Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от net_master » 08 Сеп 2010, 18:47

Колеги имам следния въпрос...винта (болта) който е завит на единия от изпускателните колектори (имам и на другия, което е друга тема), защо е направен?
shema.JPG

- Номер 4 на схемата

Евентуално за монтаж на Ламбда Сонда ли? И ако да, какво влияние ще окаже ако е толкова наблизо до мотора, а заводското й място е до катализатора на изпускателната система... Ако го сложа там какво влияние ще има върху вървенето и горенето на колата.
Другия ми въпрос е ако карам без ламбда сонда, а компютъра ми е за ламбда сонда, може ли с няква диагностика да се окаже на компа да не я търси тая сонда или той така или иначе няма да я търси като види, че я няма..

Мотора е М50Б20 без ванос - в Е30
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от Sasho.85 » 08 Сеп 2010, 20:07

Този болт (не е винт) служи да може да сложиш газ анализатор там и да видиш работата и състоянието на всяка тройка цилиндри по отделно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от net_master » 08 Сеп 2010, 22:12

Sasho.85 написа:Този болт (не е винт) служи да може да сложиш газ анализатор там и да видиш работата и състоянието на всяка тройка цилиндри по отделно


Да..всъщност не се бях замислял за това..... а по другите въпроси нещо.. ? :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от Sasho.85 » 09 Сеп 2010, 0:48

Там ламбда сонда не можеш да сложиш, по простата причина, че ще следи изгорелите газове само на три от цилиндрите.
Ама не разбирам, защо не си сложиш една ламбда сонда? Ще ти излезе по-евтино от пренаписване на чип или слагане на някакъв емулатор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от Stennli » 12 Сеп 2010, 16:51

Пич аз имам същия проблем като теб.Купих колата със сменен двигател.На диагностика търси ланда сонда а въобще нямах.Отидох до една морга и взех една за 50 кинта,ама нямаше каде да я сложа,понеже цялата генерация от долу ми е за без ланда и вървят 2-ве тръби от началото до края,и трябва да сменям всичките гарнета и тръби.После реших да пробия една дупка и да заваря една гайка на едната траба с идеята че ще подава сигнал от 3-те цилиндъра.Сложих сондата и колата се побърка,почна да гърми и не върви изобщо,оборотите играят.Тогава се усетих че сигурно и разтоянието между двигателя и сондата е точно изсчислено.И се отказах накрая махнах буксата от двигателя и се наложи и клемите да махна за 15 минути за рестарт на еку-то.Реших накрая да си я карам така.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от net_master » 12 Сеп 2010, 18:03

Stennli написа:Пич аз имам същия проблем като теб.Купих колата със сменен двигател.На диагностика търси ланда сонда а въобще нямах.Отидох до една морга и взех една за 50 кинта,ама нямаше каде да я сложа,понеже цялата генерация от долу ми е за без ланда и вървят 2-ве тръби от началото до края,и трябва да сменям всичките гарнета и тръби.После реших да пробия една дупка и да заваря една гайка на едната траба с идеята че ще подава сигнал от 3-те цилиндъра.Сложих сондата и колата се побърка,почна да гърми и не върви изобщо,оборотите играят.Тогава се усетих че сигурно и разтоянието между двигателя и сондата е точно изсчислено.И се отказах накрая махнах буксата от двигателя и се наложи и клемите да махна за 15 минути за рестарт на еку-то.Реших накрая да си я карам така.


Ами аз имам къде измеря какво е точното разстояние и ще направя тая работа в един момент. И без това скоро трябва да сложа още едно гърне, че М50 само с крайно е страшна лудница :mhihi: И ще забода сондата...и къвто ми късмета ще се окаже на милион километри и няма да работи и ще трябва да си купувам нова :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 17.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i

Re: Въпрос ламбда, винт на изпускателни колектори и ECU?

Мнение от Maratilov e34 » 15 Сеп 2010, 17:31

Колеги наи добре си вземете от ниякоия морга и часна обиява само колекторите сас ламбда сонда и ги сменете мисла че ште има по малко главоболия заштото сондата стои междо двете траби поне така е при мен...
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook