Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Здравйте колеги от един два дни съм в клуба на Е34. Колицата е М50Б20 91 лето доста по удобна е от е36 компак за каране
. Имам един въпрос към вас: когато включа първа или втора и я настъпя малко повече от долу където е скоростната кутия се усеща едно претрисане! Всичко от долу вибрира това е само като е настъпя на една от двете скорости! Какво може да е това висящ лагер или тампон на скоростната кутия? Все още съм бос от към подръжка на Е34 но малко по малко ще се науча с малко помощ и четене!
Благодаря на отзовали те се!

Благодаря на отзовали те се!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Добре дошъл първо, честито на поредния изоставил Е36. Сам си отговорил на въпросите си, дигаш на крик, подлагаш нещо за сигурност и със щанга надигаш скоростната, тампоните и ще лъснат при проблем с тях, също провери висящия лагер по този начин, ако е калпав ще си проличи.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Благодаря колега аз се притеснявх да не са скорости принципно, но след разговор с едно приателче което има Е34 ме успокои, че няма да е от тях! Сега укенда ще я вдигна на крик или на канал дирекно и ще видя какво е точно, след което ще пиша с точност! Може темата да се заключи или трие както реши мода!
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
И аз имах същия проблем-тресене само на 1ва и 2ра.
Смених 2 тампона на висящия лагер, 1 лагер...сума ти нерви, и накрая се оказа, че е от карето на кардана.
Последното за съжаление не подлежи на ремонт и си намерих здрав кардан от една морга.
Работата заспа
Смених 2 тампона на висящия лагер, 1 лагер...сума ти нерви, и накрая се оказа, че е от карето на кардана.
Последното за съжаление не подлежи на ремонт и си намерих здрав кардан от една морга.
Работата заспа

rwd фен
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Не подлежи на ремонт карето на кардана ?? Че защо то май си се сменяха .....
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Нено, какви 2 тампона си сменил на висящия лагер, явно си се объркал, на скоростите си сменил, ама тоя лагер как се сменя, суперско е като не се откача целия кардан. Що да сменя каре, целия кардан е 50 кинта с бирата и скарата
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Карето на кардана се сменя обаче е такъв голям чеп, че няма повече на къде. Както казва колегата НикиНиколов по- добре да се вземе един здрав кардан и работата заспива! Преди години имах един москвич ама на него му трепереше цялата задница над 120. Тогава сменях карето на кардана! Сега излизам в отпуска и ще имам достатъчно време да се позанимавам с хубавицата! Мисля да сменя най- неотложното а това което може да изчака ще е по късно!
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Kregec написа:Карето на кардана се сменя обаче е такъв голям чеп, че няма повече на къде.
За гуменото иде реч нали? Ако развиването и после завиването на 6 болта е чеп...? Единствения чеп е да си намериш подемник.


- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Чакайте, момчета, на кое викаме каре? Аз не говоря за кръглите тампони откъм кутията и дифа(от двата края на кардана), а за карето на кардана. Онова как ще го поправиш...?!
Искам да кажа, че смених един тамон, пак биеше...избих го, качих втори-в такъв смисъл два.
NikiNikolov написа:Нено, какви 2 тампона си сменил на висящия лагер, явно си се объркал, на скоростите си сменил, ама тоя лагер как се сменя, суперско е като не се откача целия кардан. Що да сменя каре, целия кардан е 50 кинта с бирата и скарата
Искам да кажа, че смених един тамон, пак биеше...избих го, качих втори-в такъв смисъл два.
rwd фен
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Здравейте колеги! Моля някои дами помогне да разгадая нещо! Прилагам схема за разглобяване на кардана, сега виждам, че освен висящлагер има и гумено каре! Имали някаква възможност да се получава всичко от това гумено каре? И не мога да разбера тоя висящ лагер как се сваля от самия кардан! Никога не съм свалял знам какво представлява но не съм свалял! Ако някои ме светне по схемата ще е хубаво да го обясни! И към колегата по- въпроса с каретата вижда се нагледно как се сменят! Според мен по рентабилно е да се сменят самите карета с чисто нови от колкото да се търси кардан втора ръка! Защото на другия кардан не знаеш колко са износени каретата и дали има иглен лагер в чашката или няма!
Схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=26&fg=10
Схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=26&fg=10
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Вече в клуба на Е34! Имам няколко въпроса!
Така треперенето и троапнето се оказа гумен тампон от скоростната кутия към кардана! Смених го и всичко си доиде на мястото!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]