Накладки !!
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Накладки !!
...колеги проблема ми е следния и сигурно е познат на някой от вас,по накладките феродо има(но знаем че това не е гаранция че са качествени) около ии особенно след морето свистенето при спиране е подобно на влаковете на централна гара (да не кажа от звука на 2-ва 3 накуп) ...ужасно е незнам дали са се изпекли или просто са некачествени но пари за нови точно в момента нямам,че пари за зимен сезон събирам...някой има ли някакво предложение или известно лечение на този проблем или само новото му е оправия !?!!
Поздрави !!
... и мерси !
Поздрави !!

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Накладки !!
DekeR написа:...колеги проблема ми е следния и сигурно е познат на някой от вас,по накладките феродо има(но знаем че това не е гаранция че са качествени) около ии особенно след морето свистенето при спиране е подобно на влаковете на централна гара (да не кажа от звука на 2-ва 3 накуп) ...ужасно е незнам дали са се изпекли или просто са некачествени но пари за нови точно в момента нямам,че пари за зимен сезон събирам...някой има ли някакво предложение или известно лечение на този проблем или само новото му е оправия !?!!
Поздрави !!... и мерси !
Само ново и да изпекъл си ги,но е вярно че и некачествените накладки свирят също или се изпичат лесно.
Твърда накладка се изпича по трудно,меката по лесно. По принцип съм чувал че и хубавата накладка не цапа много джанатата,но мисля че това не е истина,на форда накладките АТЕ дисковете брембо ,колата спира уникално добре,но цапат много джантите.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Накладки !!
Аз преди време (1-2 месеца) сменях дискове и накладки (отпред),тъй като ми се изкривиха дисковете, но преди това си бях сложил нови накладки Pagid и ужасно много свиреха дори когато си бяха нови. С новите дискове си сложих и нови накладки Textar и нито веднъж не съм ги чул да свирят, колкото и да съм ги натоварвал
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Накладки !!
Ако не е е опрял метала на накладката в диска
можеш да ги свалиш и леко да ги запилиш по заоблените страни .
Обикновенно от там просвирват .
Моите са чисто нови брембо с текстар и освен ,че свирят и тресат .
можеш да ги свалиш и леко да ги запилиш по заоблените страни .
Обикновенно от там просвирват .
Моите са чисто нови брембо с текстар и освен ,че свирят и тресат .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Накладки !!
аз да споделя че и тия от дару свирят - още на втората седмица...но само като е жега навън
явно не се охлаждат достатъчно - дисковете не са вентилирани

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: Накладки !!
spiro- написа:Да не пускам нова тема![]()
как да ''продухам'' радиатора ми за спирачната течност?благодаря ви
Къде го видя този радиатор

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Накладки !!
И моите свирят - накладки Текстар с дискове Цимерман, но това само при топло време, ниска скорост (до 20-тина км/ч) и съвсем леко натискане на спирачката... и това се появи на 5-6К след смяната и от тогава доста рядко съм го чувал, а колко пъти съм ги палил и дори запалени спират
... дисковете не са вентилирани.
Колкото до цапането - и моите, както и на приятел АТЕ-тата пак на Цимермани правят яко прах... като набия водоструйката и потича чернилката...
По темата - не зная доколко ще има ефект, ама ако има повечко феродо опитай да свалиш най-повърхностния слой... да се открие "чист" отдолу - вече като методика не зная виброшлайфа дали ще помогне и с каква точно шкурка трябва...

Колкото до цапането - и моите, както и на приятел АТЕ-тата пак на Цимермани правят яко прах... като набия водоструйката и потича чернилката...
По темата - не зная доколко ще има ефект, ама ако има повечко феродо опитай да свалиш най-повърхностния слой... да се открие "чист" отдолу - вече като методика не зная виброшлайфа дали ще помогне и с каква точно шкурка трябва...
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Накладки !!
dokie написа:И моите свирят - накладки Текстар с дискове Цимерман, но това само при топло време, ниска скорост (до 20-тина км/ч) и съвсем леко натискане на спирачката... и това се появи на 5-6К след смяната и от тогава доста рядко съм го чувал, а колко пъти съм ги палил и дори запалени спират... дисковете не са вентилирани.
Колкото до цапането - и моите, както и на приятел АТЕ-тата пак на Цимермани правят яко прах... като набия водоструйката и потича чернилката...
По темата - не зная доколко ще има ефект, ама ако има повечко феродо опитай да свалиш най-повърхностния слой... да се открие "чист" отдолу - вече като методика не зная виброшлайфа дали ще помогне и с каква точно шкурка трябва...
Хораааааааааааа,стига с тоя текстар,верно че е евтино ама е адски боклук,вече няма текстар,всичко е менте. Само цимерман АТЕ и брембо стават и то пак, ако не са ментета.
И не си мислете ,че като сложите нови дискове и накладки, не можете да ги прецакате!!!
Има си няколко правила за пазене на дискове и накладки:
1.никога, когато карате в дъжд не си палете спирачките,демек леко натискайте и не непрекъснато.
2.когато карате екстермно и ползвате много спирачки,НИКОГА НЕ ВЛИЗАЙТЕ В ЛОКВИ - кривят се дисковете
3.когато пак карате екстермно,винаги след това охладете спирачките ,а именно покарайте малко без да натискате спирачките,тогва си проличава колко са читави накладки междудругото ,ако на другия ден скърцат и свирят(демек сте ги изпекли) значи са некачествени или вие сте тотален идиот и не знаете как се ползва спирачка,ако са читави значи са

От както спазвам тези правила не съм изпекъл и една накладка или прецакал диск!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Накладки !!
Преди година ходих на един маистор да ми смени накладките и дисковете на четирите колела (трябваше да се сменят мн.бързо за това не си ги смених сам,че заминавах на сутринта на Морето) та взе я тои и му казах да сложи наи-доброто АТЕ.Взех си колата и тръгнах.Като се върнах гледам на накладките пише Tomex и направо полудях дисковете също не бяха каквито трябва
С тия накладки още на отиване взеха да свирят,както и да е обадих му се и оправиха недуразомението според него
Разликата в спирането я усерих още веднага макар с неприпаснати спирачки.Сега колата е супер и спира идеално дори и с при мн.загрели спирачки.Поздрави



- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Re: Накладки !!
....мерси за всички мнения но първо мисля да пробвам с поизпилването на накладките от тук от там...че те горките са си нови ноо какво да ги правя като са ментета(явно)..та първо пилене пък ако не стане поне на пролет ще знам какво да взема...аа до тогава ако чуете шум от спиращ влак и то на булевард не се чудете а се огледайте за мен
))
Поздрави !!
P.S. А колкото доо подтемата за радиатора за спирачна течност....незнам...дажее незнаех че има такова нещо (ааа има ли всъщност !?! )

Поздрави !!

P.S. А колкото доо подтемата за радиатора за спирачна течност....незнам...дажее незнаех че има такова нещо (ааа има ли всъщност !?! )
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Накладки !!
dokie написа:само при топло време, ниска скорост (до 20-тина км/ч) и съвсем леко натискане на спирачката... и това се появи на 5-6К след смяната и от тогава доста рядко съм го чувал, а колко пъти съм ги палил и дори запалени спират
Колкото до цапането - и моите, както и на приятел АТЕ-тата пак на Цимермани правят яко прах... като набия водоструйката и потича чернилката...
едно към едно е и при мен. Мойте са феродо. казаха ми че с зеленото е нисък клас. нз, но как ли не съм ги тормозил по Шипка / с автомат съм/ и досега не съм имал пушеци, криви дискове и опасно нежелание на колата да сипра от прегряти спирачки.


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Накладки !!
DekeR написа:....
P.S. А колкото доо подтемата за радиатора за спирачна течност....незнам...дажее незнаех че има такова нещо (ааа има ли всъщност !?! )
Няма такова чудо колега.
Просто Спиро след 5 години въздържание се изхвърли 5 пъти (теми) за 1 минута и сега следва още 5 години целомъдрие.
И нещо сериозно по въпросната подтема:
Флуиди, които вършат работа като цирколират топлоотнемат, затова трябва да им се осигури начин и да топлоотдават за да могат при следващия цикъл/обход отново да топлоотнемат. Това се реализира с радиатор.
Спирачната течност не цирколира, не топлоотнема и няма нужда да топлоотдава.
Ако някой някъде някога е измислил някаква спирачна система, която да цирколира, то със сигурност би трябвало да включи и радиатор, но аз в скормния си стаж от 16 години като шофьор и 10 години като инженер не съм виждал и чувал.
Ако се окаже, че има ще бера срам, ама това е друга тема...
Поздрави,
Д

Re: Накладки !!
ddddk написа:
Спирачната течност не цирколира, не топлоотнема и няма нужда да топлоотдава....
Д
абе не си много прав. спирачната течност се нагрява през самите апарати и идва момент, в който ако е стара започва да "ври".
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Накладки !!
BULL3T написа:[quote
Има си няколко правила за пазене на дискове и накладки:
1.никога, когато карате в дъжд не си палете спирачките,демек леко натискайте и не непрекъснато.
2.когато карате екстермно и ползвате много спирачки,НИКОГА НЕ ВЛИЗАЙТЕ В ЛОКВИ - кривят се дисковете
3.когато пак карате екстермно,винаги след това охладете спирачките ,а именно покарайте малко без да натискате спирачките,тогва си проличава колко са читави накладки междудругото ,ако на другия ден скърцат и свирят(демек сте ги изпекли) значи са некачествени или вие сте тотален идиот и не знаете как се ползва спирачка,ако са читави значи са![]()
От както спазвам тези правила не съм изпекъл и една накладка или прецакал диск!
Не си много прав .Ако пазя спирачките ...ебати спирачките

Оргиналните с ,които карах до скоро грам не съм го пазил и изобщо не съм имал проблем .
Нито при спускане , нито от 200 до 20 .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Накладки !!
Ееееее защо ме вкарваш в излишни полемики...
Това "ври" е тривиалното название на процеса "кипене". Той е осъществим при отворена към атмосферата система. Следователно трябва да се наблюдава при казанчето (аз не съм го виждал това).
Много ми е трудно да си представя температурата на флуида при буталото щом кипи на 1 метър разстояние по почти капилярна тръба без циркулация на флуида.
А каква ли е тогава температурата на гуменото уплътнение на буталото?
Това "ври" е тривиалното название на процеса "кипене". Той е осъществим при отворена към атмосферата система. Следователно трябва да се наблюдава при казанчето (аз не съм го виждал това).
Много ми е трудно да си представя температурата на флуида при буталото щом кипи на 1 метър разстояние по почти капилярна тръба без циркулация на флуида.
А каква ли е тогава температурата на гуменото уплътнение на буталото?

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани