проблем с ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.01.2010
Пол: Мъж

проблем с ГНП-то

Мнение от boxera » 06 Авг 2010, 17:34

мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от Bogdan_Nikolov » 08 Авг 2010, 8:32

boxera написа:мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително

viewtopic.php?f=7&t=140231

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от momo-1st » 08 Авг 2010, 16:30

Bogdan_Nikolov написа:
boxera написа:мисля че ипап проблеп с гнп-то защото като загрее колата и като вартя волана се менят оборотите и някой път гасне Един майстор ми каза че е от ГНП-то карап БМВ 525 турбо дизел 116кс моля кажете ми колко струва ГНП-то за тази кола и каде мога да го намеря мерси предварително

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7&t=140231


Колегата каза че кара 525ТД,а не ТДС,те нещата са сходни,ама няма как да му помогне много онази тема!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от Bogdan_Nikolov » 09 Авг 2010, 18:28

колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от momo-1st » 10 Авг 2010, 19:10

Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51


На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от Пресиян Василев » 10 Авг 2010, 23:27

momo-1st написа:
Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51


На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!

Колега в голяма заблуда си.
Единственото ГНП с Хидромеханично управление е само на М21 ,и то модификации до 88г.
В М51 Д25 се вграждат няколко ГНП-та всичките с ХДК,сиреч електронно управление.
До 93 включ. с малкия фланец с номера ..995 и 993,с стьпков контактен ТПС след тая година пак има ..995 с голям фланец и ..994 последната помпа с безконтактен ТПС с по новото стьпково вьртящо устроиство.На всички Е34-ки се вграждат помпи с номер 993 и 995 ,като след 95 год имаме новата помпа.
М21Д24 в е34 е с ел помпа с номер ..997 .
Разликата в конските сили е само от липсата на кулер и по малкото налягане от турбокомпресора 0.8 бара за ТД и 1.1 бара резпективно за ТДС.
МОТОРА си е все М51 .Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: проблем с ГНП-то

Мнение от momo-1st » 11 Авг 2010, 1:03

presko79 написа:
momo-1st написа:
Bogdan_Nikolov написа:колега а не са ли еднакви помпите нали двата мотора с м51


На 525ТД помпата е механична,няма я прословутата "плочка" там! Откъде си мислиш че имаме толкова по малко коне от същия мотор?:) е не е само от това,няма и кулер там,но основната разлика между двете е в ГНП!

Колега в голяма заблуда си.
Единственото ГНП с Хидромеханично управление е само на М21 ,и то модификации до 88г.
В М51 Д25 се вграждат няколко ГНП-та всичките с ХДК,сиреч електронно управление.
До 93 включ. с малкия фланец с номера ..995 и 993,с стьпков контактен ТПС след тая година пак има ..995 с голям фланец и ..994 последната помпа с безконтактен ТПС с по новото стьпково вьртящо устроиство.На всички Е34-ки се вграждат помпи с номер 993 и 995 ,като след 95 год имаме новата помпа.
М21Д24 в е34 е с ел помпа с номер ..997 .
Разликата в конските сили е само от липсата на кулер и по малкото налягане от турбокомпресора 0.8 бара за ТД и 1.1 бара резпективно за ТДС.
МОТОРА си е все М51 .Поздрави

:oops: :oops:
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook