проблеми с количеството бензин
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- anastas_stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.09.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: BMW X5
проблеми с количеството бензин
Здравеите колеги притежавам BMW 520 i E34 B20 M50 имам следният проблем колта не пали изобщо ако в резервуара е останало по-малко 15л бензим единственият начин е да закача крика на задния ляв праг да повдигна колата доста и тогава внимателно да запаля ходих на маистори които казаха че помпата си бачка нормално и немогат да разберат от каде е проблема ако някои е имал подобен проблен нека да сподели как се решава тои
Предварително благодаря
Предварително благодаря

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: проблеми с количеството бензин
Колега, от зад в багажника под мокета има един черен метален капак, под него се намира бензиновата помпа, отвий и нейния капак (на резба е) и провери дали е закачена хубаво за дъното на резервоара (там има едни гадни щипки), защото ако не е, тогава ще стои по високо и ще и е нужно и по високо ниво на бензина за да може да смуче.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: проблеми с количеството бензин
Здравей колега,
Първо на 80 литров хоризонтален резервоар 15 литра гориво са 2 пръста на дъното.
По завои, при баир, при неравности е много вероятно за момент помпата да остане на сухо.
Въобще не е препоръчително да държиш колата с гориво под 20 л.
Второ в сериза, където са ти казали, че помпата ти е добре всъщност са замерили налягането на рейката и са слушали дали не шуми.
Това въобще не значи, че тя работи с необходимия дебит. С мерене на налягане не може да се определя дебит.
При намалена смукателна способност и ниско ниво на течността е логично да не може да засмучи.
Намалена смукателна способност освен от износени ламели може да се получи и от затлачване с разни гадости в резервоара.
Моят съвет е да провериш захващането както ти е описал колегата по-горе.
Всъщност направо я извади и почисти, ако има гадости там. После я закачи хубаво и правилно.
Ако проблемът остане, то или я сменяш или караш с по-пълен резервоар докато напълно спре и тогава пак сменяш.
Разбира се има вариант и проблем да прави регулатора на рейката, но това, че кренът помага на паленето говори, че проблемът е в резервоара.
Поздрави,
Д
Първо на 80 литров хоризонтален резервоар 15 литра гориво са 2 пръста на дъното.
По завои, при баир, при неравности е много вероятно за момент помпата да остане на сухо.
Въобще не е препоръчително да държиш колата с гориво под 20 л.
Второ в сериза, където са ти казали, че помпата ти е добре всъщност са замерили налягането на рейката и са слушали дали не шуми.
Това въобще не значи, че тя работи с необходимия дебит. С мерене на налягане не може да се определя дебит.
При намалена смукателна способност и ниско ниво на течността е логично да не може да засмучи.
Намалена смукателна способност освен от износени ламели може да се получи и от затлачване с разни гадости в резервоара.
Моят съвет е да провериш захващането както ти е описал колегата по-горе.
Всъщност направо я извади и почисти, ако има гадости там. После я закачи хубаво и правилно.
Ако проблемът остане, то или я сменяш или караш с по-пълен резервоар докато напълно спре и тогава пак сменяш.
Разбира се има вариант и проблем да прави регулатора на рейката, но това, че кренът помага на паленето говори, че проблемът е в резервоара.
Поздрави,
Д

- anastas_stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.09.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: проблеми с количеството бензин
Благодаря веднага се захжащам с помпата и ще видя дали е закачена
Re: проблеми с количеството бензин
може цедката да се е запушила отдолу и вече да дъпа бензин само от горната си страна, което ниво е около споменатите два пръста на дъното , също е важно и маркучето за излишното гориво да е захванато добре със скобите си и да връща във щутцера точно над цедката отгоре, ако не друго, то като изчистиш цедката и чашката на дъното на резервоара от боклуци и колата тръгва да върви още малко повече 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани