проблем с ГНП-то
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с ГНП-то
мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с ГНП-то
boxera написа:мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително
viewtopic.php?f=7&t=140231
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: проблем с ГНП-то
Bogdan_Nikolov написа:boxera написа:мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7&t=140231
Колегата каза че кара 525ТД,а не ТДС,те нещата са сходни,ама няма как да му помогне много онази тема!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с ГНП-то
колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: проблем с ГНП-то
Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51
На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с ГНП-то
momo-1st написа:Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51
На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!
Колега в голяма заблуда си.
Единственото ГНП с Хидромеханично управление е само на М21 ,и то модификации до 88г.
В М51 Д25 се вграждат няколко ГНП-та всичките с ХДК,сиреч електронно управление.
До 93 включ. с малкия фланец с номера ..995 и 993,с стьпков контактен ТПС след тая година пак има ..995 с голям фланец и ..994 последната помпа с безконтактен ТПС с по новото стьпково вьртящо устроиство.На всички Е34-ки се вграждат помпи с номер 993 и 995 ,като след 95 год имаме новата помпа.
М21Д24 в е34 е с ел помпа с номер ..997 .
Разликата в конските сили е само от липсата на кулер и по малкото налягане от турбокомпресора 0.8 бара за ТД и 1.1 бара резпективно за ТДС.
МОТОРА си е все М51 .Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: проблем с ГНП-то
presko79 написа:momo-1st написа:Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51
На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!
Колега в голяма заблуда си.
Единственото ГНП с Хидромеханично управление е само на М21 ,и то модификации до 88г.
В М51 Д25 се вграждат няколко ГНП-та всичките с ХДК,сиреч електронно управление.
До 93 включ. с малкия фланец с номера ..995 и 993,с стьпков контактен ТПС след тая година пак има ..995 с голям фланец и ..994 последната помпа с безконтактен ТПС с по новото стьпково вьртящо устроиство.На всички Е34-ки се вграждат помпи с номер 993 и 995 ,като след 95 год имаме новата помпа.
М21Д24 в е34 е с ел помпа с номер ..997 .
Разликата в конските сили е само от липсата на кулер и по малкото налягане от турбокомпресора 0.8 бара за ТД и 1.1 бара резпективно за ТДС.
МОТОРА си е все М51 .Поздрави


bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани