Виско или радиатор проблем?
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Виско или радиатор проблем?
Сложих нов термостат wahler(същия като този който беше на колата 88*) , ново виско febi bilstein (което м/у другото няма биметална пластина а някаква пластина в формата на пружина...).Водната помпа се оказа оригиналната на БМВ с безупречна перка и без луфт и затова не сложих новата.Налях нов антифриз и обезвъздуших.След тези процедури колата спря да грее(преди загряваше като е на място).След ден два каране и периодично допълнително обезвъздушаване и малко доливане на антифриз,реших че трябва да загрея колата за да чуя как се включва виското(силен звук на виене подобно на турбо)защото ми правеше впечатление че се върти все с една скорост от самото запалване на колата.Включих климатика и почнах да давам газ на място след което стрелката започна да минава 12 часа и малко след това и се приближи до червеното...но звук от включено виско никакъв,гледах го и се въртеше както и преди...Двата маркуча от радиатора бяха горещи и меки (не надути).Има ли вариант радиатора ми да не отдава топлина към пластината на виското и то да не завихря заради това(радиатора е чист)?Или просто съм попаднал на дефектно виско и ще трябва да го върна?(питам защото съм от Плевен а виското е взето от Варна).Иначе при нормално каране колата не загряваше само когато реших да подавам газ на място 1-2мин. 


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Виско или радиатор проблем?
Виско,щом колата загрява,а виското не се чува значи не включва.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Виско или радиатор проблем?
LiTtLeRoCk написа:Виско,щом колата загрява,а виското не се чува значи не включва.
а перката на климатика включва ли? би трябвало да включва, като почне леко да минава средата и да е достатъчна за да охлади...
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Виско или радиатор проблем?
Да бе ама исках да разбера може ли да имам проблем в радиатора и заради него да не включва виското?Нали топлината от радиатора се предава към биметалната пластина и така се включва виското.Да не стане да връщам здраво виско до Варна а проблема да е друг? 


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Виско или радиатор проблем?
MaxMeyer написа:За перката на климатика не съм сигуренТя чува ли се силно?
Да много.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Виско или радиатор проблем?
чува се достатъчно силно. електрическа е и е отпред пред радиатора на климатика...чува се и се вижда през решетката
Re: Виско или радиатор проблем?
по - скоро става нещо друго:
или/и не обезвъздушаваш добре
или/и някъде засмуква въздух
или/и капачката на радиатора не наред - маркучите малко или много трябва да са твърди
или/и не обезвъздушаваш добре
или/и някъде засмуква въздух
или/и капачката на радиатора не наред - маркучите малко или много трябва да са твърди
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Виско или радиатор проблем?
Капачката изглежда добре(не знам как да я проверя).Маркучите не са съвсем меки но не са и на камък.В колата има парно-духа топло.

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Виско или радиатор проблем?
не разбрахме какъв мотор е колата, ако е м50, термостатът е подходящ, ако е м20, по принцип работи с термостат 80градуса, виското също май има разлика в температурите. пробвай дали ще загрява на място без климатик, ако не, може да не ти включва ел.перката или радиатора да ти е от малките и да не смогва...
но основното, щом не чуваш виското - виско!
но основното, щом не чуваш виското - виско!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Виско или радиатор проблем?
М50Б20 ванос, радиатора не изглежда малък... мисля че си е стандартния,термостата е същия като този който си беше в колата самоче нов - wahler 88 градуса.Загрява на място без вкл. климатроник.Виското е ново възможно ли е да е дефектно?

Re: Виско или радиатор проблем?
дай малко по - ясно
след като си направил всичко (виското също си го сменил по това време) след това си карал няколко дена и колата не е загрявала? и след няколко дена пак е започнала да загрява? ако е така, много ми е трудно да си представя, как виското ще замине за няколко дена, макар, че всичко е възможно. или разликите в температурите през тези няколко дена да са били много големи?
след като си направил всичко (виското също си го сменил по това време) след това си карал няколко дена и колата не е загрявала? и след няколко дена пак е започнала да загрява? ако е така, много ми е трудно да си представя, как виското ще замине за няколко дена, макар, че всичко е възможно. или разликите в температурите през тези няколко дена да са били много големи?
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Виско или радиатор проблем?
Смених всичко описано защото колата загряваше като спреш на място.След смяната НЕ загряваше на място.Но сега си мисля че явно не съм я чакал достатъчно дълго може би.И след два дена реших че независимо че си карам нормално и не загрява трябва да чуя това виско дали работи силно.Спрях на място и почнах да форсирам за да го вкюча но то не се включи а почна стрелката да минава 12ч.Цялата работа е че искам да разбера дали виското е дефектно или има друг вариант, за да не стане да върна на хората от магазин здраво виско за което твърдя че не бачка.

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Виско или радиатор проблем?
Колега, почисти хубаво пространството между водния и климатичния радиатор, с течение на времето там се събират много боклуци, и това също може да е причина по някога, няма да е лошо да направиш и една промивка на водния, свали го, и му сипи вътре едно шише (Маглио) обезмаслител, разклимбучкаи го хубаво да влезне на всякаде и го остави да се понакисне поне 1 час. А цирка с водната помпа е че тя не само се чупи, а и превърта в оста си, най често при загрял мотор
Последна промяна jullydjs на 27 Юни 2010, 23:49, променена общо 1 път
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани