Стабилизиращи щанги
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Стабилизиращи щанги
Колеги изпаднаха ми предна и задна стабилизирщи щанги от Е34 М5. В реалоема излиза че М-ковата предната е 25мм а задната 18мм А моите оригинално излизат 23мм отпред и 15мм отзад. Утре ще ги замеря със сигурност колко са. Чудя се дали има смисъл при толкова малка разлика 2мм отпред и 3мм отзад ?
Последна промяна slavianko на 27 Юли 2010, 1:45, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стабилизиращи щанги
Да ще има разлика. На комби тдс е 25мм отпред.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Стабилизиращи щанги
Така да обаче аз днес попаднах на ТДС-комби със предна стабилизираща щанга на 23ммZubcho написа:Да ще има разлика. На комби тдс е 25мм отпред.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стабилизиращи щанги
slavianko написа:Така да обаче аз днес попаднах на ТДС-комби със предна стабилизираща щанга на 23ммZubcho написа:Да ще има разлика. На комби тдс е 25мм отпред.![]()
И което е най интересното така си дойде от Италия
Може би има значение годината.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Стабилизиращи щанги
Вече съм се убедил че нищо не е така както го дават по каталозите и докато не мерна с шублера не вярвам. Та въпроса е дали ще има осезаема разлика или да търся някакви по хай-тек за една камара пари 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стабилизиращи щанги
slavianko написа:Вече съм се убедил че нищо не е така както го дават по каталозите и докато не мерна с шублера не вярвам. Та въпроса е дали ще има осезаема разлика или да търся някакви по хай-тек за една камара пари
Сложи тея сега и виж как са. Ще имаш промяна 100% Има 1 колега с 25мм задна щанга. Лично я е мерил. Аз съм й се наточил ама трябва да го излъжа нещо сериозно за да ми я даде.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Стабилизиращи щанги
Има голямо значение Славяне всеки милиметър.Аз примерно за е30ката търся най-сериозният стоков вариант,а именно 21мм отпред и 14.5 отзад.Стоково ги има във е30ТД комби с регулируемо окачване или кабрио.При другите комбита примерно с ТД мотор,но без нивомат са 20мм предна щанга 13.5мм задна.
Явно имат сериозно значение различните дебелини за да ги слагат на големия и тежък ТД мотор в комбито(както със така и без нивомат) както и на кабриолета който си има нужда от укрепване поради липсата на таван.
Слагай М5цовите и давай гас да видиш има ли разлика и сподели.
Явно имат сериозно значение различните дебелини за да ги слагат на големия и тежък ТД мотор в комбито(както със така и без нивомат) както и на кабриолета който си има нужда от укрепване поради липсата на таван.

Слагай М5цовите и давай гас да видиш има ли разлика и сподели.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Стабилизиращи щанги
Славянко слагай 25 мм,има разлика много!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Стабилизиращи щанги
Ем ... Щом казвате ще ги взема тия дни и ще споделя впечатления
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Стабилизиращи щанги
Явор (Postman) беше писъл за тея щанги,ако не се лъжа май щеше да слага на комбито такива по корави.
......пусни му едно ЛС,със сигурност има инфо!
......пусни му едно ЛС,със сигурност има инфо!



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Стабилизиращи щанги
Чел съм аз едни постове за това но си спомням че той сложи отзад такава от М-пауър комби която е по спомен 20ммcrazy_d написа:Явор (Postman) беше писъл за тея щанги,ако не се лъжа май щеше да слага на комбито такива по корави.
......пусни му едно ЛС,със сигурност има инфо!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Стабилизиращи щанги
На Нюрбургринг и на 1994-95 година комбитата ///М5 отзад са 20 мм , това е най-дебелата задна щанга серийно на Е34.Постман-а отзад е с такава , ако вече не е и с 23 мм ,че май последно казваше ,че иска още стабилност ...
Славяне , слагай я без да се двоумиш ! Ние с Постман се возихме на един опън дей на Калояново с неговата кола доволно много и аз лично останах невероятно изненадан каксе държеше колата му.Сигурен съм ,че ако аз седна да я карам неговата кола ще дам близо 10 секунди под времето с мойта така както му е с окачването комбито.Аз догодина ще купувам 2 щанги най-дебелите + необходимите тампони за тях , това е много приятен ъпгрейд
Георги Пенчев
Славяне , слагай я без да се двоумиш ! Ние с Постман се возихме на един опън дей на Калояново с неговата кола доволно много и аз лично останах невероятно изненадан каксе държеше колата му.Сигурен съм ,че ако аз седна да я карам неговата кола ще дам близо 10 секунди под времето с мойта така както му е с окачването комбито.Аз догодина ще купувам 2 щанги най-дебелите + необходимите тампони за тях , това е много приятен ъпгрейд
Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Стабилизиращи щанги
първо по добре сложи сносно окачване,щангите сами по себе си няма да променят много накланянето.трябват ти максимално твърди пружини и амортисьори които да регулираш.проблема при теб е потъването на самата кола,от него идва и страничното накланяне.дебелата щанга просто ще предаде повече сцепление на натовареното колело,но няма да спре пружината да се свие.дори и да ограничи донякаде потъването ще е максимум с 5% което не е от голямо значение.произволното променяне на щангите води до промяна на сцеплението на преден спрямо заден мост.възможно е колата да започне да не дозавива,особенно ако наклона отпред е оригиналния.със поставянето на кйлоувъри с пружини с необходимата твърдост колата дори и с оригиналните щанги се бетонира,спира да се накланя и да прехвърля тежест,разликата е огромна.ако грубо сметна полезната работа на двете,то щангите влияят 10% а койлоуверите 90%.в никакъв случай не подценявам и отричам щангите,просто казвам че по голям ефект има истинското окачване,и без него няма как да има ефект дори и със щанги.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стабилизиращи щанги
Най-дебелата предна е на м5 25мм и на комби тдс по каталог 25мм Ще мерна моята следващия път като е вдигната колата и ще кажа колко е точно.
Гледах предна стабилизираща щанга от е31 CSI оригинално е 27мм. Ако тази пасва на е34 значи Пощальона може да се мета на тази щанга. Струва към 350лв заедно с тампоните (цени по Реалоем) Ако има някъде такава или подобна кола (850 примерно) за части може да се пробва дали ще пасне. В Дару Кар излиза като несъществуваща част тази щанга
Тампоните ги има по 20лв бройката.
Поздрави
Гледах предна стабилизираща щанга от е31 CSI оригинално е 27мм. Ако тази пасва на е34 значи Пощальона може да се мета на тази щанга. Струва към 350лв заедно с тампоните (цени по Реалоем) Ако има някъде такава или подобна кола (850 примерно) за части може да се пробва дали ще пасне. В Дару Кар излиза като несъществуваща част тази щанга

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Стабилизиращи щанги
Братле напълно съм съгласен с тебе. Просто ми изпаднаха на добра цена та не се сдържах и днес ги взех. Накупих директно и всички видове тампони биелетки и ала бала и утре ще ги монтирам. За окачването там нещата са абсолютно ясни. Просто в момента нямам средствата да взема добро окачване щото ще трябва да се оръся към 1500-1600лв. Много ми се иска обаче това лято няма как да стане. А за алтернативни вариянти пък изобщо не се сещамkirililiev написа:първо по добре сложи сносно окачване,щангите сами по себе си няма да променят много накланянето.трябват ти максимално твърди пружини и амортисьори които да регулираш.проблема при теб е потъването на самата кола,от него идва и страничното накланяне.дебелата щанга просто ще предаде повече сцепление на натовареното колело,но няма да спре пружината да се свие.дори и да ограничи донякаде потъването ще е максимум с 5% което не е от голямо значение.произволното променяне на щангите води до промяна на сцеплението на преден спрямо заден мост.възможно е колата да започне да не дозавива,особенно ако наклона отпред е оригиналния.със поставянето на кйлоувъри с пружини с необходимата твърдост колата дори и с оригиналните щанги се бетонира,спира да се накланя и да прехвърля тежест,разликата е огромна.ако грубо сметна полезната работа на двете,то щангите влияят 10% а койлоуверите 90%.в никакъв случай не подценявам и отричам щангите,просто казвам че по голям ефект има истинското окачване,и без него няма как да има ефект дори и със щанги.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани