Проблем с вентилатора на климатроника
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Проблем с вентилатора на климатроника
Колеги, имам проблем . Аз съм с трите врътки на климатроника.Двете са с градуирани върху тях градуси ,а третата е за скоростта на вентилатора. Управлението на врътките става посредством тримери на 4,7к чийто корпус влиза в самата врътка. Когато се върти врътката , съпротивлението на тримера се променя и така се наглася желаната температура. По незнайни причини тримера, който е на вентилатора ми се прекъсна и сега в положение ''нула'' на врътката не прекъсва веригата . Винаги когато работи автомобила си работи и вентилатора. Пробвах с тример на 5к със същият корпус, но пак не изключва в положение ''нула'' на врътката. Поради спецификата на самит корпус на тримера се оказа,че никъде не може да се намери такъв тример-точно със същият корпус и да е 4,7к. Накрая си потърсих цял блок с всичките врътки за управление по разни морги,но ми цитираха такива цени, че... Пък и единият се оказа, че не затварят клапите, на другият не му светят лампичките вътре . Склонен съм да си купя работещ цял блок заедно с всички копчета на управлението ,но не ми се занимава с глупости да го отварям пак и да сменям разни лампички или пък да се окаже ,че не подава сигнал за затваряне на клапите и т.н. Най-лошото е,че от тази постоянна работа на вентилатора започна да ми гори бушона на самият вентилатор
( Колеги, помагайте с предложения и оферти на ЛС.
Предварително Ви благодаря !

Предварително Ви благодаря !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
казах ти, седни разпои тримера и го разглоби.
Тъпия климатроник спира когато усети високо съпротивление, а не когато щтракне врътката (щракането е чисто фиктивно и няма ключе за спиране.)
Тъпия климатроник спира когато усети високо съпротивление, а не когато щтракне врътката (щракането е чисто фиктивно и няма ключе за спиране.)

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Стояне, и какво като го разглобя този тример? Корпуса им е за еднократна употреба -подобно на фотоклетка са. Изгори ли направо се сменя с друг-поне така са го измислили в нормалните страни, ама тук при нас .Въпроса е от къде да намеря взаимнозаменяем със същият корпус .
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани