Проблем с вакуумите.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Проблем с вакуумите.
Колеги тарся някои с е34 2.5тдс 1991г., който да ми снима точно как са варзани вакомите на колата щото я взех от един пич дето нещо ги е местил . 1-во имам висящи маркучи и мапа(наи-ниския щъцер от 5-те, е варзан за колекторите.) 2-ро има една реика с вакоми по нея дето е дод колекторите кой-каде отива.
Няколко снимки 6те ми помогнат много .

Няколко снимки 6те ми помогнат много .
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем с вакуумите.
Свържи се с този колега, той е от Пловдив ако не се лъжа http://www.bmwpower-bg.net/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5102
Re: Проблем с вакуумите.
Искам да се включа в тази тема, защото и аз имам някакви проблеми с вакуумите. Смених вакуум маркучетата, но при свалянето на едно от тях се счупи един от разклонените изводи от вакуумната магистрала. Тези изходи предполагам са на някакъв клапан. Колата си върви и не знам всъщност какво съм прецакъл. Някой може ли да ми обясни вакуум помпата какви процеси управлява. Знам ,че управлява АГР клапана, но него съм го изолирал и не би следвало да имам някакви проблеми. Все пак кави проблеми да очаквам с този счупен извод.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Проблем с вакуумите.
Вакуум помпата ти прави и вакуум в серво апарата на спирачките
Re: Проблем с вакуумите.
Извинявам се, че дълго време не писах, но исках да видя дали все пак нещо ще се появи като проблем, след като ми се отчупи накрайника, който излиза от някакъв клапан на вакуум помпата, и се свързва с вакуум-маркуче за АГР - клапана. До този момент нищо не се е повредило. Колегата Sasho.85 беше писал, че вакуум помпата "захранва" и сервото за спирачките, но за сега нямам промяна в поведението на спирачната система. Единствено, докато маркучето, което отива към управлението на АГР - клапана, беше свободно и незатапено имах рязък спад в мощността, но след като го запуших с болче всичко се оправи. Все пак остава въпроса какъв е този клапан с разклонителни тръбички и ако губя вакуум как ми се управляват клапите на парното - така и не успях да затапя отчупеното място. Все пак за сега не осещам някакъв проблем. Ако има някой, който разбира от тези неща да отговори и да пише как точно става управлението и дали няма да имам проблем със спирачките след време. Благодаря!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с вакуумите.
На дупката навии рапидка, но не много дебела и около нея с някякво лепило тип смола да запечаташ. Аз имах същия проблем и така го реших. АГР като не работи е по-добре 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем с вакуумите.
Слагах лепило, но в последствие от температурата на двигателя се разтече и нищо не се получи. Мислех си за рапидка, но от счупения участък излиза нещо като игличка от вентил и не може да се навие рапидката. Пробвах и с изолирбанд, но той се пробиваще от игличката, а от температурата също се размекваше. Чудя се какво друго да сложа.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Проблем с вакуумите.
на моята в маркуча за управляването на агр е натикано нещо като метална клечка ли е, нз кво с цел да не стига налягане до клапана. Няма вадене, деа тия селяни... И затова си ми виси маркуча


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с вакуумите.
rottweiler написа:на моята в маркуча за управляването на агр е натикано нещо като метална клечка ли е, нз кво с цел да не стига налягане до клапана. Няма вадене, деа тия селяни... И затова си ми виси маркуча
И по-добре

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Проблем с вакуумите.
TD написа:Слагах лепило, но в последствие от температурата на двигателя се разтече и нищо не се получи. Мислех си за рапидка, но от счупения участък излиза нещо като игличка от вентил и не може да се навие рапидката. Пробвах и с изолирбанд, но той се пробиваще от игличката, а от температурата също се размекваше. Чудя се какво друго да сложа.
Преди да навиеш рапидката я намажи добре със силикон на Виктор Рейнц - той е високотемпературен и няма да имаш проблеми!
Re: Проблем с вакуумите.
Към колегата Dormikym : мапа не мери подналягане и неговият маркуч е свързан със щуцер на колектора, единиат маркуч отива към АГР и командва кога да отвори а другият към едно устройство до мапа с черно-бяла приставка под него ( и аз незнам за какво служи
).
Към колегата TD : важно е маркуча на мапа да е вързан ( и чист от масло и отлагания ) към колектора защото той и един темп. датчик на въздуха в колектора играят роля на дебитомер и правилната им работа обуславят добра мощност на мотора, а свободни ( или счупени ) щуцери от вакуум маркуча трябва да се запушат да не се губи вакуум ( става най-добре според мен с епоксидна смола ). Мисля че клапите за парното са електрически управлявани все пак трябва двупосочност ( отваряне и затваряне ) което с вакуум не би могло да се изпълни. Живи и здрави !

Към колегата TD : важно е маркуча на мапа да е вързан ( и чист от масло и отлагания ) към колектора защото той и един темп. датчик на въздуха в колектора играят роля на дебитомер и правилната им работа обуславят добра мощност на мотора, а свободни ( или счупени ) щуцери от вакуум маркуча трябва да се запушат да не се губи вакуум ( става най-добре според мен с епоксидна смола ). Мисля че клапите за парното са електрически управлявани все пак трябва двупосочност ( отваряне и затваряне ) което с вакуум не би могло да се изпълни. Живи и здрави !

- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Re: Проблем с вакуумите.
Dormikym написа:Колеги тарся някои с е34 2.5тдс 1991г., който да ми снима точно как са варзани вакомите на колата щото я взех от един пич дето нещо ги е местил . 1-во имам висящи маркучи и мапа(наи-ниския щъцер от 5-те, е варзан за колекторите.) 2-ро има една реика с вакоми по нея дето е дод колекторите кой-каде отива.![]()
Няколко снимки 6те ми помогнат много .
И аз искам да помоля за снимките, защото днес в сервиза не вързаха всичко, защото не занели точно как са. В момента колата върви много добре, но си мисля, че не е лоша идея вакуумите да са си по местата
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]