Проблем с oil inspection

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Проблем с oil inspection

Мнение от fox1981 » 17 Юли 2010, 14:48

Здравейте колеги.Имам следния проблем с инспекшъна.Реших да си сменя маслото сам но преди това да нулирам компютъра но не ми се получи.Направих мост м/у 7-ми и 19-ти пин за 12-13 сек но нищо не стана :oops: Отказах се и реших да ходя до сервиз,там ми смениха маслото но и те не можаха да нулират инпекшъна. Да не прецаках нещо с мосчето? Или в този сервиз нещо на можаха.А инече до сега не съм имал този проблем,таблото си бачкаше идеално.Ако някой е имал този проблем нека пише че така не си е работа :no: Поздрави. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от Yanko Petrov » 17 Юли 2010, 14:51

Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от kraininski » 17 Юли 2010, 15:05

ключа, ключа ще да е ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от @2bar » 17 Юли 2010, 15:23

ако си направил всичко, както трябва и не става...значи не става. малко като майтап звучи, ама е така. при някои става с мост, при други не - при мен определено не става с мост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от Yanko Petrov » 17 Юли 2010, 15:27

http://www.beemasport.com/remonti/inspection-2/

Става,но не винаги от първия път.В статията пише ключа да е на 1ва позиция или контакт,аз го завъртюх на 2ра позиция(да светнат изминатите километри) и стана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2010, 15:40

Вместо на 19 и 7 по-добре директно на маса и 7-точн в тази последователност ,при даден контакт,като движиш проводника в 7. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от kraininski » 17 Юли 2010, 16:17

нема как да не става с мост а с оная джаджа дето иначе се навира да стане...мерил съм и единственото което въпросната джаджа прави е мост между въпросните 2 пина....се тая е дали с тел или с компютър ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от dan-dam » 17 Юли 2010, 16:22

Ще стане. И при мен не искаше, но един път се ядосах и след 10 минути всичко беше наред. Ама трябва да броиш секундите точно. При мен заради това не ставаше. Броиш секундите и махаш кабела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от Stoqnov_ » 17 Юли 2010, 17:59

Колега, не са само секундите. На мене ми прави номер М-20-ката преди, точно по същият начин и аз- броя секунди, повтарям, потретвам. И не става нищо. Разглобявах таблото, оказа се, че вътре има едни батерии, които имат отношение към инспекшъна, на мене точно не искаше да ми се занули. Като смених едната се оправи. Така че може и да свалиш таблото, лесно е и виж вътре в какво състояние са батерийките. Едната при мен бе аут. Успех ти желая.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от fox1981 » 17 Юли 2010, 18:29

Yanko Petrov написа:Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....

Да колега на контакт го държах.По интересно ми е защо не успяха в сервиза да го занулят уж ме убедиха че имали наи новия софтуер и се свързват с колата ама с инспекшуна немогли ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от fox1981 » 17 Юли 2010, 18:34

А също така ми попадна из редовете че трябва да се направи през пробна лампа или през мултицет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от Yanko Petrov » 17 Юли 2010, 18:42

fox1981 написа:
Yanko Petrov написа:Колега,а "моста" м-ду 7 и 19 как го направи,завъртя ли ключа на 2ра позиция и т.н. Може и от това да е, знам ли....

Да колега на контакт го държах.По интересно ми е защо не успяха в сервиза да го занулят уж ме убедиха че имали наи новия софтуер и се свързват с колата ама с инспекшуна немогли ;)


Я опитай така: ключа е изваден,слагаш жичката на 7 и 19,слагаш ключа и го въртиш на 2ра позиция,не на контакт.След 7 секунди връщаш ключа в начална позиция,вадиш жичките и после даваш на контакт да видиш какво е станало. Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2010, 19:00

Пиновете обикновено са корозирали и не дават добър контакт-затова понякога става ,понякога не.Като използваш друга маса а не 19 елиминираш едната вероятност за лош контакт,като движиш проводника в пин 7 подобряваш там контакта.Номера се прави при включен контакт ,да се виждат квадратчетата,като най-напред се дава масата за да се избегне статичното електричество и после пин 7.Сега ще си отговориш защо не се е получило в сервиза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от fox1981 » 17 Юли 2010, 19:36

zvetiko написа:Пиновете обикновено са корозирали и не дават добър контакт-затова понякога става ,понякога не.Като използваш друга маса а не 19 елиминираш едната вероятност за лош контакт,като движиш проводника в пин 7 подобряваш там контакта.Номера се прави при включен контакт ,да се виждат квадратчетата,като най-напред се дава масата за да се избегне статичното електричество и после пин 7.Сега ще си отговориш защо не се е получило в сервиза.

Прав си колега Успях да го зануля :clap: И oil и service inspection даже аз не знаех service inpecton а трябва да изчезне изобщо аз си мислех че като запалиш колата и то спира да свети е нормално ама явно трябва да не излиза на контакт изобщо 8) Благодаря на всички колеги дето се вкючиха в темата :bchug: беше полезно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с oil inspection

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2010, 19:42

:yes:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook