съмнява да е от нея. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от arr0gance » 15 Дек 2010, 0:34

vladobate написа:
mom4eto написа:Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна :( ... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС

засмукване на въздух поради разхерметизиране на горивната система и така няма палене лудица просто. Та махни си пластмасовия капак над дюзите отгоре и имаш визуален контакт с евентуално причинителя. Така става като дойде изведнъж малко по-студено и в комбинация със спеклите вече мъркучлета за обратна нафта да засмуква въздух от там където влизат в щуцерите на дюзите или към щуцера на клапана на помпата. И колегата е прав най-лесно даваш на контакт да подгрява и тичаш да нададеш ухо на кутията дет е компа и ако след 20-на секунди чуеш как изключва значи бачка .


ВладоБаце първия път не те разбрах за кое точно говориш,но както подчерта маркучетата са много важни.
Иначе аз си взех миналата зима мейле свещи от един колега от форума(лс ако искаш да го подшушна да няма реклама) :mhihi: за 80-90лв 6тте ,но вече като чели сдават.А отделно може да се проверят дали работят, с лампа,а дали греят равномерно е друг въпрос.
Като най лесно виж съвета на Vladobate после влизай в джаза със свещи и тн. :yes:

п.п за компресията аз лично мисля,че колата като цяло ще е голям гроб и симптомите ще са далеч от само трудно палене.
п.п2 колега от акумулатор до акумулатор има голямо разтояние,аз изхвърлих миналата зима един бмв акумулатор 85ач на лепенката беше отбелязана 97година,т/е на 13г и си бачкаше нереално добре,докато не го изпуснах че е без киселина,а съм палил моя тдс на 3 свещи,по 10 минути съм въртял и няма падане. :bowdown:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 15 Дек 2010, 19:39

mom4eto написа:Колеги акумулатора ми е 110 ампера 12 волта , от бус ивеко :lol: ... Чисто нов е и съм го искарал в багажника защото не се събира под седалката :mhihi: ... Чичо кара само нафтови печки и каза че е изклучено да е от нафтата защото той лично няма проблем с нея , само на лукойл сипва ... Значи останаха свещите ... Колко парички да си приготвя ?

110Ah не са ли множко, според мен акумулатор с такъв голям капацитет въобще не може да се зареди както трябва на този автомобил, особено ако се кара на къси разстояния. Моята е 2.4 и съм със 77Ah, и е перфектен. Може и да не съм прав, ама така мисля...
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2010
Местоположение: sf
Пол: Мъж
Кара: vsi4ko s palna gas
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: 525tds tourring

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от desislav_bmw » 24 Дек 2010, 21:44

акумолатор 100 ампера 6 бр нови свещи за около 120лв и вече три години не съм се съмнявал в моя тдс дали ще запали!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от arr0gance » 25 Дек 2010, 10:57

Може и самата нафта да е , бях доста скептик,защото не беше ми се случвало,но вчера 5минути въртене и неще да запали на +5,миналите дни на -5 с едно подгряване от четвърт.Вчера минах и сипах 3л от някаква анонимна бензиностанция и за едните 3л.............

Провери ги с една лампа колега свещите,вместо да се занимаваш с майсори,Ако не са ти познати де.Иначе от свещите ще върти доста,но след известно време си пали и после като падне температурата и пак трябва да подгрее си пали.Това забелязах аз като палех на 2 свещи миналата зима,зора беше 1вото палене за деня. :yes:
Последна промяна arr0gance на 26 Дек 2010, 15:52, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 25 Дек 2010, 17:38

arr0gance написа:Може и самата нафта да е , бях доста скептик,защото не беше ми се случвало,но вчера 5минути въртене и неще да запали на +5,миналите дни на -5 с едно подгряване от четвърт.Вчера минах и сипах 3л от някаква анонимна бензиностанция и за едните 3л.............


Не е от нафтата на 100% , нали ти казвам колега доста коли караме с нея и няма проблем :) ... Утре ще караме петко на доктор и ще ви напиша какво му е :D ... Но вариянта за акумулатора и свещите ми се вижда най-близък до моя проблем (по-точно свещите) ... Ще напиша тези дни какво е всъщност :bowdown: :yes:
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 27 Яну 2011, 13:54

Здравеите момчета ... Отново ще ви занимавам с моя проблем с паленето... Акумулатора вече ми е нов , свещите са добри ... Пак в студа не пали , въртя въртя и неще ... Като работи колата държи високи обороти , към 1100-1200 ... Казаха ми че проблема с паленето , оборотите и високия разход се дължи на датчик за оборотите , казаха ми че като се смени , колата ще пали от раз когато е студена ? Дали проблема е от въпросния датчик ?
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от cherepa83 » 27 Яну 2011, 23:32

mom4eto написа:Здравеите момчета ... Отново ще ви занимавам с моя проблем с паленето... Акумулатора вече ми е нов , свещите са добри ... Пак в студа не пали , въртя въртя и неще ... Като работи колата държи високи обороти , към 1100-1200 ... Казаха ми че проблема с паленето , оборотите и високия разход се дължи на датчик за оборотите , казаха ми че като се смени , колата ще пали от раз когато е студена ? Дали проблема е от въпросния датчик ?


не ти е датчик според мен,и аз така бях,бендикса си смених и едната четка на стартера беше неправилно поставена,колата ми е е39 но пак е тдс,така че стартер мисля аз

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook