Проблем с oil inspection
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Проблем с oil inspection
Здравейте колеги.Имам следния проблем с инспекшъна.Реших да си сменя маслото сам но преди това да нулирам компютъра но не ми се получи.Направих мост м/у 7-ми и 19-ти пин за 12-13 сек но нищо не стана
Отказах се и реших да ходя до сервиз,там ми смениха маслото но и те не можаха да нулират инпекшъна. Да не прецаках нещо с мосчето? Или в този сервиз нещо на можаха.А инече до сега не съм имал този проблем,таблото си бачкаше идеално.Ако някой е имал този проблем нека пише че така не си е работа
Поздрави. 



- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Проблем с oil inspection
Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Проблем с oil inspection
ключа, ключа ще да е 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: Проблем с oil inspection
ако си направил всичко, както трябва и не става...значи не става. малко като майтап звучи, ама е така. при някои става с мост, при други не - при мен определено не става с мост.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Проблем с oil inspection
http://www.beemasport.com/remonti/inspection-2/
Става,но не винаги от първия път.В статията пише ключа да е на 1ва позиция или контакт,аз го завъртюх на 2ра позиция(да светнат изминатите километри) и стана.
Става,но не винаги от първия път.В статията пише ключа да е на 1ва позиция или контакт,аз го завъртюх на 2ра позиция(да светнат изминатите километри) и стана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с oil inspection
Вместо на 19 и 7 по-добре директно на маса и 7-точн в тази последователност ,при даден контакт,като движиш проводника в 7. 

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Проблем с oil inspection
нема как да не става с мост а с оная джаджа дето иначе се навира да стане...мерил съм и единственото което въпросната джаджа прави е мост между въпросните 2 пина....се тая е дали с тел или с компютър 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем с oil inspection
Ще стане. И при мен не искаше, но един път се ядосах и след 10 минути всичко беше наред. Ама трябва да броиш секундите точно. При мен заради това не ставаше. Броиш секундите и махаш кабела.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем с oil inspection
Колега, не са само секундите. На мене ми прави номер М-20-ката преди, точно по същият начин и аз- броя секунди, повтарям, потретвам. И не става нищо. Разглобявах таблото, оказа се, че вътре има едни батерии, които имат отношение към инспекшъна, на мене точно не искаше да ми се занули. Като смених едната се оправи. Така че може и да свалиш таблото, лесно е и виж вътре в какво състояние са батерийките. Едната при мен бе аут. Успех ти желая.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с oil inspection
Yanko Petrov написа:Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....
Да колега на контакт го държах.По интересно ми е защо не успяха в сервиза да го занулят уж ме убедиха че имали наи новия софтуер и се свързват с колата ама с инспекшуна немогли

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с oil inspection
А също така ми попадна из редовете че трябва да се направи през пробна лампа или през мултицет.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Проблем с oil inspection
fox1981 написа:Yanko Petrov написа:Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....
Да колега на контакт го държах.По интересно ми е защо не успяха в сервиза да го занулят уж ме убедиха че имали наи новия софтуер и се свързват с колата ама с инспекшуна немогли
Я опитай така: ключа е изваден,слагаш жичката на 7 и 19,слагаш ключа и го въртиш на 2ра позиция,не на контакт.След 7 секунди връщаш ключа в начална позиция,вадиш жичките и после даваш на контакт да видиш какво е станало. Успех!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с oil inspection
Пиновете обикновено са корозирали и не дават добър контакт-затова понякога става ,понякога не.Като използваш друга маса а не 19 елиминираш едната вероятност за лош контакт,като движиш проводника в пин 7 подобряваш там контакта.Номера се прави при включен контакт ,да се виждат квадратчетата,като най-напред се дава масата за да се избегне статичното електричество и после пин 7.Сега ще си отговориш защо не се е получило в сервиза.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с oil inspection
zvetiko написа:Пиновете обикновено са корозирали и не дават добър контакт-затова понякога става ,понякога не.Като използваш друга маса а не 19 елиминираш едната вероятност за лош контакт,като движиш проводника в пин 7 подобряваш там контакта.Номера се прави при включен контакт ,да се виждат квадратчетата,като най-напред се дава масата за да се избегне статичното електричество и после пин 7.Сега ще си отговориш защо не се е получило в сервиза.
Прав си колега Успях да го зануля



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани