кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Преди време разисквахме една тема за присаждането...от м50б20,към м50б25,имаше различни мнения,като цяло всеки с 2ка,би предпочел да има 25ца,то е ясно.Въпросите се сведоха до това,да имаш парите,и най вече да случиш на читав 25ак! Влизам в тая тема защото на мен ми се налага или да направя основен на моя или да купя друг,и да го сложа него.Като варианта е или да си сложа пак 2 или 2.5.Тук вече бих искал да си каже мнението този който е правил основен на м50б20,колко му е излязал ремонта?! И моля за съвет кое е по добре според вас-Да си направиш двигатела и да знаеш поне кво и как му е състоянието,или да купиш друг правиш му диагностика и рискуваш (малко или много) Аз съм от Варна и слава богу тук има хора които се отзоваха за което им благодаря да си намеря смятам читав двигател.Като цяло мнението на майсторите е че не си струва да се прави...по има смисал да сложа нов.Ако някой има мнение с радост бих го взел предвид!Благодаря
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
колега ако си минал доста километри и си знаеш двигателя основен ремонт си е основен ремонт защото не знаеш другия на какъв хал е а на твоя поне ще знаеш че всичко е ново единственото което е да го направи майстор който разбира какво прави и частите да са хубави.....това е мое мнение но ако си решил че 2ката ти е малка вече е друг въпрос
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Може ли някой колега, който се е сблъсквам с смяна на мотора, да напише грубо поне за какви пари става въпрос. Пред дилема съм, но не ми се захваща с нещо, което нз къде ще му излезе края. Благодаря
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Pei4 написа:Може ли някой колега, който се е сблъсквам с смяна на мотора, да напише грубо поне за какви пари става въпрос. Пред дилема съм, но не ми се захваща с нещо, което нз къде ще му излезе края. Благодаря
Тогава не сменяй мотор...не си е малко разправията...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Колега, дилемата е или нов мотор или друга кола......
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Pei4 написа:Колега, дилемата е или нов мотор или друга кола......
ако твойта колата е ОК, смисъл бе гнилоч, с хубав кожен салон, без удари, с много екстри, то тогава си струва да смениш само мотора. Ако НЯКОЕ от тези условия не е налице то по добре намери по хубава бройка, оше повече, че няма акциз вече и можеш да си докараш чудна 525и от вън.
Все пак смятай смяната поне 1500 мотор, 1000 работа, желателно е да прехвърлиш и цялата инсталация от 25цата ... иначе е полвинчата работа
ето ти няколко хубави:
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b2rqgev1cd44#
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=l2q1hjemv3wk#
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=l2p4hchpz22p# - тая е много добра
Последна промяна ZLATEN на 05 Юни 2010, 19:52, променена общо 1 път
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
ZLATEN написа: ако твойта колата е ОК, смисъл бе гнилоч, с хубав кожен салон, без удари, с много екстри, то тогава си струва да смениш само мотора. Ако НЯКОЕ от тези условия не е налице то по добре намери по хубава бройка, оше повече, че няма акциз вече и можеш да си докараш чудна 525и от вън.
Все пак смятай смяната поне 1500 мотор, 1000 работа, желателно е да прехвърлиш и цялата инсталация от 25цата ... иначе е полвинчата работа
това ли са истинските цени?


чудните 525....те и те са дебели....започват от 2000 евро, а риска от запушване на дюза и последващо отваряне на мотора на чудната 525 пак си го има.
щях да напиша, че е много по - изгодно да се сложи друг мотор, ама ако това са нормалните цени за един мотор, нищо не мога да кажа.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
@2bar написа:чудните 525....те и те са дебели....започват от 2000 евро, а риска от запушване на дюза и последващо отваряне на мотора на чудната 525 пак си го има.
щях да напиша, че е много по - изгодно да се сложи друг мотор, ама ако това са нормалните цени за един мотор, нищо не мога да кажа.
колега евтино ли скъпо ти се струва 1500 лв?
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
то може и за 500 да намериш, но тогава шанса да е за ремонт е 99%. За 1500 можеш поне да се надяваш да е ОК, особенно ако видиш и състоянието на донора
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
ZLATEN написа:то може и за 500 да намериш, но тогава шанса да е за ремонт е 99%. За 1500 можеш поне да се надяваш да е ОК, особенно ако видиш и състоянието на донора
Ако донора е в цветущо здраве....няма да е донор. Според мен трябва да си мазохист за да дадеш 1500 лв за един мотор на господ знае на колко км и то в крайна сметка си остава 2 или 2,5 литра. Истината е, че вече съм загубил пълна представа колко струват нещата в бг и си мислех (ама явно грешно), че след като тук един мотор (разбирай с комп. и всичките неща около него - вадиш твоя и пъхаш другият) 2 или 2,5 литра струва около 250 евро (и то под 200 000 км) с всичките му мурафети до бг да стане 500 евро, което пак не прави 1500 лв. Ама явно съм в голяма грешка.
При това положение, май най - евтино в случая си остава закърпване на положението (зависи, какво му има на мотора и дали е изобщо възможно) с мотора на колегата.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
@2bar написа:ZLATEN написа:то може и за 500 да намериш, но тогава шанса да е за ремонт е 99%. За 1500 можеш поне да се надяваш да е ОК, особенно ако видиш и състоянието на донора
Ако донора е в цветущо здраве....няма да е донор. Според мен трябва да си мазохист за да дадеш 1500 лв за един мотор на господ знае на колко км и то в крайна сметка си остава 2 или 2,5 литра. Истината е, че вече съм загубил пълна представа колко струват нещата в бг и си мислех (ама явно грешно), че след като тук един мотор (разбирай с комп. и всичките неща около него - вадиш твоя и пъхаш другият) 2 или 2,5 литра струва около 250 евро (и то под 200 000 км) с всичките му мурафети до бг да стане 500 евро, което пак не прави 1500 лв. Ама явно съм в голяма грешка.
При това положение, май най - евтино в случая си остава закърпване на положението (зависи, какво му има на мотора и дали е изобщо възможно) с мотора на колегата.
за колко мислиш че ше направи хубав ремонт на мотора с ревизия и всичко ... вериги простоии и работа
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
@2bar написа:Ако донора е в цветущо здраве....няма да е донор. Според мен трябва да си мазохист за да дадеш 1500 лв за един мотор на господ знае на колко км и то в крайна сметка си остава 2 или 2,5 литра. Истината е, че вече съм загубил пълна представа колко струват нещата в бг и си мислех (ама явно грешно), че след като тук един мотор (разбирай с комп. и всичките неща около него - вадиш твоя и пъхаш другият) 2 или 2,5 литра струва около 250 евро (и то под 200 000 км) с всичките му мурафети до бг да стане 500 евро, което пак не прави 1500 лв. Ама явно съм в голяма грешка...
Колега, толкова си струва не грешиш! Друг е въпроса, че тук Ганьо прави друго - взима колата цяла (здрава или блъсната) за 1000-1500-2000 и после от нея изкарва 4000... Ганьо си е Ганьо!
Инъче в мобилето си има 34-ки с М50 за по 1500лв, че има и някаква 25-ца за 1700 ... то кога е да даваш 1500 само за мотор, по-добре си вземи за толкова цяла кола и си сваляй каквото ти трябва. Да оставим, че можеш да я караш и да прецениш кое в какво състояние е. Понеже заеби ти тея да купиш свален мотор и да разчиташ да му правиш диагностики... набуташ ли се вече е късно. Щото те в "Продава" всички мотори са "перфектни"... как един не написа, че припуква или заглъхва или не ускорява добре... каквито са всекидневните теми във форума. Явно тези разчастените са най-перфектните...
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
Добре бе дайте една цена на ремонт.Примерно на мен на 3 цилиндъра ми е зле компресията.Имам предполагам клапъни, сигменти,флошки.....и там квото си трябва да сменям,като сложиш гарнитури болтове труд....а и 100 процента ще излязат още неща колко ще излезе ремонта като пари.Защото тук дилемата е ако ти излезе като стойност горе-долу колкото да сложиш друг мотор....кое има повече смисъл?! Правиш твойто,и си знаеш дереджето години напред,или слагаш новия но примерно там нямаш кой знае каква гаранция.Верно спестил си това че колата ти ше е една семица примерно в сервиз,главоблъскането-аджеба този майстор ли трябваше или не?!А и да не забравяме,че доста хора тук ще кажат-Кво ше го правиш тоя мъртвец,ръгай 25цата!Как би постъпил всеки един ако е пред този въпрос,колата ми няма кожа...само това.Една кожа е 300кинта примерно.Но пък всеки който е тук си обича колата предполагам.Затова аз ще кажа-ми не ми се сменя щото ма кефи и това е!
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!
@2bar написа:1500 само за моторвижда ми се доста скъпо.
Ама пич никой не те кара да си слагаш б25,като толко много се кефиш на куцата си 20ка карай си я,никой не иска от теб да си слагаш 25ца.
п.п. нищо лично ама почвам да подозирам че завиждаш на всички с б25,щото ти не си успял да си вземеш такъв,цената на читава 25ца е 1500 лв.
Ако Злтания не го слушаме за тоя мотор не знам кой друг да слушаме...
Цена за ремонт със сегменти сервизиране на глава верига ролки ремъци и всичко над 1500 лв, само частите са ти около 1000 лв а дали твоя майстор ще го направи читаво е друг въпрос,защото в 95% от случаите го правят НЕКАДЪРНО!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани