e34 525tds трудно палене
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
e34 525tds трудно палене
Привет колеги!
Проблема на колата е ,че трудно пали - особено сутрин (първия път за деня) и се усложнява като паднат температурите.Макар ,че се случва да пали трудно и когато е по-топло.Тия дни си беше все около 15-18 C и пак палеше трудно.Когато поработи и след това я оставиш за 2-3 часа ,след това пали ,но не е от раз - трябва да върти малко повече.
Като я паля за първи път през деня подгрявам по 2-3 пъти и въртя поне още толкова по доста време за да запали и след това претриса докато влезе в работните обороти за няколко секунди и през това време не се влияе от подаване на газ.Изпушва сив облак изведнъж и след това й няма нищо.
От "умната дюза" ми капе гориво и прави локвичка около нея!
Възможно ли е да е от нея проблема? Защото като питах тука един познат ,който работи в сервиз ми каза ,че е от дюзата.А като отидох при един друг (има нещо като автоморга и сервиз наблизо) ми каза ,че със сигурност не е от дюзата ,а е проблем с ГНП ("износен елемент"
).
Вие какво мислите - дюза или има нещо друго ,че да не пали лесно?
Може ли да е ГНП + дюзата да правят проблеми? И може ли да се "хване" на диагностика?
П.п.: за ГНП ходих пролетта до Ловеч да ми сменят уплътненията ,ама нищо неказаха за износване , незнам ...
Проблема на колата е ,че трудно пали - особено сутрин (първия път за деня) и се усложнява като паднат температурите.Макар ,че се случва да пали трудно и когато е по-топло.Тия дни си беше все около 15-18 C и пак палеше трудно.Когато поработи и след това я оставиш за 2-3 часа ,след това пали ,но не е от раз - трябва да върти малко повече.
Като я паля за първи път през деня подгрявам по 2-3 пъти и въртя поне още толкова по доста време за да запали и след това претриса докато влезе в работните обороти за няколко секунди и през това време не се влияе от подаване на газ.Изпушва сив облак изведнъж и след това й няма нищо.
От "умната дюза" ми капе гориво и прави локвичка около нея!
Възможно ли е да е от нея проблема? Защото като питах тука един познат ,който работи в сервиз ми каза ,че е от дюзата.А като отидох при един друг (има нещо като автоморга и сервиз наблизо) ми каза ,че със сигурност не е от дюзата ,а е проблем с ГНП ("износен елемент"

Вие какво мислите - дюза или има нещо друго ,че да не пали лесно?
Може ли да е ГНП + дюзата да правят проблеми? И може ли да се "хване" на диагностика?

П.п.: за ГНП ходих пролетта до Ловеч да ми сменят уплътненията ,ама нищо неказаха за износване , незнам ...
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: e34 525tds трудно палене
еми колега щом ти прави локвичка сменяй я при това положение. но си виш и подгряващите свещи
успех.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525tds трудно палене
Проблема според мен е комплексен.
Може да са подгревни свещи, и вериги и плочка и дюза в едно.
Може да е комбинация от някои от тези, но като едно добро начало защо не започнеш със свещите. Вярно трудно се сменят, но пък не е толкова скъпо.
Във важните теми има тема как се ремонтира "умна" дюза така, че можеш да си набавиш още една читава или прецакана, и да си поиграеш с една от двете.
ПС. А да попитам като си бил в толкова сервизи не ти ли казаха дали има изгорели свещи случайно?
Може да са подгревни свещи, и вериги и плочка и дюза в едно.
Може да е комбинация от някои от тези, но като едно добро начало защо не започнеш със свещите. Вярно трудно се сменят, но пък не е толкова скъпо.
Във важните теми има тема как се ремонтира "умна" дюза така, че можеш да си набавиш още една читава или прецакана, и да си поиграеш с една от двете.
ПС. А да попитам като си бил в толкова сервизи не ти ли казаха дали има изгорели свещи случайно?


- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: e34 525tds трудно палене
Провери сжещите колега. На мен ми правеше същото и се оказа 4е имам две изгорели. Смених ги и вси4ко заспа. Провери като за на4ало тях. Успех. 

Re: e34 525tds трудно палене
Мм да забравих да кажа ,че свещите са добре.
Проверих първо тях - с една лампичка при буксата за свещите и светна на всички - в смисъл може да се има доверие на този метод нали?
П.п зимата имах една изгоряла и човека в сервиза така я 'хвана'
Това мисля и аз да направя с дюзата - да взема една читава и да видя дали ще оправя моята по метода в онази тема
"Умната дюза" от 325тдс е същата нали или се бъркам...
Проверих първо тях - с една лампичка при буксата за свещите и светна на всички - в смисъл може да се има доверие на този метод нали?

П.п зимата имах една изгоряла и човека в сервиза така я 'хвана'
Това мисля и аз да направя с дюзата - да взема една читава и да видя дали ще оправя моята по метода в онази тема
"Умната дюза" от 325тдс е същата нали или се бъркам...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525tds трудно палене
renault написа:"Умната дюза" от 325тдс е същата нали или се бъркам...
Същата е, целия мотор е същия даже


Re: e34 525tds трудно палене
renault написа:Мм да забравих да кажа ,че свещите са добре.
Проверих първо тях - с една лампичка при буксата за свещите и светна на всички - в смисъл може да се има доверие на този метод нали?![]()
П.п зимата имах една изгоряла и човека в сервиза така я 'хвана'
Това мисля и аз да направя с дюзата - да взема една читава и да видя дали ще оправя моята по метода в онази тема
"Умната дюза" от 325тдс е същата нали или се бъркам...
Я-я ма светни как става това с лампичката и за коя букса на свещите става въпрос. Иначе откъде капе умната дюза. И ако взима въздух оттам може да пали по-трудно , но май наистина има кофти подгряваща свещ и като запалиш буха сурова ( неизгоряла ) нафта затова пуши няколко секунди и претриса. Ако умната дюза прави проблем щети светне лампичката на таблото и няма да загасне, ако само тече и смуче въздух би трябвало да го видиш на прозрачния маркуч като въртиш мехурчето как се мести. Плочка малко вероятно щото ще светка лампичката на таблото , а има ли мощност нормално като запали и загрее . Щото тези симптоми може да са и от клапана за горивото върху помпата , на мен така ме вкара в ужасен филм та с изгорял клапан ( т.е. не отваря притока на гориво ) съм се прибрал от София до Пловдив с 50-60км/ч иди разбери как работи въобще ( щото празния ми ход бе перфектен) и как се движи без да отваря клапана. Иначе подгряващата свещ е активно съпротивление в ел. веригата ( демек реотан ) и можеш да разбереш дали работи като измериш тока който протича ( или не ) през нея при включено подгряване ама освен с клещи Дитце незнам как най-лесно можеш да го извършиш без да им разкачаш кабелите отгоре.

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: e34 525tds трудно палене
Ами с една лампичка с две кабелчета - едното на маса някъде и другото едно по едно по кабелчетата на свещите при буксата (която е в кутията отляво като си срещу колата дето мисля е и компютъра).
Какъв друг метод има да се разбере дали имам изгоряла свещ? На диагностига ще се разбере ли?
Въздух в прозрачното маркуче имам откакто е в мен колата (около 1год.)
Смених въпросното маркуче,филтъра,на ГНП-то нови уплътнения ,но все си го има - кога по-малко ,кога повечко....
Ако сменя дюзата ще видя дали ще има подобрение (дали ще влиза въздух).
А проблеми след като запали нямам - има си мощност и си е наред.
Какъв друг метод има да се разбере дали имам изгоряла свещ? На диагностига ще се разбере ли?
Въздух в прозрачното маркуче имам откакто е в мен колата (около 1год.)
Смених въпросното маркуче,филтъра,на ГНП-то нови уплътнения ,но все си го има - кога по-малко ,кога повечко....

Ако сменя дюзата ще видя дали ще има подобрение (дали ще влиза въздух).
А проблеми след като запали нямам - има си мощност и си е наред.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: e34 525tds трудно палене
Свещи се проверяват с мултицет, а не с лампичка или на акомулатора. Някой да се порови и да види какво е точно съпротивлението. Ако не се лъжа беше нещо от сорта на 600ома.
А всъшност защо се проверяват с мултицет? Защото тя може да грее, но да не прави достатъчно висока температура и все едно е изгоряла, щом не подгрява до определена темп.
А всъшност защо се проверяват с мултицет? Защото тя може да грее, но да не прави достатъчно висока температура и все едно е изгоряла, щом не подгрява до определена темп.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: e34 525tds трудно палене
а може ли да дава съпротивление като на нова, а да не става червена, или да сгрява след 1 минута ?
най-сигурно е на акумулатора .

най-сигурно е на акумулатора .

Re: e34 525tds трудно палене
0.6 ома може да са. А пък да имат нужното съпротивление и подавано напрежение пък да не нагряват читаво няма логика освен измереното съпротивление ( което всъщност трудно ще измерите с точност ) да не е на самия подгряващ елемент а нещо друго
. Затова може би метода с мултицета не е миродавен, затова някои предпочитат метода "око да види ръка да пипне ".

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525tds трудно палене
В autodata пише ,че подгревните свещи трябва да са при следните норми:
0,4 - 0,6 Ома
11,5 волта
13 ампера
5 сек. максимум подгряване (разбира се е хобаво да се провери да не е и твърде малко времето)..
Ще проверя тези данни дали съвпадат.
Но мисля скоро да сменям и 'умната' дюза - като разглобят да я правят ще извадим и свещите да видим колко и как греят (ако не си взема нови дотогава и направо да ги сменят и тях..)
П.п. ако има някакво раздвижване ще пиша ...
0,4 - 0,6 Ома
11,5 волта
13 ампера
5 сек. максимум подгряване (разбира се е хобаво да се провери да не е и твърде малко времето)..
Ще проверя тези данни дали съвпадат.
Но мисля скоро да сменям и 'умната' дюза - като разглобят да я правят ще извадим и свещите да видим колко и как греят (ако не си взема нови дотогава и направо да ги сменят и тях..)
П.п. ако има някакво раздвижване ще пиша ...

Re: e34 525tds трудно палене
ок колеги може да не е от много голяма полза ,но обещах да пиша като се оправи проблема...
Преди седмица смених "умната дюза" и като че ли проблема се оправи.Не писах веднага за по-сигурно ,но щом вчера запали с едно подгряване на -9 C съм доволен!
Свещите бяха супер - свалихме всички и ги проверихме "на акумулатор".Всички BERU и светнаха без грешка
Това е. Карайте и поддържайте баварките и през новата година...

Преди седмица смених "умната дюза" и като че ли проблема се оправи.Не писах веднага за по-сигурно ,но щом вчера запали с едно подгряване на -9 C съм доволен!
Свещите бяха супер - свалихме всички и ги проверихме "на акумулатор".Всички BERU и светнаха без грешка

Това е. Карайте и поддържайте баварките и през новата година...

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани