Проблем с лака на боята

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 5.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: Mustang gt 500

Проблем с лака на боята

Мнение от credal4o » 09 Окт 2010, 16:25

Колата е черен металик няма ража и забележки освен дразнещето падане на лака на боята стои на бели петна и е доста грозничко.....някакви идеи и съвети
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от .:BENZINO:. » 09 Окт 2010, 19:07

Има едни-викат им бояджий :mhihi: Отиваш при някой такъв,той ще ти помогне :mhihi:
Сега сериозно 8) Чесно казано единствения начин е боядисването ;) Моята кола като я купих беше с опадал лак по тавана,малко по малко се почна-предния капак и т.н. Тъмните цветове,особено на италиянските вносове са си такива ;)
Изображение
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от ktv » 09 Окт 2010, 19:13

Има и друг лек- сваляш лака и минаваш на фолио. Повече никога няма да ти падне лака. :D
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от Борис_Малинов » 09 Окт 2010, 19:46

Пребоядисване на елемента.
Ако се загледате,всяка трета кола на около и над 10год.е с олюпен лак.Това също е верно,че ако е внесена от Италия,над 90% от тези коли се люпят.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 5.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: Mustang gt 500

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от credal4o » 09 Окт 2010, 20:12

ktv написа:Има и друг лек- сваляш лака и минаваш на фолио. Повече никога няма да ти падне лака. :D

А това фолио колега къде може да се намери?И г/д колко струва?Поздрави
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от ktv » 09 Окт 2010, 21:55

credal4o написа:
ktv написа:Има и друг лек- сваляш лака и минаваш на фолио. Повече никога няма да ти падне лака. :D

А това фолио колега къде може да се намери?И г/д колко струва?Поздрави

И мен много ме блазни идеята, и ако не продам колата ще има такава интервенция. Само трябва да загладя от драскотини преден, заден капак и таван, и действам. До Варна има едно село- Рогачево, където се фолират цели автомобили. Може да има и други места де, ама на мен тук ми е близо. Ето ти линк към сайта: http://miro-folio.com/
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от Stoqnov_ » 11 Окт 2010, 0:31

Колеги, много ми е чудно, какво всъщност им е по-различото на италянките? Трета кола имам от италия, на нея отново боята и е проблема... Лакът просто пада. Някой знае ли защо е тази закономерност?
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от georgipass » 11 Окт 2010, 0:38

pepitoooooooooo написа:Колеги, много ми е чудно, какво всъщност им е по-различото на италянките? Трета кола имам от италия, на нея отново боята и е проблема... Лакът просто пада. Някой знае ли защо е тази закономерност?



Нали се сещаш , че в Италия слънцето пече яко и е топла страна :lol:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 5.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: Mustang gt 500

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от credal4o » 11 Окт 2010, 1:43

та някой знае ли в София дали облепват коли с такова фолио?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от Stoqnov_ » 11 Окт 2010, 13:28

Ако някой е правил вече от колегите такова фолио нека сподели впечатления, че ми се иска едно такова на предния капак, ако може карбоново, а иначе аз си карам по старомодния начин- при бояджията.. :mhihi: и той ми решава проблема с лака.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от vladobate » 11 Окт 2010, 17:16

Интерсно мойта също е италианка и лака пада та се къса . И да кажа новолакирана при бояджията с най-хубавия лак пак пада :banghead: , някакъв проблем имат в последните 1-2 години не е самона наще дъртанянки и доста скъпи колици съм виждал с подобни проблеми след пребоядисване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от D_U_D_E_ » 11 Окт 2010, 20:37

Има и едно момче в Владиславово, което фплира също много добре. Беше направил неговото ренде и стои много добре. Аз също съм се замислил да я фолирам мойта, каза че за 500 кинта ще ми я направи цялата(стъкла, фарове и т.н.). Рендето е матово направено, обаче каза, че може и да е лъскав цвета. За колегата от Варна: има един направен Кайен във Възраждане на околовръсното, мисля че е на шефа на бензиностанцията/автомивка на която стои, можеш да го видиш, мисля че е с фолио щото фима и още един джип, на който е направен само предния капак и тавана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от Stoqnov_ » 11 Окт 2010, 21:18

vladobate написа:Интерсно мойта също е италианка и лака пада та се къса . И да кажа новолакирана при бояджията с най-хубавия лак пак пада :banghead: , някакъв проблем имат в последните 1-2 години не е самона наще дъртанянки и доста скъпи колици съм виждал с подобни проблеми след пребоядисване.


Колега, новият лак държи само на нова боя.. Така ми каза бояджията, дето ми боядисва колите. След като ми е боядисал кола, проблеми не съм имал. Последната сега се люспи като змия- цялата. И на нея вече е решено какво ще и се прави. Боядисване - цялата. Грунд, боя, лак. Така държи.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.


Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.10.2010

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от polaris » 11 Окт 2010, 22:43

И аз имам същият проблем :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем с лака на боята

Мнение от Борис_Малинов » 12 Окт 2010, 0:12

pepitoooooooooo написа:Колеги, много ми е чудно, какво всъщност им е по-различото на италянките? Трета кола имам от италия, на нея отново боята и е проблема... Лакът просто пада. Някой знае ли защо е тази закономерност?

Знам и още как.
Италианците удрят един лак точно преди да продадът автомобила си,за да придобие търговски вид.
Най-лошото в случая е,че изобщо не правят необходимата подготовка за да хване новия лак,дори не ползват и скоч-брайта.Страхуват се някъде по ръбовте да не протрия базистният цвят и грам не търкат а праскат лака върху стария.
В действителност,няма по-добра основа от оригиналната боя,но просто трябва да се зашкури до матиране на гланца и да се забърше с Антисила.Това просто в Италия никой не го прави,защото ще си продва колата и не го интересува.
А иначе лак върху лак хваща и то идеално,но само след старателна подготовка.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook