Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Колеги имам следния въпрос...винта (болта) който е завит на единия от изпускателните колектори (имам и на другия, което е друга тема), защо е направен?
- Номер 4 на схемата
Евентуално за монтаж на Ламбда Сонда ли? И ако да, какво влияние ще окаже ако е толкова наблизо до мотора, а заводското й място е до катализатора на изпускателната система... Ако го сложа там какво влияние ще има върху вървенето и горенето на колата.
Другия ми въпрос е ако карам без ламбда сонда, а компютъра ми е за ламбда сонда, може ли с няква диагностика да се окаже на компа да не я търси тая сонда или той така или иначе няма да я търси като види, че я няма..
Мотора е М50Б20 без ванос - в Е30
- Номер 4 на схемата
Евентуално за монтаж на Ламбда Сонда ли? И ако да, какво влияние ще окаже ако е толкова наблизо до мотора, а заводското й място е до катализатора на изпускателната система... Ако го сложа там какво влияние ще има върху вървенето и горенето на колата.
Другия ми въпрос е ако карам без ламбда сонда, а компютъра ми е за ламбда сонда, може ли с няква диагностика да се окаже на компа да не я търси тая сонда или той така или иначе няма да я търси като види, че я няма..
Мотора е М50Б20 без ванос - в Е30
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Този болт (не е винт) служи да може да сложиш газ анализатор там и да видиш работата и състоянието на всяка тройка цилиндри по отделно
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Sasho.85 написа:Този болт (не е винт) служи да може да сложиш газ анализатор там и да видиш работата и състоянието на всяка тройка цилиндри по отделно
Да..всъщност не се бях замислял за това..... а по другите въпроси нещо.. ?

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Там ламбда сонда не можеш да сложиш, по простата причина, че ще следи изгорелите газове само на три от цилиндрите.
Ама не разбирам, защо не си сложиш една ламбда сонда? Ще ти излезе по-евтино от пренаписване на чип или слагане на някакъв емулатор.
Ама не разбирам, защо не си сложиш една ламбда сонда? Ще ти излезе по-евтино от пренаписване на чип или слагане на някакъв емулатор.
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Пич аз имам същия проблем като теб.Купих колата със сменен двигател.На диагностика търси ланда сонда а въобще нямах.Отидох до една морга и взех една за 50 кинта,ама нямаше каде да я сложа,понеже цялата генерация от долу ми е за без ланда и вървят 2-ве тръби от началото до края,и трябва да сменям всичките гарнета и тръби.После реших да пробия една дупка и да заваря една гайка на едната траба с идеята че ще подава сигнал от 3-те цилиндъра.Сложих сондата и колата се побърка,почна да гърми и не върви изобщо,оборотите играят.Тогава се усетих че сигурно и разтоянието между двигателя и сондата е точно изсчислено.И се отказах накрая махнах буксата от двигателя и се наложи и клемите да махна за 15 минути за рестарт на еку-то.Реших накрая да си я карам така.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Stennli написа:Пич аз имам същия проблем като теб.Купих колата със сменен двигател.На диагностика търси ланда сонда а въобще нямах.Отидох до една морга и взех една за 50 кинта,ама нямаше каде да я сложа,понеже цялата генерация от долу ми е за без ланда и вървят 2-ве тръби от началото до края,и трябва да сменям всичките гарнета и тръби.После реших да пробия една дупка и да заваря една гайка на едната траба с идеята че ще подава сигнал от 3-те цилиндъра.Сложих сондата и колата се побърка,почна да гърми и не върви изобщо,оборотите играят.Тогава се усетих че сигурно и разтоянието между двигателя и сондата е точно изсчислено.И се отказах накрая махнах буксата от двигателя и се наложи и клемите да махна за 15 минути за рестарт на еку-то.Реших накрая да си я карам така.
Ами аз имам къде измеря какво е точното разстояние и ще направя тая работа в един момент. И без това скоро трябва да сложа още едно гърне, че М50 само с крайно е страшна лудница


- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?
Колеги наи добре си вземете от ниякоия морга и часна обиява само колекторите сас ламбда сонда и ги сменете мисла че ште има по малко главоболия заштото сондата стои междо двете траби поне така е при мен...
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани